Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

hp nx 7300- bateria stan nieznany

falcong700 03 Mar 2010 15:55 4234 14
  • Poziom 10  
    Witam. Kupiłem NX7300 w którym system nie widział baterii. Poczytałem posty kolegów na tym forum i idąc za radami podładowałem ogniwa na piechotę. :) Teraz bateria ma już normalne w miarę napięcie i jest już widoczna w systemie. "Everest" twierdzi jednak, że jej stan jest nieznany. Po odłączeniu zasilania sieciowego, laptop wyłącza się jakby nie było baterii. Nie ma drugiej baterii aby zrobić test krzyżowy. Więc nie mam do końca pewności co jest winne, bateria czy laptop?
  • Poziom 30  
    Sprawdz bezpiecznik w baterii prawdopodobnie jest spalony .
  • Poziom 2  
    Witam,
    mam identyczny problem w moim nx7300...
    jestem kompletnym laikiem, jak poznam ten bezpiecznik?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Zamieść zdjęcia elektroniki w dobrej jakości, to ktoś je Tobie zaznaczy.
  • Poziom 2  
    Zamieszczam foty elektroniki
    Będę wdzięczny za pomoc

hp nx 7300- bateria stan nieznany hp nx 7300- bateria stan nieznany

Pozdrawiam
    georgemwr
    Zaznaczyłem bezpiecznik trójnóżkowy. Na płytce masz oznaczenia 1, 2, 3 przy jego nogach.

• Poziom 2  
    Dzięki za szybką odpowiedz :)

Sprawdziłem ten bezpiecznik trójnóżkowy, chyba jest w porządku tzn. ma przejście między jego nóżkami w każdej z kombinacji (1-2,1-3,2-3).

Jeśli to w czymś pomoże to kilka informacji o moim problemie:

Laptop przestał współpracować z baterią po tym jak próbowałem włączyć go ponownie po wyłączeniu się komputera z powodu niskiego poziomu baterii.

Objawy są takie, że komputer chodzi wyłącznie na kablu. Po jego wyjęciu komputer od razu się wyłącza.
    Na ogniwach (połączonych w 3 pary) napięcia odpowiednio: 2.69V, 2.67V i 1.94V. Na wyjściu baterii napięcia brak.

Jakieś pomysły?

Pozdrawiam