Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi 100 C4 - mokra podłoga z tyłu.

eli_1 03 Mar 2010 21:26 3797 22
  • #1 03 Mar 2010 21:26
    eli_1
    Poziom 13  

    W mojej A mam mokrą podłogę z tyłu. Podejrzewam, że istnieje prawdopodobieństwo, że woda dostała się do środka przez nadmuch przy podłodze. Proszę powiedzcie mi Koledzy czy jest w ogóle taka możliwość???? Jak ewentualnie to naprawić...

    0 22
  • #2 03 Mar 2010 23:00
    syczylyjczyk
    Poziom 15  

    Witam. Uszczelka pokrywy bagażnika, uszczelnienie lampy, uszczelka szyby, jeśli jest szyber dach - zatkane odprowadzenie.

    0
  • #3 04 Mar 2010 00:44
    Krzysiek534
    Poziom 16  

    Niema takiej możliwości.

    0
  • #4 04 Mar 2010 07:14
    eli_1
    Poziom 13  

    Szyberdachu nie ma. Co Do uszczelki w bagażniku to sądzę, że było by mokro również po drodze z bagażnika do "nóg" pasażera siedzącego z tyłu... Jeśli chodzi o lampy to Kolego powiedz mi jakie? Tam było dość dużo wody w tej gąbce co jest w wykładzinie... Niepokoi mnie to szczerze mówiąc. Coś czuję, że będę musiał wyciągnąć fotel pasażera z przodu żeby jeszcze lepiej się temu przyjrzeć. Gdyby Ktoś miał jeszcze jakieś pomysły tudzież sugestie dla mnie to mile widziane :|

    0
  • #5 05 Mar 2010 00:46
    syczylyjczyk
    Poziom 15  

    Teraz zupełnie nie rozumiem, piszesz o mokrym bagażniku, a chcesz wyjmować fotel przedni :?:

    0
  • #6 05 Mar 2010 07:12
    eli_1
    Poziom 13  

    Wczytaj się. Piszemy o mokrej podłodze z tyłu w nogach pasażera. Nie wiem jakim cudem pomyślałeś o bagażniku.

    0
  • #7 05 Mar 2010 11:58
    syczylyjczyk
    Poziom 15  

    Sorry. Prawda. Wobec tego gdyby to była nagrzewnica czuć byłoby słodkawy zapach i ubytek płynu, no i mokro z przodu. Jeśli jest klimatyzacja, to okolice filtra przeciwpyłowego, ewentualnie sprawdź podłogę na podnośniku.

    0
  • #8 06 Mar 2010 00:08
    eli_1
    Poziom 13  

    Klimy nie mam a jak odsysałem wodę odkurzaczem wodnym to w zasadzie robiła się troszkę pianka i dlatego pomyślałem o płynie... Myślę, że sprawdzę podłogę. To dziwne bo tylko prawa strona się tak zrobiła ale posłucham Ciebie i zakołuję kanał i zobaczę co tam słychać...

    0
  • #9 21 Kwi 2010 22:27
    eli_1
    Poziom 13  

    Rozebrałem wszystko w środku.
    Nie mam nic. Pod wykładziną jest niby wszystko ok. Ale po deszczu wczoraj śmigałem specjalnie i pojawiło się troszkę wody. Tak jakby z miejsca gdzie od spodu są takie koreczki gumowe. Nie jestem na 100% pewien ale tak coś mi się wydaje. Czy można to na stałe zabezpieczyć czymś? Jaką funkcję spełniają te korki?

    0
  • #10 21 Kwi 2010 23:18
    syczylyjczyk
    Poziom 15  

    Tak myślałem. To są korki do usuwania między innymi wody. Wyciągnij je i zamontuj z powrotem z dobrej jakości sylikonem. Musiały zostać naruszone podczas jazdy po lesie lub podobnym terenie np: trawy, zarośla.

    Dodano po 5 [minuty]:

    Gdybyś obejrzał od dołu powinieneś to dostrzec.

    0
  • #11 22 Kwi 2010 07:23
    eli_1
    Poziom 13  

    Te korki od dołu wyglądają niby dobrze. Dlatego nie zaniepokoiłem się nimi. Moje auto nie śmigało po lesie :D
    Po pracy zabieram się za to i dam znać jak poszło kiedy będę już pewien, że problem został wyeliminowany.

    0
  • #12 22 Kwi 2010 09:38
    syczylyjczyk
    Poziom 15  

    Jak masz już zdjętą wykładzinę to spróbuj przy zamkniętych drzwiach polać wodą po drzwiach i od strony nadkola.

    0
  • #13 22 Kwi 2010 23:20
    eli_1
    Poziom 13  

    Okej zrobię tak. Napiszę jutro co i jak.

    0
  • #14 25 Kwi 2010 19:22
    eli_1
    Poziom 13  

    Więc tak. Auto zostało polane wodą i pod maską tam gdzie jest nagrzewnica są odpływy. Wydają się czyste (bynajmniej na pierwszy rzut oka). Woda spływa z tego miejsca bardzo szybko (nie ma efektu stania wody i powolnego wyciekania) ale kiedy otworzyłem drzwi od auta moim oczom ukazały się piękne stróżki wody... Nie wiem którędy dokładnie woda się tam przedostaje ale chcę to naprawić sam.
    Czy Ktoś wie jak?

    0
  • #15 25 Kwi 2010 20:07
    Przemo444555
    Poziom 11  

    Kolego czy tapicerka w drzwiach jest mokra? Jak jest to może oznaczać że dziury w drzwiach, które znajdują się od spodu drzwi mogą być zabrudzone, a jak nie to pod tapicerka znajduję się folia która chroni ją przed wodą, która może się tam skądś dostać. Może się to tak dziać z powodu tej foli, która może być dziurawa więc sprawdź to może akurat to pomoże.

    0
  • #16 25 Kwi 2010 20:12
    eli_1
    Poziom 13  

    Może napisałem nie do końca jasno. Woda w kabinie pojawiła się po zalaniu tego miejsca gdzie jest nagrzewnica. Mimo, że woda ładnie odpływa... Dziękuję Ci bardzo Kolego za zainteresowanie moim problemem ale to raczej nie drzwi. Woda pojawiła się kiedy lałem wodę pod maskę w tym takim korycie gdzie nagrzewnica się znajduje.
    Co robić?

    0
  • #17 26 Kwi 2010 00:26
    syczylyjczyk
    Poziom 15  

    Wymontuj kompletną nagrzewnicę i dobrym silikonem posmaruj miejsce styku .Widocznie ktoś to robił wcześniej i złożył nie myśląc o ew. nieszczelnościach. Póżniej wychodzą takie kwiaty .A upierałeś się d tyłu.:!:

    0
  • #18 26 Kwi 2010 07:08
    eli_1
    Poziom 13  

    Faktycznie widać, że ktoś wymieniał nagrzewnicę. Zrobię tak jak mówisz aczkolwiek jedno co mnie zastanawia to to, że nie lałem tak blisko nagrzewnicy a woda i tak się pojawiła w środku. Ale nie kłócę się gdyż nie wiem jak to jest zbudowane. Rozbiorę, poprawię i dopiero będziemy dumać.

    PS Upierałem się, że to coś z tyłu i mam rację. Z przodu woda leci tylko kanalikiem i przedostaje się do tyłu tworząc kałużę. Przód był jedynie lekko wilgotny. Do tego stopnia, że można było sądzić, że od butów - tak też myślałem. Teraz po rozebraniu widać o co kaman. Zrobię to i się odezwę - zaglądnijcie czasem tutaj jeszcze.
    Dzięki!

    0
  • #19 01 Maj 2010 11:06
    eli_1
    Poziom 13  

    Koledzy więc tak: temat nagrzewnicy odpada.
    Mniej więcej wiem co cieknie. Lałem wodę TYLKO I WYŁĄCZNIE do tych kanałów małych którędy woda się wydostaje i w środku wody nie miałem. Później zatkałem te kanaliki i ponownie nalałem wodę. Woda moment stała i po chwili zaczęło cieknąć do środka. Sądzę, że te koryta duże należy uszczelnić. Dopatrzyłem się takich maleńkich nieszczelności w konserwacji w miejscach jak są blachy tam łączone. Teraz będę miał problem, bo muszę wybebeszyć stamtąd wszystko. Nagrzewnicę i całą resztę muszę wyciągnąć żeby czymś uszczelnić dokładnie - bez powyciągania nie będzie to możliwe. Trochę mi to pewnie zajmie, bo nie wiem jak to wszystko powyciągać - to po pierwsze (więc powoli trzeba będzie do tego dojść) a po drugie nie wiem czym się poprawia takie uszczelnienia. Czy są jakieś konserwacje w spray'u albo do malowania pędzlem? Które lepsze? Jak ktoś coś wie to mówcie, bo sądzę, że tą całą wilgoć sprezentowały mi właśnie te nieszczelności - mam nadzieję, że nic innego...

    1
  • #20 01 Maj 2010 11:36
    syczylyjczyk
    Poziom 15  

    Zapytaj w sklepie z akcesoriami lakierniczymi ewentualnie zaprzyjaźnionego lakiernika. Jest to środek do zabezpieczenia antykorozyjnego podobny do fabrycznego do smarowania pędzlem. Zastosuj dobrej marki. To się nazywa mieć pecha. Powodzenia.

    0
  • #21 01 Maj 2010 12:48
    eli_1
    Poziom 13  

    Dobrze zrobię tak jak mówisz Kolego. Nie powiem... To jest pech, bo całe autko w ocynku i nigdzie nic nie odchodzi... Tylko tutaj coś go zabolało... Mam teraz problem ze zdjęciem nagrzewnicy. Zdjąłem tą metalową opaskę. Rozebrałem wszystko co od góry blokuje jeśli chodzi o mechanizm wycieraczek itd. Nigdzie jednak nie widzę żadnych śrubek przy nagrzewnicy a ona się bardzo mocno trzyma. Wiem, że była wymieniana przez mechanika. Jest tam taki sylikon jakby. To TYLKO on trzyma? Wystarczy podważyć i odejdzie mi całość? Nie chcę nic zniszczyć dlatego pytam. Znalazłem temat o wymianie nagrzewnicy w C3 i wydaje się być tam podobnie jak u mnie w C4 ale nie ma tam za wiele informacji. Ktoś pomoże? Kilka rad mi wystarczy - jestem myślący to resztę dotworzę sam.

    0
  • #22 01 Maj 2010 13:11
    syczylyjczyk
    Poziom 15  

    Tak dociska to tylko opaska ,spróbuj czymś delikatnie podkroić na łączeniu.

    0
  • #23 01 Maj 2010 14:24
    eli_1
    Poziom 13  

    Dobra lecę to zrobić i zaraz napiszę co i jak.

    Nagrzewnica wyciągnięta i przeczyszczona przy okazji (we wtorek zmieniam chłodnicę więc przydało się dobre przeczyszczenie nagrzewnicy).
    Jutro zdejmę całą elektryczną drobnicę która jest po prawej stronie od nagrzewnicy a we wtorek kupię wspomnianą wcześniej przez Kolegę konserwację do malowania pędzlem. Mam nadzieję, że jak poskładam i poleję wodą to będzie sucho w środku. Dziękuję za pomoc jak na razie. Lookajcie tutaj gdybym miał jakieś pytania jeszcze po drodze.

    Problem rozwiązany. Pokrycie masą uszczelniającą oraz poprawienie osadzenia nagrzewnicy załatwiło problem. Dziękuję za pomoc!

    0