Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Computer Controls
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Antena z 2 konwerterami - dekoder C+ nie odbiera sygnału

05 Mar 2010 14:37 5617 5
  • Poziom 9  
    Witam. Jestem laikiem i mam następujący problem:

W domu mieszkają 2 rodziny (2 osobne mieszkania), każda ma swój własny dekoder. Na dachu jest antena z 2 konwerterami, aby zapewnić odbiór kanałów Astry i HotBird (moich sąsiadów bardziej interesuje Astra i kanały niemieckie). Obecnie obie rodziny odbierają bez problemu darmowe kanały z obu satelit. Mój dekoder to Strong 6352. Zakupiłem dekoder C+ PACE DSR 2221 wraz z kartą kodową. Niestety dekoder nie widzi sygnału. Dzwoniłem do C+ i powiedziano mi, że to przez to, że sygnał Astry mam na diseqc ustawiony jako pierwszy, a Hotbird jako drugi. Natomiast wymogiem wszystkich dekoderów C+ jest, by to sygnał Hotbird był ustawiony jako pierwszy. Zatem zalecono mi pozamieniać miejscami kable przy diseqc lub konwerterze. To podobno powinno pomóc. Czy ktoś miał może podobny problem i jest w stanie mi to zweryfikować zanim zacznę mieszać przy instalacji (tym bardziej że diseqc jest własnością sąsiada, którego interesują tylko kanały darmowe)? Dziękuję z góry!
  • Computer Controls
  • Pomocny post
    Poziom 35  
    Witam , jeżeli na jednej antenie mają pracować dwa dekodery to musi być założony konwerter typu Twin... w twoim przypadku dwa Twiny(drugi na Astre) i przełącznik DISEqC 5/2.

Poszukaj info na temat czy twoje dekodery obsługują DISEqC.
  • Computer Controls
  • Pomocny post
    Poziom 35  
    Witam
    PACE DSR 2221 będzie działał w takiej konfiguracji jaka podał konsultant.
    Więc zamień przewody przy diseqc lub konwerterach, albo zamontuj konwerter TWIN w miejsce tego z pozycji Hotbird, jeden sygnał z Twina do diseqc, drugi bezpośrednio do Pace.
    Ciekawi mnie jak to działa, tzn dwa dekodery na jednej instalacji z jednym diseqc.
  • Poziom 9