Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

C-360 słabo pali jak zimny

07 Mar 2010 08:54 12008 30
  • Poziom 9  
    --------------------------------------------------------------------------------

    Witam mam problem z C-360 jak ciagnik jest zimny to ciezko pali trzeba długo krecic dym leci z komina taki biało szary a jak juz zapali to łapie na 1 tłoku ale zapali to słychac jagby na 3 tłokach pracował . i ma nie równe obroty wtryskiwacze zmieniałem na nowe i nic nie pomogło ,ale jak sie rozgrzeje troche to zaczyna ładnie pracowac na 4 tłoki i nawet na bardzo wolnych obrotach około 100/200 pracuje płynnie i równo wchodzi w obroty na 4 tłokach a jak zimny gdy pracuje na 400 obrotach i po dodaniu gazu widac ze na jakims nie pracuje tłoku ale potem w obrotach to jest ok słychac ze na 4 tłokach pracuje
  • Poziom 9  
    Jak bedzie zimny i zaleje go goracą wodą to zapali od pierwszego przekrecenia rozrusznikem
  • Poziom 15  
    Sprawdź luzy zaworów, bo prawdopodobnie są podparte.
  • Poziom 22  
    Proponuje najprościej, wyjąć pistolety i ustawić na wszystkich takie samo ciśnienie jeśli silnik jesz troche przepracowany i poma to na jakieś 160 atm lub jak kto woli 16MPa.
  • Poziom 10  
    Jeżeli wymieniłeś końcówki wtrysków na nowe i nie pomogło to należy sprawdzić ciśnienie rozpylania na wtryskach.Jak masz równe na wszystkich czterech to należy szukać przyczyny w pompie wtryskowej,prawdopodobnie nie daje równego ciśnienia na wszystkie cztery wtryski.
  • Poziom 9  
    wtryskiwacze były zmieniane na nowe i ustawiane w warsztacie który sie tym zajmuje a zreszta jak przemienie wtryski kolejnoscia to i tak na tym samym cylindrze nie pracuje czyli ja bym raczej stawiał na pompe olej jest w pompie tylko nie wiem czy nie za duzo bo 1 litr zalałem superolu

    Dodano po 3 [minuty]:

    Luzy zaworów są ok bo sprawdzałem i ustawiałem akurat sie znam na tym :D
  • Poziom 9  
    0,3 l to poco pisza w instrukcji ze ma być 1litr oleju?
  • Poziom 9  
    witam mam podobny problem z zapalaniem zimnej 60tki tyle ze u mnie byl robiony remont silnika tuleje tłoki głowice i pompa z koncówkami i tez najpierw dymi jak zalapie to jakby nie na wszystkie cylindry i po chwili zaczyna normalnie pracowac juz sam nie wiem jaka moz byc przyczyna moz kąt wtrysku?
  • Poziom 32  
    Jak zalejesz ciepłą wodą i pali, pewnie też na przysłowiowy "fakiel" czyli paląca się pochodnia przed filtrem i ciągnik też pali. Sprawdził bym jednak ciśninie sprężania, pożycz od jakiegoś mechanika przyrząd i sprawdź.
    W silnikach z zapłonem samoczynnym przy sprężaniu temperatura sprężonego gazu ma jakieś 600 stopni, jak ciśnienie sprężania jest zbyt małe, temperatura sprężonego powietrza jest za niska i nie dochodzi do zapłonu rozpylonej mgiełki paliwa. Jak zalejesz ciepłą wodą to silnik jest cieplejszy i temperatura sprężonego powietrza podnosi się i wtedy łatwiej dochodzi do samozapłonów.
  • Poziom 32  
    ftp.kowal napisał:
    w pompie powinno znajdywać się nie więcej niż 0,3 litra oleju zresztą jest w niej tez bagnet wkręcony w pompę z prawej strony pompki zasilającej
    Kto Ci to powiedział, że ma być 0,3l oleju? W C-330 jest mniejsza pompa i ma być 0,6l, to jakim cudem w C-360 wyszło Ci 0,3l?
  • Poziom 12  
    Nie czepiajcie się oleju w pompie .To wina ciśnienia sprężania ,podparte zawory bym wykluczył bona ciepłym silniku luzy się zmniejszają . Pewnie popękane lub zapieczone pierścienie .
  • Poziom 32  
    Nie czepiam się, tylko nie lubię jak ktoś nie mający pojęcia udziela porad i tym samym wprowadza innych w błąd. A co do problemu autora, to dopóki nie zmierzy ciśnienia sprężania możemy tylko gdybać co może być przyczyną. A po takim pomiarze będzie można stwierdzić czy przyczyną są nieszczelne zawory czy pierścienie.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    No to jak wszystko było sprawdzone :wtryski i ciśnienie na cylindrach to tylko pozostaje pompa wtryskowa.Musisz dać ją do sprawdzenia lub regeneracji.A przy montażu już naprawionej odpowiednio ustawić kąt zapłonu.
  • Poziom 34  
    Koledzy, w firmie gdzie pracuję też naprawiamy pompy wtryskowe i w każdej pompie stan oleju się powiększa przez to , że niewielka ilość paliwa zostaje wpuszczona w korpus pompy. Wiem , że powinno się lać 1 litr ale wtedy momentalnie zacznie lać się z przelewu pompy. W mieście , w którym mieszkam i jego okolicach, w sklepach Agromy w gwarancjach dołączonych do pomp też jest napisane, że pompy należy zalać do 0,3 litra
  • Poziom 34  
    przeciek ale zależy jaki jeśli w niedługim czasie pompa napełni się paliwem czyli pompka jest już do wymiany lub naprawy a jeśli będzie to trwało od wymiany do wymiany oleju i nic nie pójdzie nadmiarem jest jeszcze ok, a paliwo do pompy nie musi dostawać się tylko sama pompka a tez w niewielkim stopniu sekcjami i teraz trochę tu i trochę tam i się uzbiera a gdy nalejesz litr tak jak jest napisane to do kolejnej wymiany oleju na pewno zdarzy Ci się ze będziesz musiał upuszczać z niej oleju bo będzie go za duzo
  • Poziom 9  
    Na dzień dzisiejszy musi zostac jak jest bo wiosna i praca w polu czeka na jesieni cos bede dumał jak sie zabrać za remont
  • Poziom 31  
    A czemu nikt nie wziął pod uwagę złego ustawienia kół rozrządu?
  • Poziom 32  
    ftp.kowal napisał:
    Koledzy, w firmie gdzie pracuję też naprawiamy pompy wtryskowe i w każdej pompie stan oleju się powiększa przez to , że niewielka ilość paliwa zostaje wpuszczona w korpus pompy. Wiem , że powinno się lać 1 litr ale wtedy momentalnie zacznie lać się z przelewu pompy. W mieście , w którym mieszkam i jego okolicach, w sklepach Agromy w gwarancjach dołączonych do pomp też jest napisane, że pompy należy zalać do 0,3 litra
    No to rzeczywiście bardzo "profesjonalna" ta Twoja firma i na dodatek bardzo "fachowo" naprawy przeprowadza. Napisz gdzie się ona znajdyje żeby inni użytkownicy wiedzieli gdzie można zawieźć pompę do "naprawy". Dodam, że w moim C-330 pompka zasilająca przepracowała ponad 6000 mth (była wymieniana jak ciągnik był na gwarancji, ponieważ była wadliwa) i w ogóle nie ma przecieków. Przy wymianie oleju w pompie spuszczam go tyle ile nalałem.
  • Poziom 37  
    Tak ogólnie, jeśli wtryskiwacze są sprawne (nie leją), kąt wtrysku i ciśnienie sprężania prawidłowe to silnik ma zapalić i poziom oleju w pompie nie ma nic do tego.
    Niesprawność pompki zasilającej będzie się ujawniać zwłaszcza przy dużym obciążeniu silnika (orka). Jeśli silnik dymi na biało to znaczy że paliwo jest dostarczane do cylindrów ale się nie zapala. Powodem najczęściej jest za małe ciśnienie sprężania (za niska temperatura(ciśnienie) w cylindrach), paliwo jest źle rozpylone (zużyte końcówki wtryskiwaczy), lub wtryśnięte w niewłaściwym momencie (kąt wtrysku).
    P.s.
    saly ta pochodnia u nas nazywana jest " kwaczem" i też nie ma diesla którego by nie ruszyła. A pracy to Ci trochę zazdroszczę. :D
    W pompach wtryskowych i regulatorach poziom oleju zaznaczony jest na bagnecie albo ograniczony korkiem przelewowym (korek oznaczony pomarańczową farbą).
  • Poziom 31  
    Już lada dzień będzie cieplej i zapewne będzie palił :D



    Co do starych niedobitych pomp to lepiej tam lać mniej oleju lub rozcieńczyć go z ropą bo inaczej silnik chodzi gorzej niż t25,zapewne jest to wina wybitego regulatora.
  • Poziom 9  
    Dzięki za pomoc
  • Poziom 10  
    Kolego Andrzej co było przyczyna tak słabego palenia?
  • Poziom 9  
    Popękane pierścienie
  • Poziom 9  
    Ja w Urusie c-360 używam samostartu w sprayu,odkręcam dekielek
    fitra powietrza, jak jedna osoba kręci rozrusznikiem a druga w otwór
    filtra wdmuchuje spray.
  • Poziom 10  
    Andrzej645 same pierscienie wymieniałeś czy całe komplety naprawcze?