Witam mam telefon ,a właściwie miałem Samsung (Szajsung) D900i do czasu kiedy zaczął przerywać połączenia ,tracić zasięg lub go w ogóle nie widział. Telefon jest jeszcze na gwarancji ,ale gwarant odmawia naprawy ponieważ rzekomo stwierdzono uszkodzenie mechaniczne płyty głównej w okolicy procesora - CCS serwis z Warszawy (obsługa klienta telefoniczna tragiczna, Pan ma łaskę ,że w ogóle musi coś powiedzieć do telefonu). Nie wicie co zrobić z tym żeby to uznali? telefon mi nie upadł nosi jedynie drobne ryski na wyświetlaczu , reklamowałem też z ustawy i nic ,teraz napisali ,że zrobili ekspertyzę ,która to potwierdziła ,a ja w to nie wierzę ,że w ogóle go rozpakowali. Telefon ma przeszło rok.
Ogólnie to mam czas ,bo mam już nowy telefon. Ostrzegam jednocześnie wszystkich przed Samsungiem.
Pomóżcie ,pozdrawiam.
Ogólnie to mam czas ,bo mam już nowy telefon. Ostrzegam jednocześnie wszystkich przed Samsungiem.
Pomóżcie ,pozdrawiam.