Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf MK III silnik 1.4 ABD Spalanie

07 Mar 2010 16:27 8755 10
  • Poziom 20  
    Golf MK III silnik 1.4 ABD intalacja 1 generacji (na śrubkę) pali przy oszczędnej jeździe 11 l gazu

    -reduktor BRC TECNO - po regeneracji i po regulacji przez gazownika (regulował też zapłon-samochód dużo mocniejszy)
    -filtr powietrza - nowy
    -kable nowe
    -filtr gazu wymieniony
    -nie śmierdzi gazem w środku
    -świece wyczyszczone ale nie są nowiutkie

    Jaka może być przyczyna?
  • Poziom 20  
    A gdzie mogę znaleźć ten analizator? u jakiegoś mechanika?

    Dodano po 18 [minuty]:

    Mógłby palić 2-3 l mniej i już byłbym zadowolony

    Dodano po 22 [minuty]:

    Niektórzy piszą o powietrzu w kołach hehe

    Ale ktoś napisał że może to być wina termostatu też szukam dalej przyczyny w necie

    Dodano po 2 [minuty]:

    Jeszcze jedno pytanie prawdopodobnie mam coś nie tak ze zbieżnością bo samochód ściąga delikatnie na prawo może dlatego spalanie zwiększone?

    Dodano po 5 [minuty]:

    I znalazłem kolejny post na temat opon a może ktoś ma jakieś inne pomysły?
  • Pomocny post
    Poziom 21  
    ten silnik powinien spalać 8,5l gazu max.
    żeby spalanie wzrosło musiał byś mieć po 1 barze w oponach.

    co do ściągania, winna może być nawet opona, drążek kierownicy, uszkodzony amorek.
    zrób fotkę silnika bo może masz 2 generacje nie 1 różnica polega na tym ze jest emulator wtrysku czyli sterowanie silnika krokowego za parownikiem. taki efekt dużego spalania często daje sonda lamba co można sprawdzić zwykłym miernikiem. z tego co wiem w vw sonda pracuje na napieciu 0 do 1v gdzie nominalna praca czyli optymalne spalanie taka sonda podaje na 0,45V
  • Poziom 20  
    Dałem POMÓGŁ gdyż w końcu jakieś sensowna odpowiedź

    Gaz mam 1 generacji ale proszę oto zdjęcia ale na nich nie widać śruby regulacyjnej nie mam akurat w tej chwili zdjęcia bo ona jest z tyłu za silnikiem i nie posiada silnika krokowego

    Golf MK III silnik 1.4 ABD Spalanie Golf MK III silnik 1.4 ABD Spalanie

    Dodano po 3 [minuty]:

    romulus73 napisał:
    ten silnik powinien spalać 8,5l gazu max.


    też tak myślałem nawet jak by dochodziło do 9 byłbym zadowolony


    romulus73 napisał:
    taki efekt dużego spalania często daje sonda lamba co można sprawdzić zwykłym miernikiem. z tego co wiem w vw sonda pracuje na napieciu 0 do 1v gdzie nominalna praca czyli optymalne spalanie taka sonda podaje na 0,45V


    Mam miernik ale jak się do tego zabrać gzie podpiąć?
  • Poziom 21  
    skoro 1 gen. to sprawdzenie sondy nic Ci nie do bo nigdzie nie wysyła pomiarów w czasie pracy na gazie.
    czarny to grzanie sondy, szary sygnał, białe to masy jeżeli dobrze pamiętam.
    ja w seicento ma 2 generację a w tino 4 podłączam lapka interfejs wiaken i mam wszystko łącznie z pomiarem sondy
    musisz mieć już dosyć długo gazik.
    przy parowniku reguluje się na biegu jałowym, na gumowym przewodzie widać regulację która powinna odpowiadać za ilość gazu podawaną w czasie jazdy
  • Poziom 20  
    dlugi422 napisał:
    przy parowniku (widać na zdjęciu ) jest rurka z regulacją ciśnienia . spróbuj tym wyregulować przy ciepłym silniku


    a no jest spróbuje

    Dodano po 1 [minuty]:

    romulus73 napisał:

    musisz mieć już dosyć długo gazik.


    od 2003 w tym samochodzie