Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Sklep ElwronSklep Elwron
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vectra 2.0 DTI 1999-układ paliwowy

07 Mar 2010 21:39 5537 5
  • Poziom 12  
    Prawdopodobnie jadąc na oparach zapowietrzyłem układ paliwowy w Oplu, gdyż silnik zgasł, a po dolaniu paliwa nie mogłem go uruchomić. Dopiero na zaciąg (choć to niezdrowo)udało się odpalić motor. Mimo to jednak jest nierówna praca silnika...zbiera się powoli i osiąga max 100km/h.Co może być przyczyną? Czyżby zapowietrzony układ? A teraz wogóle nie mogę go uruchomić. Wymieniłem filter paliwa, odpowietrzyłem go i co dalej? Proszę o pomoc...
  • Sklep ElwronSklep Elwron
  • Użytkownik usunął konto  
  • Sklep ElwronSklep Elwron
  • Poziom 12  
    Szukałem i znalazłem wiele tematów...a może ktoś coś nowego?
    Na przykład: Czy można w warunkach garażowych odpowietrzyć układ w dwie osoby-jedna kręci rozrusznikiem,a druga odpowietrza odkręcając po kolei przewody do wtrysków?
  • Pomocny post
    Poziom 27  
    zaciągnij paliwo przez przelewy i nie pozwól mu uciec, popuść wszystkie przewody wys. ciśnienia i niech ktoś kręci rozrusznikiem, gdy zacznie walić z któregoś dokręcaj i tak dalej. Pamiętaj że sterownik jest chłodzony w VP44 paliwem.

    WSZYSTKO JEST NA FORUM.
  • Poziom 12  
    Spróbuję tak zrobić...przygotuję sobie też prostownik.
  • Poziom 12  
    Serdeczne dzięki "ainal", tak zrobiłem i po paru mocnych kręceniach zagadał...uff