...swoją drogą ciekawie to się musi zrobić, jak by się zdjęło taki nakładany na przewód magnetyzer po 2-3 latach i odpaliło silnik :/
Do you prefer the English version of the page elektroda?
No, thank you Send me over theretzok wrote:
Magnetyzer na pewno robi 2 rzeczy (a właściwie 1):
- ogranicza przepływ paliwa przez przewód paliwowy, poprzez zmniejszenie jego przekroju (czy to przepływowy, czy zakładany na opasce)
- ogranicza przepływ paliwa na skutek gromadzenia się osadów w przewodzie w okolicy magnesu (zawsze znajdą się jakieś metalowe cząstki w paliwie, choćby z rdzewiejącego filtru paliwa).
Quote:
Czemu 90% osób które twierdzą że to działa ma po kilka postów na tym forum i podaje tylko spalanie po założeniu magnetyzera? Wreszcie czemu w 90% są to blisko 20 letnie rzęchy, najczęściej z silnikiem diesla lub na LPG?
Quote:
Co do wyników z hamowni - różnica 5% na mocy to może być kwestia temperatury, wilgotności lub ciśnienia atmosferycznego podczas próby... taka różnica to może wyjść między testem przeprowadzonym w godzinach porannych i wczesnym popołudniem
llabor wrote:Stosuje się systemy z powrotem i bez powrotu. W systemach z powrotem, po pewnym czasie zaworki zwrotne przestają spełniać swoją rolę i po kilkunastu godzinach postoju paliwo schodzi z układu.układy wtryskowe z elektryczną pompką paliwa utrzymują stałe ciśnienie w układzie - do rdzewienia potrzebny jest tlen, jeżeli jest paliwo to tlenu nie ma...
filtr jest po to żeby zatrzymywać syf a nie produkować...
simon samit wrote:panowqie te magnetyzery to pic na wode bujda wyciaganie kasy z waszych kieszani jak ktos sobie je kupil to ja bedzie je nosil w kieszeni to daja taki sam efekt jak po zalorzeniu ich na silnikczyli nic i to koniec
tzok wrote:
Ponawiam pytanie - co z silnymi magnesami we wtryskiwaczach i co z silnikami z full-grupowym wtryskiem MPI, w których do cylindra jest zasysane częściowo odparowane już paliwo (np. FIAT Palio/Siena/Punto z silnikiem 1.2 8V MPI 75KM).
llabor wrote:I się gromadzi, tylko tam jest siatka (filtr) która to zatrzymuje i czasem się zapycha... ale chodzi mi o to, że już sam wtryskiwacz jest takim magnetyzerem.nie rozumiem pytania o magnesy we wtryskiwaczach...
wg tego co napisałeś - we wtryskiwaczach będzie się gromadziła rdza z filtru paliwa w okolicach tych magnesów...
wtrysk grupowy nie ma znaczenia,
jeżeli magnetyzer działa, to również na mieszanie w dolocie
tzok wrote:
Swoją drogą to producenci samochodów ograniczają koszty jak mogą (porównaj sobie samochód z początku i końca serii produkcyjnej) to myślisz, że gdyby to rzeczywiście działało, nie woleli by zakładać tanich magnesów zamiast drogiego katalizatora. FIAT potrafi oszczędzać (usuwać z pierwotnego projektu w kolejnych seriach produkcyjnych) na oświetleniu wnętrza, tapicerce bagażnika, zabezpieczeniach antykorozyjnych wnętrza, a nawet elementach zawieszenia (stabilizatory) a myślisz, że nie skusił by się na katalizator?
tzok wrote:
(...)
Swoją drogą zapach migdałów świadczy o obecności... cyjanowodoru (HCN) :/
sebastianxxx wrote:Seeb napisał: "Kolejnym efektem ubocznym (a może to nie uboczny) jest wzrost mocy silnika o średnio 10%."
Chyba nie wiesz co mówisz, wrzuciłem gdzieś w tym temacie wykresy z hamowni, przejrzyj sobie.
Niektórzy piszą że mają super czyste spaliny - bzdura, pokażcie dowody na to.
Producenci samochodów wprowadzają skomplikowane i kosztowne technologie w celu zmniejszania emisji szkodliwych składników spalin - przykład ADBLUE. Jeżeli magnetyzery by działały (pod względem polepszania spalania czyli zmniejszania toksyczności spalin) jak twierdzą entuzjaści już dawno były by montowane seryjnie.
seeb wrote:
mgamrac: zastanów się czym sie różni uznanie patentu od zgłoszenia.
Uznanie to dokładnie tyle, że produkt ma patent więc jest wynalazkiem którego walory użytkowe zostały potwierdzone.
Zgłoszenie to tyle, co chęć opatentowania czegoś.
Czy jeśli w poniedziałek złożę dokumenty na opatentowanie myszki komputerowej będzie oznaczało, że mam patent? Nie tylko tyle, że chce opatentować coś co nie jest moim (lub w ogóle wynalazkiem).
No cóż asymetryczna magnetyzacja paliw węglowodorowych(HC) jest już opatentowana, sprawdzona i seryjnie produkowana. Wystarczy, że dobrze poszukasz a może wcale nie trzeba dobrze szukać tylko znaleźć.
Obawiam się, ze właśnie ten jakiś Multimag nie jest jakiś.
Posłuchaj tej audycji nagranej z audycji Auto Truck, do której zamieściłem link w którymś z moich wcześniejszych postów.
Gwarancję zwrotu pieniędzy dostajesz na piśmie.
seeb wrote:Kłamstwo - uznanie patenu oznacza tylko tyle, że nie narusza on żadnych innych patentów, nikt nie sprawdza walorów użytkowych, możesz opatentować dowolną, zupełnie bezużyteczną rzecz, jeśli tylko okaże się, że jest oryginalna i nikt wcześniej jej nie opatentował dostaniesz na nią patent (oczywiście nie za darmo).
mgamrac: zastanów się czym sie różni uznanie patentu od zgłoszenia.
Uznanie to dokładnie tyle, że produkt ma patent więc jest wynalazkiem którego walory użytkowe zostały potwierdzone.