lukasz191919 looknij w linki które podałem.
Przytoczę swój post z innego forum:
Jeśli ten art to nie jest lipa (a raczej nie) to rzeczywiście magnetyzery w mniejszym lub większym stopniu działają.
Po przeczytaniu obu artykułów i analizie wykresów można dojść do kilku wniosków:
-już sam proces "mamagnesowania" gazu poprawia proces spalania, większa część gazu spala się w wyższej temperaturze, więc powstają mniejsze zanieczyszczenia
-paliwa ciekłe potrzebują dodatkowo aktywacji powietrza.
-należy zwrócić uwagę na ilość użytych aktywatorów:
-aktywator paliwa: pierwszy 10cm od pompy paliwa, drugi 1cm od niego, kolejny taki zestaw 10cm od drugiego magnetyzera. Już są 4magnetyzery.
-aktywatory powietrza na wlocie do kolektora ssącego (za filtrem powietrza) 2szt, oraz drugi komplet aktywatorów powietrza 50cm od nich. Kolejne 4 magnetyzery.
-łącznie 8 magnetyzerów
-wskazane jest montowanie aktywatorów na odcinku z gumy lub plastiku
-okres stabilizacji po zamontowaniu magnetyzerów wynosił 80godzin...
-największą różnicę w parametrach po zastosowaniu megnetyzerów widać przy niskich obrotach. Może to świadczyć o zależności między czasem aktywacji a skutecznością działania magnetyzera. Wraz ze wzrostem prędkości obrotowej "skuteczność" magnetyzera maleje. Tak więc magnetyzery nie nadają się do silników o dużych pojemnościach i silników wysokoobrotowych (np. motocyklowych).
Przytoczę swój post z innego forum:
Jeśli ten art to nie jest lipa (a raczej nie) to rzeczywiście magnetyzery w mniejszym lub większym stopniu działają.
Po przeczytaniu obu artykułów i analizie wykresów można dojść do kilku wniosków:
-już sam proces "mamagnesowania" gazu poprawia proces spalania, większa część gazu spala się w wyższej temperaturze, więc powstają mniejsze zanieczyszczenia
-paliwa ciekłe potrzebują dodatkowo aktywacji powietrza.
-należy zwrócić uwagę na ilość użytych aktywatorów:
-aktywator paliwa: pierwszy 10cm od pompy paliwa, drugi 1cm od niego, kolejny taki zestaw 10cm od drugiego magnetyzera. Już są 4magnetyzery.
-aktywatory powietrza na wlocie do kolektora ssącego (za filtrem powietrza) 2szt, oraz drugi komplet aktywatorów powietrza 50cm od nich. Kolejne 4 magnetyzery.
-łącznie 8 magnetyzerów
-wskazane jest montowanie aktywatorów na odcinku z gumy lub plastiku
-okres stabilizacji po zamontowaniu magnetyzerów wynosił 80godzin...
-największą różnicę w parametrach po zastosowaniu megnetyzerów widać przy niskich obrotach. Może to świadczyć o zależności między czasem aktywacji a skutecznością działania magnetyzera. Wraz ze wzrostem prędkości obrotowej "skuteczność" magnetyzera maleje. Tak więc magnetyzery nie nadają się do silników o dużych pojemnościach i silników wysokoobrotowych (np. motocyklowych).