Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Powermixer + kolumny + mikrofony (3500zł)

SeriouS 09 Mar 2010 14:53 1759 5
    SeriouS
    Level 2  
    Witam.

Na wstępie dodam, iż jestem początkujący, w sensie - dopiero zakładamy zespół muzyczny. W związku z tym potrzebujemy na początek jakiś niewielki sprzęt estradowy.

Od jakiegoś czasu mam na oku:
    powermixer Behringer PMH1000,
    kolumny LDM PXP-315 (2 sztuki - stereo)
    oraz mikrofony Shure PG48 (3 sztuki).
    Prosiłbym więc o opinie na ich temat lub ewentualne doradzenie czegoś lepszego w podobnej cenie. Na wszystko mogę przeznaczyć jakieś maksimum 3500zł. Poza tym chciałbym dodać, że bardzo cenię jakość - wolę coś lepiej brzmiącego, a cichszego.

Pozdrawiam.
    SeriouS
    Level 2  
    Quote:
    09 Mar 2010 15:53

Przypomniałem sobie dziś o tym temacie, tyle czasu, a odpowiedzi żadnej. Dziwne, prawie wszystkie ostatnie tematy w tym dziale nie zostały bez odpowiedzi. Czy moje pytanie jest tak trudne? Może teraz znajdzie się jakiś chętny?
    charwer
    Level 15  
    Szanowny kolego. Z całym szacunkiem dla twojej osoby, ale na hasło "LDM PXP-315" znalazłem 62 tematy używając jedynie wyszukiwarki Elektrody. Może warto by poszukać opinii o każdym elemencie tego zestawu? Radzę też uwzględnić pieniądze na kable, statywy mikrofonowe, statywy głośnikowe. Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.
    stz3
    Level 20