Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

fiat punto 1.2 8v 2003r.+LPG trudno odpala, błędy

09 Mar 2010 16:19 5891 7
  • Poziom 12  
    witam samochód jak w temacie trudno kręci, pompkę nie za każdym razem słychać auto średnio za piątym razem odpala błędy:

    P0201,"Obwód wtryskiwacza, cylinder 1 - usterka"
    P0135,"Podgrzewacz czujnika O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka"
    P0141,"Podgrzewacz czujnika O2 (Bank 1 Czujnik 2) - usterka"
    P0202,"Obwód wtryskiwacza, cylinder 2 - usterka"
    P0203,"Obwód wtryskiwacza, cylinder 3 - usterka"
    P0204,"Obwód wtryskiwacza, cylinder 4 - usterka"
    P0351,"Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej A - usterka"
    P0352,"Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej B - usterka"
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    a dam rade zrobić coś z tym sam czy tylko mechanik?
  • Poziom 27  
    Sprawdź bezpieczniki dokładnie poszukaj . Jeśli posiadasz podstawową wiedzę na temat samochodu to powinieneś sobie poradzić.
  • Poziom 12  
    "DziadzioMiecio" dzięki za zainteresowanie, w książce od Punta pisze że za wszystko jest odpowiedzialny bezpiecznik F22 20 amper (żółty), niestety dziś już nigdzie takiego nie dostane ale jutro go kupie. A wcześniej patrzyłem ten bezpiecznik niby wygląda na dobry, ale jutro go wymienię i napisze czy pomogło.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    chyba nie jest wybity , ponieważ wyciągałem go i włożyłem dobrze w to samo miejsce. Jak byłem u mechanika, który nawet nie podpiął go pod komputer i powiedział że "trzeba wymienić wtryskiwacze koszt jednego 600zł" po tym stwierdziłem że może to nie to. Opisze bardziej problem latem takie coś działo się raz na miesiące a zimą za każdym razem jak odpalam samochód. Jak odpalam samochód i jadę na benzynie to cały czas świeci się kontrolka (żółta wtrysku EOBD) a jak przełączę na gaz to gaśnie.
  • Poziom 12  
    podpiąłem pod komputer jeszcze raz i teraz jeszcze sprawdziłem to?
    Knock sensor signal cyl.1 2.791V
    Knock sensor signal cyl.2 2.752V
    Knock sensor signal cyl.3 0.098V
    Knock sensor signal cyl.4 0.102V

    czy dobre są wskazania? tzn czy w cyl. 3 i 4 nie ma być więcej?

    Jak usunę wszystkie błędy i odpalę samochód to odpala od razu tylko pracuje nierówno przez 15sekund, później wszystko ok, ale po zgaszeniu silnika to samo nie mogę zapalić pomaga wykasowanie błędów, ale silnik pracuje nierównomiernie.