Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Gdzie znajduje się zawór EGR, Peugeot 307 HDI 110KM?

wojtek7119 09 Mar 2010 18:47 27919 10
  • #1 09 Mar 2010 18:47
    wojtek7119
    Poziom 9  

    Witam.
    Czy mógłby mi ktoś napisać/podać schemat gdzie znajduje się EGR w Peugeot 307 HDI 110KM . Gdyż prawdopodobnie jest zanieczyszczony.

    2 10
  • #2 13 Mar 2010 20:59
    autolucas
    Poziom 14  

    jaka pojemność silnika?

    5
  • #3 13 Mar 2010 21:06
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 13 Mar 2010 22:16
    autoas
    Poziom 42  

    Jest w tak parszywym miejscu, że nie chciałbyś wiedzieć a tym bardziej robić przy nim

    2
  • #5 14 Mar 2010 11:02
    wojtek7119
    Poziom 9  

    peugeot 307sw HDI 110KM

    2
  • #6 14 Mar 2010 11:10
    766630
    Użytkownik usunął konto  
  • #7 14 Mar 2010 14:56
    wojtek7119
    Poziom 9  

    sory pojemność 2l disel

    Dodano po 18 [minuty]:

    poznałem że EGR gdyż wcześniej byłem na kompie.Treść komunikatu <Obwód EGR .Wydatek powietrza mniejszy od zadanego>

    0
  • #8 14 Mar 2010 15:04
    autolucas
    Poziom 14  

    sorki ze bzdury wypisuje z tym pytaniem ale źle przeczytalem.pzdr

    3
  • #9 14 Mar 2010 15:16
    wojtek7119
    Poziom 9  

    A właściwie to mam problem ze swoim peugot 307 gdy temperatura jest poniżej + 12 stopni Celcjusza to auto nie wkręca na obroty i dzieje się to do momentu gdy temperatura silnika nie wzrośnie do 60 stopni. Wtedy wszystko jest ok. Gdy temperatura powietrza (na dworze) jest powyżej 12 stopni to auto po odpaleniu zaraz wkręca na obroty i wszystko jest ok.
    Przy jeździe w niższych temperaturach ( na zewnątrz) czasem zaświeca się błąd ESP i zaświeca się kontrolka silnika. Byłem u elektronika podpinał auto pod komputer i błędy występują w :
    *zestaw wskaźników błąd stały odległy. Informacja o temperaturze oleju. Wartość otrzymana jest nieprawidłowa. Kalkulator silnika -
    Błąd przejściowy . Sygnał przepływomierza. Spójność : Wydatek powietrza zbyt mały. Błąd przejsciowy. Obwód EGR. Wydatek powietrza mniejszy od zadanego. Błąd przejsciowy FAP : Filtr cząsteczek przepełniony
    Pozdrawiam

    2
  • #10 14 Lut 2012 17:17
    maleser22
    Poziom 8  

    wiem co go boli-jeden z czterech(takich samych) elektrozaworow- Problem z glowy

    2
  • #11 14 Lut 2012 21:42
    bodzio012
    Poziom 32  

    maleser22 napisał:
    wiem co go boli-jeden z czterech(takich samych) elektrozaworow- Problem z glowy


    Patrzyłeś na datę poprzednich postów, myślę że do tego doszedł przez ten czas

    -1