Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Katalog Megger
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kupiłem głośniki z 'okablowaniem' i nie wiem jak podlaczyc

Naroni 10 Mar 2010 12:39 3197 21
  • #1 10 Mar 2010 12:39
    Naroni
    Poziom 8  

Cześć,

Kupiłem głośniki jednej z aukcji internetowych. Pisało tam że głośniki są z okablowaniem więc myślałem że będzie normalny kabel z wtyczką raz dwa i sobie podłącze.

Lecz dostałem paczkę, otwieram, głośniki są, ale do tego dołączony został zwykły kabel bez żadnych końcówek i.. mam problem bo nie wiem jak połączyć je ze sobą a później do komputera. Jestem z tego zielony więc proszę się nie śmiać: P

Nie będę tłumaczył bo nie wiem jak, ale dołączę zdjęcia i mam nadzieję że ktoś mi pomoże :) Dodam tylko że kabel da się rozdzielić po długości na dwa małe.

Kupiłem głośniki z 'okablowaniem' i nie wiem jak podlaczyc Kupiłem głośniki z 'okablowaniem' i nie wiem jak podlaczyc Kupiłem głośniki z 'okablowaniem' i nie wiem jak podlaczyc

0 21
  • Katalog Megger
  • #2 10 Mar 2010 12:53
    jarekm27
    Poziom 18  

Bezpośrednio do komputera tego nie podłączysz,
    musisz mieć wzmacniacz....

0
  • Katalog Megger
  • #3 10 Mar 2010 13:01
    Naroni
    Poziom 8  

No to zas dodatkowy wydatek :(
    A mógłbyś zasugerować jaki wzmacniacz powinienem kupić i jak to podłączyć?
    Jakiś link do aukcji czy nazwe firmy...

A starczy jakiś najtańszy czy lepiej kupic drozszego?

Jak mam głośniki z Voice Kraft to wzmacniacz musi być tej samej firmy?

0
  • #4 10 Mar 2010 14:38
    jarekm27
    Poziom 18  

A po co kupiłeś ten centralny głośnik ?
    I ile kasy możesz przeznaczyć na wzmacniacz...

0
  • #5 10 Mar 2010 14:43
    Dani66
    Poziom 30