Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Projekt zasilacza impulsowego 0-40V 0-1A.

jez007 10 Mar 2010 16:11 3022 9
IGE-XAO
    jez007
    Level 9  
    witam, jestem początkującym elektronikiem, i muszę zaprojektować:
    wykonać projekt układu mikroprocesorowego bazującego na procesorze 8-bitowym (MSC-8051, SAB-835x) oraz opracować schemat blokowy programu.
    Układ do sterowania zasilaczem impulsowym.
    Dane: zakres napięcia wyjściowego 0-40V, prądu 0-1A, procesor ma sterować pracą układu i zabezpieczać przed przeciążeniem prądowym, wartość napięcia i prądu ustawiane z klawiatury, wartość napięcia i prądu rzeczywiste wartości wyświetlane na LED 4 pozycyjnym (oddzielnie)

wykonałem wstępny schemat blokowy układu, ale nie jestem jego pewien na 100%

proszę o pomoc

Projekt zasilacza impulsowego 0-40V 0-1A.
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
  • IGE-XAO
    fuutro
    Level 43  
    To nie jest projekt dla zupełnie początkującego. Co do części wykonawczej zobacz na zasilacze kolegi meteor77 np poczytaj w temacie: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1464016-0.html
    Procesor może zająć miejsce potencjometrów ale niech nie pcha się dalej w zabezpieczenia - będzie za wolny.
    jez007
    Level 9  
    powiem otwarcie, potrzebuje cos takiego skonstruować na zajęcia i do końca nie wiem jak się za to zabrać,
    a to że będzie wolniejszy to nie przeszkadza
  • IGE-XAO
    fuutro
    Level 43  
    Nie przeszkadza o ile komuś sprawia przyjemność wymiana tranzystora mocy co jakieś zwarcie...
    jez007
    Level 9  
    zawsze mozna dac jakies zabezpieczenie przeciwzwarciowe
    fuutro
    Level 43