Masz numery na kostkach i na schemacie, więc po numerze najprościej. A dlaczego ci miernik nie pokazał, może zły zakres, może masy nie złapałeś dobrze, może do złego przewodu się podłączyłeś. Skoro są dwie kostki i pomiędzy nimi jest żarówka od kontrolki aku, to podłącz się równolegle na żarówkę miernikiem do pomiaru napięcia na zakresie 20V i coś powinien pokazać.
Zanim zaczniesz mieszać odpowiedz na moje wcześniejsze pytania, bo one dadzą odpowiedz czy warto bawić się podłączanie kontroli aku, bo to można zrealizować na parę innych sposobów a każdy z nich jest dobry.
dalem je wszystkie na off i efekt jest taki
jak zapale auto to swieci sie czerwona dioda gdy go zgasze to gasnie daje autostart to mrygnie i zgasnie (w tym czasie slychac jak cyknie przekaznik).
nawiaskiem mowiac sprawdzilem instrukcje angielska i polska i hmmmm troche sie roznia
Dodano po 21 [minuty]:
czyli sygnalizacja diody jest wlasciwa? co nastepnie mam zrobic?
Dodano po 1 [godziny] 57 [minuty]:
piotr__80 wrote:
Masz numery na kostkach i na schemacie, więc po numerze najprościej. A dlaczego ci miernik nie pokazał, może zły zakres, może masy nie złapałeś dobrze, może do złego przewodu się podłączyłeś. Skoro są dwie kostki i pomiędzy nimi jest żarówka od kontrolki aku, to podłącz się równolegle na żarówkę miernikiem do pomiaru napięcia na zakresie 20V i coś powinien pokazać.
.
ustawlem miernik jak mowiles i podlonczylem sie pod kolejny inny przewod a mianowicie koloru niebieskiego(tyle ze w innej wiazce) i odczyt jest taki;
kluczyk w stacyjce pozycja on wskazania 1,32 a po zapaleniu wynik 14,5 to ten przewod?
Skoro wskazania diody poprawnie rozróżniają stan pracy silnika to bym się nie bawił w jej podłączanie. A co do identyfikacji pracy silnika monitorowaniem pracy aku - to w moim alarmie jest to po prostu wykrywanie kiedy napięcie w instalacji wzrośnie do więcej niż te 13,6V - to realizuje większość centralek automatycznie, dlatego u ciebie to działa i bez tego przewodu. A przewód wystarczy podłączyć do plusa zasilania i też wykryje kiedy działa
no wiem ale i tak podpiolem lecz brak efektu dzwonilem do firmy ktora sprzedaje te alarmy oraz je montuje i co oni wogole raz kiedys podpinali ten alarm i rowniez mieli problem w tym polozeniu co ja ale nie przypomnial sobie gosc co zrobil ze zadzialalo powiedzial mi ze angielska istrukcja jest poprawna a jak juz sam stwierdziles ta przelumaczona ma pare bledow.
Dodano po 42 [minuty]:
masz jeszcze jakies pomysly co z tym fantem zrobic?
A próbowałeś zaprogramować tak jak w tabeli:
Może to pomoże, czasem standardowe ustawienia są tylko podstawowe, a zaawansowane funkcję włącza się właśnie w czasie programowania.
tak programowalem wszystko co sie dalo na on tzn.
#1 (P1) 1-3 on ,1-5 on ,1-8 on
#2 (P2) 2-2 on
#3 (P3) 3-1 15min,3-2 4 sek, 3-3 1.0sek
#4 (P4) 4-4 on
porownaj sobie te programy po polsku i angielsku np.#4 (P4) 4-4 takich bykow narobili ze fix
tak programowalem wszystko co sie dalo na on tzn.
#1 (P1) 1-3 on ,1-5 on ,1-8 on
#2 (P2) 2-2 on
#3 (P3) 3-1 15min,3-2 4 sek, 3-3 1.0sek
#4 (P4) 4-4 on
porownaj sobie te programy po polsku i angielsku np.#4 (P4) 4-4 takich bykow narobili ze fix
A może trzeba P-1 1-5 na OFF a nie na ON ustawić, a pozostałe to możesz mieć na ON z P-1.
Musze poczytać na spokojnie, ale sądzę że coś tu jest nie do końca wyjaśnione. Coś jest co alarm sprawdza i coś mu nie pasuje. Ale sprawdź jeszcze te jedną opcję na OFF.
No i nie podoba mi się że w instrukcji polskiej jest w P-1 7 funkcji a w angielskiej jest ich 8 itd. Jesteś pewien że to od tego samego alarmu??
NO i od teraz nie patrzymy w polskie instrukcje, opieramy się tylko na angielskiej.
A wobec tego pobaw się zaznaczonymi opcjami, która co daje i kiedy coś się pojawi ew. kiedy i co która z nich u ciebie wyłącza i później nie działa.
no wlasnie w pudelku byly dwie ksiazeczki po angielsku oraz ksero instrukcji po polsku. angielska jest do kopel kr 8800 a ksero po polsku kr 8000 wiec nie to samo ale na pilocie mam np w p1 8 funkcji wiec jak by do tego bylo:?: a co do tego automatycznego stanu czuwania to jest tak ze za kazdym razem nie bedzie mi wylanczal zaplonu jak wyciagne kluczyk ze stacyjki i nie bede musial robic to maniualnie wiec to jest ok wg.mnie
Pobaw się tymi ustawieniami co pokazałem. Nawet jak ci się coś zmieni, to później zawsze możemy przywrócić ustawienia fabryczne lub to zmienić, ale przynajmniej będziemy wiedzieli co i jak, bo coś tu jest namieszane.
Nie mówiłem że od razu wszystkie, po kolei i patrz na co wpływają. jak nie pomoże to poszukamy czegoś jeszcze, może kable robiłeś według polskiej instrukcji a nie angielskiej, popatrz sobie później w te instrukcje.
Bawilem sie tymi funkcjami lecz bez efaktu poszedlem dalej i przetlumaczylem ten angielski odpowiednik odnosnie programowania oraz wiazek CN, co prawda ciezko co z tego zrozumiec ale lepszego translatora nie znalazlem.
Program P-1 ustawienia
O 1/1 turbo timer Auto programu
Gdy jest włączona, to funkcja utrzymania silnika w 2 min po drzwi są zamknięte. Możesz zmienić turbo czasu na ustawienie programu 3-7 (17page). (Jest to wykorzystanie pomocy funkcji turbo pojazdów.) Zobacz lO strona o funkcji turbo.
o 1-2 ponownie Door-Lock po pilota start (stosowany tylko przez zainstalować inżynier) po włączeniu, zamek będzie działał po wyłączeniu silnika.
o 1-3 wyjście zmian Trunk (w odległych start) (stosowany tylko przez zainstalować inżynier) po włączeniu. (+) Będzie zawsze wyjście na zdalne początku.
o 1-4 LPG konfiguracji funkcji (opcja) po włączeniu. silnik wyłączy się automatycznie w ciągu 30s, jeżeli zgodnie gazu LPG jest pusty, gdy silnik wyłączyć. Zobacz 8page o funkcji LPG.
(Ta funkcja działa po zainstalowaniu zaworu gazu LPG ON / OFF przekaźnikowe).
o 1-5 rezerwacji Auto pojazdów Stick
W ustawieniach domyślnych funkcja ta jest program uruchomić pojazdu trzymać. Zobacz 6, 7 strona o zmianę rezerwacji pojazdu trzymać.
o 1-6 świece żarowe czujniki dla silników Diesla (stosowany tylko przez zainstalować inżynier) po włączeniu, rozrusznik działa po świece żarowe jest OFF na pilocie zdalnego startu. Należy podłączyć przewód No.11 fiolet złącze CN 5.
o 1-7 Cold & Hot Start
Gdy jest włączony. silnik automatycznie uruchomi się, jeśli temperatura -20 'C lub +50 ° C w trybie ramię. Możesz zmienić zimny start w temperaturze 3-4. Ta funkcja jest automatycznie wyłączony po operacji łącznie 8 razy. Funkcja ta zostanie ponownie uruchomiony, jeśli nadajnik stać ramię po rozbrojeniu.
° 1-8 wyjście IG2 ON / OFF w rozbrojeniu (stosowany tylko przez zainstalować inżynier) gdy jest wyłączony. IG2 jest OFF na rozbrojenie podczas zdalnego startu. Ta funkcja uniemożliwić krótkie w kluczowym polu, gdy kluczyk zapłonu jest włączona w pojeździe rozpocząć zdalną. W standardowym ustawieniu (ON), IG2 utrzymywania. (Patrz 7page.Getting na pojeździe podczas zdalnego rozruchu)
O 2-1 kodem cyfrowym valet
Przy ustawieniach domyślnych: Parkowanie jest eksploatowany na ON / OFF, jeśli wciśniesz przycisk służący do 5 sekund na kluczyk zapłonu. (Patrz strona 10 o valet Tryb.)
Po włączeniu: Możesz użyć funkcji cyfrowego valet kodu. Metody operacyjne (kod jest taki sam na kod cyfrowy zamek. Zobacz 26page.)
KROK 1. Naciśnij przycisk przez 5 sekund, gdy cyfrowy moduł kontroli trybie gotowości, a następnie dioda miga raz i segmentowy wyświetlacz obraca się szybko. (Funkcja ta utrzymuje się przez 30 sekund.) KROK 2. Knock sensor więcej niż 5 razy po wysiąść z samochodu w ciągu 30 sekund.
to cyfrowe liczby początku kodu. (Jeśli naciśniesz przycisk ponownie w ciągu 30 sekund, dioda LED miga 2 razy i cyfrowe valet funkcja jest anulowane.) KROK 3. Podczas liczby automatycznie liczyć z opóźnieniem każde 2 sekundy od 0 do 9. knock sensor w siedzibie KOD. Następnie wybrany numer miga 5 razy i automatyczne powtarzanie następny numer od 0. KROK 4. Wybierz pozostały 3 kody, górna KROK 3.
Jeśli wybierzesz wszystkie kody w kolejności, w trybie valet "ON".
Jeśli chcesz anulować valet gotowości, naciśnij przycisk służący do 5 sekund na kluczyk zapłonu.
O 2/2 zapłonu zablokowanie / odblokowanie
Gdy jest włączony. drzwi zostaną zamknięte, gdy krok hamulca po zapłon jest włączony. Drzwi zostaną odblokowane gdy zapłon jest wyłączony. Jak na pojazd podczas zdalnego start: drzwi są zamknięte, gdy zapłon klawisz, a następnie krok na hamulec.
0 2-3 zbrojenia pasywny
Po włączeniu, system będzie ramię automatycznie po 30 sekund gdy kluczyk zapłonu jest wyłączony i drzwi otwórz / zamknij, o 2-4 blokady Pasywne
Po włączeniu: Jeżeli system jest ramię przez pasywne uzbrajanie, zamek zostanie automatycznie uruchomione. *
O 2-5 ostatnie drzwi uzbrojenie LJS PRZESTROGA
Gdy jest włączony, czy wszystkie drzwi są zamknięte na rozbrojenie, zamek będzie działał
z ramion po 30 sekund.
O 2-6 dźwięku Cip Przy ustawieniach domyślnych, syreny pojazdu wyświetli cip dźwięku podczas działania nadajnika, o 2-7 Podwójne drzwi otworzyć impulsu (stosowany tylko przez zainstalować inżynier) po włączeniu, drzwi otworzyć wyjście będzie wyjście 2 czasy, gdy odblokować.
02-8 podwójny impuls zamek (stosowany tylko przez zainstalować inżynier) po włączeniu. Wyjście zamek wyświetli 2 razy, gdy zamek.
■ Program Menu P3 dla funkcji Timing
O 3-1 Run time zdalnego start
Ta funkcja dostosowania czas uruchamiania pojazdu, kiedy rozpocząć rezerwację zdalnego początku rozruchu zimnego silnika i czasu.
o 3-2 Czas gotowości do pracy rozrusznika
Ta funkcja regulacji czasu zwłoki do rozrusznika jest obsługiwany podczas rozpoczęcia rezerwacji zdalnego początku rozruchu zimnego silnika i czasu.
O 3/3 czasu Crank dla tach lub hałasu sensing (stosowany tylko przez zainstalować inżynier) Ta funkcja dostosowania czasu pracy silnika Starer zdalnych zacząć od tach lub hałasu czujników.
o 3-4 temperatury rozruchu zimnego ustawienie
Po kolei w menu programu 1-7, można zmienić na zimno temperatura początku. Ustawienie domyślne wynosi -20 ° C.
o 3-5 Aux 1 wyjście (Opcjonalnie: używane wyłącznie przez instalację inżynier) Przy ustawieniach domyślnych, Aux 1 wyświetli w głównym do 1 sekundy, kiedy działają Aux 1 przez nadajnik. Możesz zmienić Aux 1 raz wyjścia. Jeśli ustawione na LCH (Kontynuuj), Aux 1, będzie stale wyjście przed działają Aux 1 przez nadajnik ponownie.
O 3-6 Aux 2 wyjścia (opcjonalnie: używane wyłącznie przez instalację inżynier) Przy ustawieniach domyślnych, Aux 2 wyświetli w głównym do 1 sekundy, kiedy działają Aux 2 przez nadajnik. Możesz zmienić Aux 2 czasie produkcji. Jeśli ustawione na LCH (Kontynuuj), Aux 2, będzie w sposób ciągły wyjścia przed działają Aux 2, nadajnik ponownie.
O 3-7 Turbo ustawienie czasu
Podczas korzystania z automatycznego programu Turbo timer (P1 -1), możesz zmienić turbo czasu. Ustawienie domyślne to 2 minuty.
o 3-8 opóźnienia Arm ustawienie
Podczas pracy uzbrojenie (4page), możesz zmienić opóźnienie czujnika (drzwi, bagażnika, okap) po drzwi są zamknięte. (Shock czujnik jest dodanie 20 sekund na czas opóźnienia).
■ Program Menu PA for Advanced Function
O 4-1 wyjście impulsowe Siren
Przy ustawieniach domyślnych, syreny będą stale outputted do 30 sekund, gdy alarm jest obsługiwany. Po włączeniu: Siren będzie outputted na impuls.
o 4-2 automatyczne wyłączenie silnika (opcja) po włączeniu, rozrusznik zabić zostanie automatycznie outputted 30 sekund po OFF zapłonu z dioda zacznie migać powoli.
o 4-3 zamek / odblokować impuls do 3,5 sekundy (stosowany tylko przez zainstalować inżynier) po włączeniu, zamek / odblokowania będzie outputted w 3,5 sekundy. Ustawienie domyślne: 0,8 sekundy
O 4/4 Obwodnica ON / OFF
Gdy jest włączony, jeśli drzwi / osłona / trunk odczuwa przed czasem opóźnienia ramię (P3-8), syrena wyświetli 3 chirps po opóźnienia ramię, a następnie informuje się nadajnik. Przy ustawieniach domyślnych, jeśli drzwi / osłona / trunk odczuwa przed czasem opóźnienia ramię (P3-8), syrena będzie outputted po opóźnienia ramię. (Domyślnie jest obwodnica wyłączanie).
Kopuła o 4-5 światło zmieni się na zbrojne wyjścia (stosowane tylko przez zainstalować inżynier) po włączeniu, wyjście świetle kopuły (CN5 czarny przewód) zmieni się na zawsze produkcji podczas uzbrajania.
O 4-6 tryb dostępu Smart ON / OFF
Po włączeniu, monitor LCD ikony ACCESS. A główny sens jednostka sterująca nadajnik gdy nadajnik jest w pobliżu pojazdu, system zostanie automatycznie rozbrojenia (Unlock). Jeżeli nadajnik jest daleka od pojazdu, system będzie ramię. Jeśli korzystasz z tej funkcji, żywotność baterii nadajnika będzie krótki.
O 4-7 NC
O 4-8 Arm anulować tryb w otwarte drzwi
Gdy jest włączony, gdy drzwi są otwarte, ręka nie jest obsługiwany przez nadajnik. W tym przypadku może działać ramię po zamknięciu drzwi.
Wire harness CONNECTION GUIDE
OPIS WIAZEK CN
- Prosimy o przeczytanie całego podręcznika instalacji przed instalacją.
- Nie należy odłączyć akumulator, jeżeli pojazd przed kradzieżą Kodowane radia.
- Badanie wszystkich układów o wysokiej jakości, multi-cyfrowy miernik przed wykonaniem połączenia.
- Pojazd urządzeń zabezpieczających przed kradzieżą (imobilizerów) wymagają modułu obwodnicy.
Module obwodnica pozwala na łatwe usuwanie przeplotu, przy jednoczesnym utrzymaniu systemu bezpieczeństwa OEM integralności.
CN1 6pin Heavy Gauge Harness
1. White (+) Wyjście dla początkujących
Podłącz ten przewód do rozrusznika drutu w pojeździe.
2. Czarny (-) Ground
Podłącz ten przewód do czystej, farby bez położenie blachy. (Panel kick kierowcy)
3. Blue (+) Wyjście 2-ci Ignition
Podłącz przewód do drugiego przewodu zapłonu w pojeździe.
4. Green (+) IG3 Output (wyjście Contemporary z szarym CN4) Wyjście może być wykorzystane zgodnie z pojazdów na zdalne początku.
I wynik ten przewód od 1 minuty od rozpoczęcia zdalnej obsługi.
5. Czerwony (+) 12V Constant wejściowe
Musi być podłączony do źródła prądu wysokiego napięcia. Ponieważ materiały fabryczne (+) 12V do przełącznika klucza. Jest to wykorzystywane do obsługi silnika, zalecane jest, aby te przewody nie są podłączone.
6. Yellow (+) Wyjście zapłonu
Podłącz ten przewód do przewodu zapłonu w pojeździe.
CN2 5 Uprząż Output Pin
1. White (+) Realizacja światła błyskowego
Ten przewód powinien być podłączony do (+) drut świetle parking.
2. White (+) Realizacja światła błyskowego
Ten przewód powinien być podłączony do (+) drut świetle parking.
3. Orange (+/-) Trunk Unlock programowalne wyjścia (opcjonalnie)
Wyjście to jest używane do bagażnika odblokować.
Jeśli zmiana (-), bluzy 4 pole kontroli, pomarańczowy przewód będzie wyjście (-). O dodatkowe wyjścia zapłonu: Jeśli zmiana w dniach 1-3 z menu programu,
pomarańczowy przewód będzie wyjście na zdalne początku. W tym czasie ty cantomat używać bagażnika otworzyć wyjście.
1. Brown (+) Wyjście Siren
Podłącz ten przewód do (+) przewód syreny.
2. Green (-) wyjściowy status (opcjonalnie)
Ten przyjść w ciągu jednej sekundy przed zapłonu i trwa aż jeden sekund po zapaleniu off. (Użyj modułu ominąć immobilizer lub przekaźnik LPG).
CN3 2pin Door Lock / Unlock Harness (wysokiej mocy)
1. Zielona (+/-) Wyjście Lock (IOA)
Ten drut wyświetli drzwi zablokowanie / odblokowanie silnika podczas blokady drzwi przez nadajnik.
2. Blue (+/-) Wyjście Unlock (IOA)
Ten drut wyświetli blokady drzwi otworzyć silnikowych Po odblokowaniu drzwi przez nadajnik.
CN4 6pin Lock / Unlock & Wyjście Harness (Low Power Output)
1. Green (-) wyjściowy Lock (-250mA)
Wyjście drutu 250mA podczas pracy "DOOR LOCK (ARM) *
przez nadajnik i musi być podłączony do (-) linii sygnału obwód zamek
zainstalowanych w pojazdach.
2. Niebieski (-) wyjściowy Unlock (-250mA)
Wyjście drutu 250mA podczas pracy "drzwi UNLOCK (DISARM)" przez nadajnik i musi być podłączony do (-) linii sygnału drzwi otworzyć obwód, który będzie zainstalowany w pojazdach.
3. Czarny (-) 2. Kill wyjściowa (-25QmA) (opcjonalnie)
To wyjście naprzeciw No.1 drut (Wire white) Starter kill wyjście Cn5. A ten przewód może być używany podczas zapłonu lub obwód pompy paliwa odcięcia.
4. Biały (-) wyjściowy honk Horn (-250mA) (opcjonalnie)
Ten drut nie jest outputted w szoku wykrywanie, tylko outputted gdy drzwi, bagażnika i IG czujnika (tryb ARM ln). Ten sygnał jest outputted 1 sekundy i 1,5 sekundy ON OFF za 30 sekund.
5. Gray (-) IG3 wyjściowa (-250mA) (dla GSM) (opcja)
Ten drut zawsze wyjście z Green drut CN1 złącza. I wynik ten przewód od 1 minuty od rozpoczęcia zdalnej obsługi.
6. Brown (-) Wstępne lnput Start (dla GSM) (opcja)
Silnik jest uruchamiany, jeśli (-) impuls został wprowadzony w stan, że zdalny start jest obsługiwany. Ta funkcja jest obsługiwana samo jak funkcja zdalnego startu. If (-) impuls został wprowadzony, gdy silnik pracuje normalnie. silnik się OFF. Długość impulsu sygnału nadaje się od 0,5 do 3 sekund.
- Biały (-) rozrusznik wyjście KILL (opcjonalnie)!
Przewód biały jest wstępnie - przewodowy do sterowania przekaźnika rozrusznika zabić.
Ten drut dostaw (-) 250mA ziemi tak długo, jak system jest uzbrojony.
Ale zabić obecnie nie jest obecnie putted na zdalne rozrusznik.
I wynik ten ustaje z chwilą, gdy system jest rozbrojony.
UWAGA: W przypadku użycia biały przewód, aby uaktywnić rozszerzenia akcesoriów, takich jak okno
automatyki, pager lub modułu głosowego 1 dioda Amp musi być zainstalowany, aby zapewnić właściwe funkcjonowanie.
WAŻNE! Nigdy nie przerywaj wszelkie przewody inne niż rozrusznik drut.
- Czarny (-250mA) Dome strumień świetlny (opcjonalnie)
Podłącz ten przewód do opcjonalnego przekaźnika kopuły świetle nadzoru.
WAŻNE! Ta produkcja jest przeznaczona tylko do jazdy przekaźnika. Nie może być podłączony bezpośrednio do układu świetle kopuły, a produkcja nie może wspierać obecną zwrócić się z jednej lub więcej żarówek.
Gdy włączona 4-5 świetle Dome zmienia zbrojnych wyjście, wyjście świetle kopuły (CN5 czarny przewód) zmieni się na zawsze produkcji podczas uzbrajania.
- Brown (-250mA) AUX1 wyjściowa (opcjonalnie)
Ten przewód zapewnia (-) 250mA output (l sekund), gdy przycisk nadajnika (y) kontroli l Aux jest wciśnięty.
Możesz zmienić do czasu wyjścia z 3-5 menu programu.
- Zielona (-) Trunk Sensing (opcjonalnie)
Wkład ten będzie reagować na negatywne wejście z chwili aktywacji. Również ten przewód podłączyć do przełącznika PIN tułowia.
- Gray (-) Hood Sensing (opcjonalnie)
Ten przewód musi być podłączony do przełącznika pin kaptur. Wkład ten będzie wyłączyć lub zamknąć zdalnego uruchamiania podczas osłona jest otwarta. Będzie również uruchomienia systemu bezpieczeństwa, jeżeli osłona jest otwarta, podczas gdy system jest uzbrojony.
Ten drut można stosować do (-) Brake czujników.
- Niebieski (- lub +) do drzwi Sensing
Większość pojazdów użyć wykluczających układów progowych drzwi. Podłącz niebieski przewód do przewodu pokazano ziemi, kiedy drzwi są otwarte. Podłączając do nowszych modeli pojazdów, na ogół konieczność stosowania poszczególnych drzwi wyzwala.
Przydaje się, gdy zmiany Jumper 3 (+) ustawienie: Ten typ obwodu kopuła jest stosowany w wielu produktach Ford. Podłącz przewód niebieski do siatki, shored (+) alternator sensing
Kontrola ta drutu status początku pojazdów.
Podłącz do zacisku Lampa generatora.
Ten drut musi być obsługiwanych (+), gdy silnik pojazdu zaczyna.
A to drut nie móc w trybie postępowania lub hałasu impulsowego tach czujników.
1. Żółty (Tach Pulse) Englng Sensing
Ten drut podłączyć do szybkościomierza czujnika przewodowego lub cewki zapłonowej (-) drut i tak dalej. Dlatego też połączyć się z drutu, że impuls jest obecnie putted gdy silnik jest eksploatowany. A to drut nie móc w trybie hałasu sprawy lub alternatora czujników.
2. Sky Blue (-250mA), Wyjście AUX2 (opcjonalnie)
Ten przewód zapewnia (-) 250mA wyjście (1 sekunda) gdy nadajnik
button (s) kontrolowanie AUX2 jest wciśnięty.
Możesz zmienić do czasu wyjścia z 3-6 menu programu.
3. Pink (+) lgnition2 Sensing (wstępne) Ten drut jest w trybie kabel czujnika zapłonu 2.
Ten drut nie musi połączyć, ponieważ poczucie przez ignition2 wyjścia kiedy 2-cia zapłonu wyjścia Złącze CN 1 jest zwykle podłączony.
4. Violet (+ lub -) Glow Plug Sensing (opcjonalnie)
W pojazdów z silnikami diesla konieczne jest połączenie z drutu, który "włącza" się doczekać rozpoczęcia światło * w desce rozdzielczej. Ten drut świeci żarówka do pojazdu świece żarowe są właściwie ogrzewane. Gdy zgaśnie pojazdu może zostać uruchomiony. Ten drut jest zawsze dostępna pod gniazdo ładowania do żarówki w desce rozdzielczej. Można go również znaleźć na stronie moduł kontroli silnika (ECM), w wielu pojazdach. Jednakże istnieją pewne przypadki pojazdów z silnikami diesla bez "wait to start light * przewody . Jeśli to się przewód (-) stanu podczas% wait to start light * jest włączona, to musi ustawienie (•) Jumper 2 głównych PCB.
5. Orange (+) Brake Sensing
Ten przewód musi być podłączony do pojazdu drutu światło stopu. To pokazuje, że przewód (+) 12V, gdy pedał hamulca jest wciśnięty. Zdalnego uruchomienia zostanie Bo niepełnosprawnych lub zamykania dowolnej chwili pedał hamulca jest wciśnięty.
(-) Brake czujniki mogą być wykorzystywane zamiast # 5 (-) Hood sensing drut CN 5.
CN6 3 zł Shock Sensor Cable
Wejścia krótszym niż 0,6 sekundy wywoła ostrzeżenie, a nakłady dłużej niż 0,6 sekundy wywoła pełny alarm (30 sek). Było (+) 12V, kiedy drzwi są otwarte
Drzwi Digital odblokować / zablokować, cyfrowe / manual kamerdyner, LED, funkcję rozmowy kierowcy
Użytkownik może otworzyć drzwi bez nadajnika przez wejście sekretny kod, że rejestr użytkownika. Użytkownika może działać funkcja blokady drzwi do prostych operacji bez nadajnika na parking. -Jeśli wejście błędny kod, funkcja bezpieczeństwa jest użytkowany. 1. OPERACYJNEJ (kod cyfrowy operacji valet odnoszą się do P2-1, 19 strony). Funkcjonowania wszystkich funkcji musi być uruchomiony w trybie gotowości, że segmentowy wyświetlacz powoli obracać.
- DOOR LOCK
KROK 1. Po naciśnięciu przełącznika raz w trybie dioda miga raz i segmentowy wyświetlacz obraca się szybko (Funkcja ta utrzymuje się przez 30 sekund.) KROK 2. Knock sensor więcej niż 5 razy po wysiąść z samochodu w ciągu 30 sekund i zamknij wszystkie drzwi, a następnie drzwi zostaną zablokowane.
(Jeśli naciśniesz przycisk ponownie w ciągu 30 sekund. Dioda miga 2 razy i funkcję blokady jest anulowane.)
- DOOR UNLOCK
KROK 1. Knock sensor więcej niż 5 razy w trybie gotowości.
(Funkcja połączenia obsługiwane raz na pierwszym domina.) KROK 2. Podczas liczby automatycznie liczyć z opóźnieniem każde 2 sekundy od 0 do 9, knock sensor w siedzibie KOD. Następnie wybrany numer miga 5 razy i automatyczne powtarzanie następny numer z V. KROK 3. Wybierz pozostały 3 kody, górna KROK 2.
Jeśli wybierzesz opcję Wszystkie kody w celu, drzwi funkcja jest obsługiwana.
UWAGA: Jeśli wejście źle kod 5 razy w ciągu jednej godziny. "U * jest zaznaczone, a wszystkie / j \ funkcje są zatrzymywane przez jedną godzinę.
Po naciśnięciu przełącznika, funkcja ta jest anulowana.
3) SECRET kod rejestracyjny
KROK 1. Naciśnij przycisk 20 razy w trybie gotowości, a następnie dioda miga 2 razy. KROK 2. Knock sensor więcej niż 5 razy w ciągu 30 sekund.
Podczas liczby automatycznie liczyć z opóźnieniem każde 2 sekundy od 0 do
9, knock sensor na żądany numer. Następnie wybrany numer miga 5
razy i automatyczne powtarzanie następny numer z "O *.
A jeśli wejście kolejno wszystkie 4 numery w górnej KROK 2, kod jest nowa
obsługiwanych.
Jeśli chcesz zmienić tajny kod, trzeba tylko powtórzyć Krok 1-2.
UWAGA: Instrukcja tajny kod musi być zarejestrowany przez użytkownika. (Ustawienie fabryczne kodu 1234 ").
2. Instalacja
1) 4pin Telewizja połączyć się głównym polem kontroli.
1. Lokalizacji instalacji, a przede wszystkim, nakleić naklejkę od wewnątrz szyby koła.
i trzymać moduł kontroli na tej naklejki.
2. Regulacja czułości: Jeśli z kolei wielkość mocy przełączyć się na prawo, czułości
domina będzie bardziej wrażliwy. (Lokalizacja Normalny: Center)
3. Secret reset kodu: Jeśli wstawisz na 4pin kabel ponownie naciśnij przycisk, tajne
KOD zmieni się na "1234 \
CN8 5P odbiornik na kabel
Montaż odbiornika / anteny
on najlepszym miejscem na odbiornik / antena jest na środku lewej przedniej szyby. Antena powinna być zamontowana w pozycji poziomej.
Odcień okna metalowe może również wpływać na zakres, więc powinno to być brane pod uwagę przy określaniu lokalizacji montażu.
Po określeniu najlepszej lokalizacji montażu, należy wykonać następujące kroki:
1. Czystość montażu obszarze mycia szyb jakości lub alkoholu, aby usunąć wszelkie zabrudzenia i pozostałości.
2. Wtyk 5 pinowy kabel do odbiornika / anteny.
3. Mount odbiornika / anteny za pomocą dołączonego podwójne - taśmą dwustronną.
4. Podłącz odbiornik / kabel antenowy do głównej jednostki sterującej.
CN9 2P Parkowanie Switch (opcja)
Przycisk Parkowanie powinny być dostępne z fotela kierowcy. Należy podłączyć do CN 9 na stronie głównej jednostki sterującej. (Funkcja valet Normal)
CN10 2P LED (opcjonalnie)
Mountain LED w widocznym miejscu, takich jak myślnik lub konsoli. Plug LED w module.
Switch i Ustawienia zworek
Opis zworek
1) Stworzenie rozpocząć sensing --
Start sensing ustala się wejście sygnału alternatora w ustawieniach domyślnych. A ja chcesz stanu silnika sensie do innych metod hałas lub impulsu tach sensing). Zobaczyć pod. () Alternator czujników. DIP 1 - OFF, Dip 2 = OFF i ustawione zworki alternatora 1. To znaczy sens, jeśli hałas jest czerwona dioda LED "ON".
DIP-2: OFF DIP-1: OFF
I Jumper 1
<Czas opóźnienia wejścia (VRL) dostosowanie do alternatora sensing>
Jest używany whan chcesz wydłużyć czas pracy silnika rozpocząć w przypadku zainstalowania alternatora wykrywania metody. (Skręć w prawo, jeśli chcesz wydłużyć czas działania.) (B) hałasu sensing: przełącznika 1 jest włączona i zmiana zworek hałasu 1.
To oznacza sensie hałasu, jeżeli dioda LED świeci na czerwono
DIP-2: OFF DIP-1: ON
Pojazdy, które odczuwa hałas jest nie korzystać z trybu wykrywania hałasu po włączeniu do "ON * klucz IG z silnika nie jest uruchomiona. Metoda wyboru Hałas jest, że trzeba sek RED LCD głównych kontroli PCB LED musi stać * ON "tylko wtedy, gdy silnik jest uruchamiany. LED II stał się" ON ", gdy silnik nie jest uruchomiona, należy użyć innej metody (alternatora , puls tach sensing).
<C) impulsu Tach sensing: przełącznika 2 is ON.
To znaczy sens, jeśli impuls migać żółta dioda LED. DIP-2: ON
W przypadku zainstalowania w tach impuls czujnika drutu [CN5 żółty). trzeba działać konfiguracji RPM.
Zobacz 15 strony: tryb instalacji RPM)
2) Brown Jumper drutu
W przypadku użycia pojazdów automatycznej skrzyni biegów, to przewody muszą być odcięte. Nie musi przeciąć ten przewód w przypadku obsługi pojazdów, sprzętu. (Zestaw Factory = Manual rodzaju narzędzi)
Nie przerywaj BROWN JUMPER WIRE W PRZYPADKU MANUAL GEAR POJAZDÓW
Funkcja pamięci status: wll Status systemu zarządzania, jeżeli nawet siły mam jednostka sterująca
się wyłączyć i nie ON.