-świece sprawne, a kiedy wymieniane były, mogą wyglądać na sprawne, a grzać nie tak jak nowy, firma firmie też nie równa, to samo dotyczy stycznika załączającego świeca, miernik w dłoń i sprawdź czy jest napięcie na świecy po przekręceniu kluczyka, przy tych mrozach powinno podgrzewać z 8s, jak kontrolka po 1s gaśnie czujnik temp płynu chłodzącego kaput(G62).
-statyczny kąt wtrysku, tylko że z dnia na dzień zaczął źle palić to źle wróży, może coś z rozrządem stało się nie dobrego, ustaw kat wtrysku, ma być 49-54 ale na początek ustaw bliżej 60, jak nadal będzie źle palił to będzie coś z pompą lub innym czujnikiem. ps mieszkasz nie całe 50km ode mnie, mogę pomóc. Przerabiałem ten problem w swoim 1.9TDI, jak coś pisz na gg519446. Pozdrawiam
Dodano po 2 [minuty]:
Zapomniałem dodać że przyczyna może leżeć w immobiliserze, spróbuj z drugim kluczykiem albo mogą być zimne luty w komputerze, lub w ogóle gdzieś zaśniedziałe styki nie przekazującego dobrze prądu.