Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel kadett 1.6i 89r, dziwna praca silnika

11 Mar 2010 10:04 1473 5
  • Poziom 11  
    Witam! W moim Oplu, często podczas jazdy 80km/h, całym autem trzęsie i nie ma mocy. Słaba reakcja na dodanie gazu, wszystkie elementy układu kierowniczego i jezdnego są sprawne. Te mankamenty pojawiają się nieregularnie i równie nieregularnie ustępują. Dodam, że wskaźnik temperatury, prawie nigdy nie podnosi się do połowy skali. Często też zapala się kontrolka "check" na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku np. podczas postoju na światłach. Spalanie rownież wydaje mi się być zwiększne. Co może być przyczyną takiego zachowania? Proszę o pomoc.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 27  
    Jednym słowem lepiej pojechać do mechanika :)
    Na początek zaczął bym od sprawdzenia stanu świecy i przewodów zapłonowych , wogóle układu zapłonowego. Mnóstwo na ten temat obrazków i opisów w sieci.
  • Poziom 11  
    Ja wiem że można jechać do mechanika lecz sam chce poznać przyczynę problemu i pozbyć się jej. przewody i świece były niedawno wymieniane, dodam że na biegu jałowym pracuje równomiernie. Chciałem jeszcze spytać czy można bez konsekwencji odłączyć sprezarke klimatyzacji? I tak nie korzystam z klimatyzacji która nie jest nawet sprawna a sprężarka zaczęła glosno pracowac co nie jest mile dla ucha. Mam na mysli odlaczenie poprzez zdjecie paska
  • Poziom 11  
    Problem rozwiązany, zwiększone spalanie i "mulenie" było spowodowane zapieczonymi cylinderkami hamulców a dziwne turbulencje to nie wyważone koła.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    wskteampower napisał:
    Problem rozwiązany, zwiększone spalanie i "mulenie" było spowodowane zapieczonymi cylinderkami hamulców a dziwne turbulencje to nie wyważone koła.


    To nie czułeś że dup... Ci siada przy ruszaniu?
  • Poziom 11  
    To było prawie rok temu ale jak pamiętam na zimnych hamulcach było ok, po rozgrzaniu cylinderki zapiekały się a po powtórnym ostygnięciu było ok wiec ciężko było to wyczuć