Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Rejestrowanie pojazdu, niecodzienny problem...

Juwani 11 Mar 2010 18:07 1080 6
  • #1 11 Mar 2010 18:07
    Juwani
    Poziom 9  

Witam
    Jestem początkującym forumowiczem i w razie gdyby temat był założony nie tu gdzie trzeba proszę o przeniesienie.

Jestem w trakcie konstruowania pojazdu, tak w skrócie:
    -Układ napędowy Saab 9000 umieszczony centralnie
    -nadwozie z fiata 126p znacznie przerobione i wzmocnione (całość poszerzona o 200 mm a pod podłogą rama z profilu zamkniętego 45/45/4 do której będzie trzymać się przednie zawieszenie i wózek z układem napędowym)

Posiadam dowód zakupu silnika i zarejestrowanego Fiata 126p.
    Wydaję się że gdybym chciał po skonstruowaniu zarejestrować to cudo jako sam to będzie z tego 2 samochody bo tego typu rejestracja dotyczy pojazdów w których nadwozie i ramę wykonamy samodzielnie. Ja nadwozie mam z zarejestrowanego fiata 126p co prawda będzie znacznie przerobione. Ma ono jednak służyć jedynie jako ozdoba, bo nie wytrzymałoby mocy silnika 2.0 z Saaba.

W tym momencie poprosiłbym żeby ktoś przybliżył mi sposób w jaki można rozegrać tą sprawę. Ewentualnie jak wygląda rejestracja tzw "składaka" i czy ten konkretnie przypadek mógłby być zarejestrowany w taki sposób??

Z góry dziękuje za pomoc
    Pozdrawiam
    Sebastian

0 6
  • #2 11 Mar 2010 18:23
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

To nie jest składak. To pojazd typu SAM. I poszukaj sobie w necie o tym, jak takie pojazdy się rejestruje. Jest o tym sporo na forach motocyklowych.

0
  • #3 11 Mar 2010 18:33
    Juwani
    Poziom 9