Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Powtórne wprowadzanie kodu do radia Audi A6 - gamma CC

Stachurskii 13 Mar 2010 03:26 8802 12
  • #1 13 Mar 2010 03:26
    Stachurskii
    Poziom 9  

    Znów mam problem z wprowadzeniem kodu do radia Audi A6 - " gamma CC ".
    ostatnim razem, przed prawie dwoma tygodniami po wielu próbach udało się go wprowadzić wciskając i przytrzymując jednocześnie - przez kilka sekund dwa przyciski tj. FM1/2 + DX.
    Teraz po kolejnym wyjęciu akumulatora z powodu kolejnych mrozów, po włożeniu akumulatora i wciśnięciu tych dwóch przycisków jednocześnie nie przestaje się wyświetlać napis " SAFE ", chociaż powinien się wyświetlić napis 1000, który umożliwia wprowadzenie czterocyfrowego kodu.
    Również próby wprowadzenia tego kodu po kilkugodzinnej jeżdzie samochodem nie dają skutku.
    A może zostawić radio w stanie włączonym na kilka godzin , bez włączania silnika ?

    Proszę o pomoc w tej sprawie
    Stachurski z okolic Zamościa

    0 12
  • #2 13 Mar 2010 15:18
    bodzio012
    Poziom 32  

    Czy masz włączony zapłon przy wpisywaniu kodu? Jeśli tak to może brakować ci gdzieś +

    0
  • #3 14 Mar 2010 16:47
    Stachurskii
    Poziom 9  

    Próbowałem wciskać kombinację dwóch przycisków FM1/2 i DX:
    - tylko przy włączonym zapłonie (bez uruchamiania silnika)
    - przy uruchomionym silniku
    bezskutecznie

    Nie wiem co oznacza " Jeśli tak to może brakować ci gdzieś + " - bo na panelu mojego radia nie ma przycisku oznaczonego znakiem (+)

    A może należy przycisnąć i przytrzymać przez kilka sekund kombinację dwóch innych przycisków
    Dla przypomnienia dodaję, że chodzi o oryginalne radio o nazwie "gamma CC" zainstalowane w moim samochodzie marki Audi A6-C4 2,5 TDI 116 KM - Sedan,
    wyprodukowanego najprawdopodobniej na początku 1997 r., bo zarejestrowanego
    dnia 10 marca 1997 r, kod silnika AAT, numer nadwozia WAUZZZ4AZUNO46003

    0
  • #4 14 Mar 2010 18:01
    tolo
    Poziom 33  

    " Jeśli tak to może brakować ci gdzieś + " oznacza to, że do kostki zasilającej może nie dochodzi napięcie. Po przekręceniu zapłonu powinno na kostce zasilającej być 12V na dwóch pinach.

    0
  • #5 14 Mar 2010 19:25
    bodzio012
    Poziom 32  

    Co to za radio Grundig czy Matsushita?

    0
  • #6 14 Mar 2010 21:33
    Stachurskii
    Poziom 9  

    Nic z tych rzeczy, napięcie napewno dochodzi, bo panel radia z napisami jest podświetlony i nie tylko

    A jakie to jest radio - Grundig, czy Matsuhita to nie jest wiadomym, bo nie mam na niego żadnej instrukcji obsługi a poprzedni właściciel dał mi chyba przez pomyłkę (bo mówił, że pozostał mu jeszcze do jeżdzenia Volkswagen Passat) instrukcję obsługi do radia Volkswagena - o nazwie beta

    Wiem jedynie, że jest to napewno oryginalne radio do samochodu Audi i na panelu ma umieszczoną nazwę Audi gamma a ponadto mam oryginalny kartonik o nazwie:
    Audi Radio-Karte, z nazwą radia: gamma, z nr serii: AUZ123V8838707 i nr kodu:
    1 - - 8 tj czterocyfrowym numerem kodu, który napewno jest prawidłowy, ponieważ poprzednim razem - po przedostatnim podłaczeniu akumulatora w dniu 01 marca br zadziałał prawidłowo i spowodował uruchomienie się rzeczonego radia

    Wtedy wejście w tryb wprowadzania spowodowało jednoczesne wciśnięcie i przytrzymanie przycisków: FM1/2 i DX - przez kilka sekund, chociaż prób takich wykonałem około 4 lub 5

    Teraz wielokrotne, takie próby nie dają rezultatu - co może być tego powodem ?

    0
  • #8 10 Kwi 2010 06:22
    Stachurskii
    Poziom 9  

    Problem rozwiązałem w końcu samodzielnie.

    Otóż okazało się, że kominacja przycisków F1/2 i DX jest prawidłowa dla oryginalnego radia "gamma CC" zainstalowanego w samochodzie AUDI A6-C4 2,5 TDI 116 KM z marca 1997 r.
    Musiałem jednak podjąć wiele prób jednoczesnego przytrzymywania tych przycisków i przez czas o wiele dłuższy niż kilka sekund, bo przez ok. 8 - 10 sekund.
    Być może winna jest temu instalacja, która mogła zawilgotnieć.

    Coś jest nie tak, bo czasami po wyjęciu kluczyka ze stacyjki czasami radio to również się resetuje i pojawia się napis SAFE, po którym konieczne jest powtórne wprowadzenie kodu tymi samymi przyciskami tj. FM1/2 I DX.
    Jedynie już samo wprowadzanie 4-ro cyfrowego kodu nie napotyka na jakiekolwiek trudności.

    Tak, że po kilku 4-6 próbach jednak daje sie skutecznie wprowadzić 4-ro cyfrowy kod za pomocą kombinacji przycisków FM1/2 I DX i tylko tych przycisków a nie żadnych innych.

    I to by było tyle moich doświadczeń z tym moim, oryginalnym radiem "gamma CC"
    w samochodzie AUDI A6-C4 2,5 TDI 116 KM z marca 1997 r.

    Może ktoś ma podobne lub inne doświadczenia z takim radiem w Audi A6-C4 to czętnie poczytam, bo tematu jeszcze nie zamykam; chociaż problem mi się w końcu rozwiązał.

    Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych.

    Stachurskii z okolic Zamościa :D

    0
  • #9 10 Kwi 2010 09:01
    popo73
    Poziom 17  

    Sprawdź dokładnie zasilanie radia, napięcie akumulatora, włącznik zapłonu. W tym szukałbym przyczyny resetowania się radia i napisu SAFE. Jeśli chodzi o wpisywanie kodu, to radia czasem się resetowały same od siebie i wchodziły w tryb oczekiwania (tak samo jak po wpisaniu błednego kodu), czyli godzina czekania z włączonym zapłonem i kolejna próba.

    0
  • #10 25 Cze 2010 20:50
    wojti122
    Poziom 2  

    Witam sry za odkopanie ale mam taki sam problem po wpisaniu kodu i wyjeciu kluczyka ze stacyjki na nowo sie blokuje radio co mam zrobic ? zle podpiete radio ? radio tez gamma tylko ze z a3 99'.

    0
  • #11 25 Cze 2010 21:07
    romoo
    Użytkownik obserwowany

    W jakim aucie masz to radyjko?

    0
  • #13 25 Cze 2010 22:57
    romoo
    Użytkownik obserwowany

    Zanika zasilanie na kostce radia.

    0