Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes 124 2.5D 88r automat problem z centralnym zamkiem (

fiodorek 13 Mar 2010 14:12 4804 11
  • #1 13 Mar 2010 14:12
    fiodorek
    Poziom 9  

    Witam serdecznie. Potrzebuję porady kilka dni temu kupiłem Mercedesa jak w temacie pojazd ten miał uszkodzony zamek w klamce kierowcy z uwagi na to sprzedający dał mi komplet klamek z zamkiem od E klasy. W dniu dzisiejszym zamontowałem wszystkie klamki i zaczął działać centralny zamek otrwiera się i zamyka, ale po otworzeniu samochodu i wejściu do niego słyszę jak pod nogami pasażera cały czas coś puka jakby chodził kierunkowskaz (porównanie odgłosu) podczas jazdy jest tak samo raz się załącza i raz wyłącza co może być przyczyną gdyż mam zero pojęcia o tym!

    0 11
  • #2 13 Mar 2010 14:18
    pioart
    Poziom 37  

    Witam
    To sprawdź co tam puka , bo raczej z centralnym nie ma związku . Pompa jest pod kanapą z tyłu / prawa strona / . Może właściciel poprzedni miał coś tam zamontowane . Zdejmij dywanik i zajrzyj pod plastikową osłonę ./
    Pozdrawiam

    0
  • #3 13 Mar 2010 14:37
    fiodorek
    Poziom 9  

    Pod dywanikiem jest czarne pudełko do którego wchodzą dwie kostki obok znajdują się jakby wejścia serwisowe jedno jest koloru czerwonego a pyka to czarne pudełko.

    Dodam że jak był uszkodzony zamek i nie zamykałem samochodu to nic nie pykało dodam jeszcze że po chwili jak przestanie pykać i ruszę tym ogranicznikiem który się wciska przy zamknięciu drzwi znowu pyka.

    0
  • #4 13 Mar 2010 15:35
    pioart
    Poziom 37  

    Witam
    Może jakieś zdjęcie ?

    0
  • #5 13 Mar 2010 16:11
    fiodorek
    Poziom 9  

    Zdjęcia i film może bedzie coś słychać



    Mercedes 124 2.5D 88r automat problem z centralnym zamkiem ( Mercedes 124 2.5D 88r automat problem z centralnym zamkiem ( Mercedes 124 2.5D 88r automat problem z centralnym zamkiem (

    0
  • #6 14 Mar 2010 19:40
    Javoreczek
    Poziom 22  

    EDW to fabryczny alarm Mercedesa, który deaktywuje się po otwarciu zamka (jest podłączony do styków w zamkach). Prawdopodobnie puka w środku przekaźnik, który włączał klakson po uaktywnieniu alarmu, a prawdopodobną przyczyna jest jakaś usterka tych przełączników w zamkach i po otwarciu alarm nie jest deaktywowany.

    0
  • #7 14 Mar 2010 21:44
    fiodorek
    Poziom 9  

    Powiedz mi czy mogę to po prostu odłączyć?

    1
  • #8 14 Mar 2010 21:45
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Tak.
    Nic się nie będzie działo.
    Czerwonego nie ruszaj!

    0
  • #9 15 Mar 2010 08:32
    Gerri
    Spec od Mercedesów

    Do alarmu EDW są specjalne wkładki zamków na których zamontowany jest mikroprzełącznik obsługujący alarm. Ty na pewno dostałeś zwykłe - tak więc pozostaje odłączyć alarm.

    0
  • #10 15 Mar 2010 13:32
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Mercedes ma to rozwiązane tak, że jeden switch, w siłowniku pneumatycznym, obsługuje centralny zamek, a drugi, przy wkładce kluczyka obsługuje ten pseudoalarm. Jednak najczęściej ten alarm szwankuje i w sumie widziałem jednego mercedesa (a było to montowane w 126 i 124), gdzie działał on poprawnie. Jednak nie oferuje w zasadzie żadnego zabezpieczenia w porównaniu do produktów dostępnych w tej chwili na rynku. Sam kilka odpiąłem, bo stwarzały właścicielom problemy.

    0
  • #11 15 Mar 2010 18:47
    fiodorek
    Poziom 9  

    Panowie mam prośbę jakie proponujecie założyć urządzenie abym mógł otwierać zamki z pilota i czy dam rade to sam podłączyć i oczywiście gdzie to podłączyć. Za odpowiedzi z tym alarmem oryginalnym dzięki po prostu go odłączę.

    Ponadto dodaje że mój Mesio ma tylko centralny zamek żadnych szyb także urządzenie mało skomplikowane by się przydało.

    0
  • #12 16 Mar 2010 18:26
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Dowolny sterownik radiowy z możliwością skonfigurowania do sterowania plus/minus (czyli właściwie każdy z dostępnych).

    0