Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
MetalworkMetalwork
Proszę, dodaj wyj±tek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że ogl±dasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Megane problem z pomp± 1.9 tdi LUCAS F8Q LTN03

13 Mar 2010 19:09 10148 14
  • Poziom 9  
    WITAM i proszę o pomoc.
    Mam problem z odpowietrzeniem pompy Lucas w Renault Megane Clasic 1.9 TDI. Dałem oszukać się kontrolce poziomu paliwa i niestety zapowietrzyłem cały układ paliwowy. Dla zasady wymieniłem filtr paliwa i gdy zacz±łem odpowietrzać. pompka cały czas jest miękka. Po pewnym czasie samochód odpalił, pracował chyba z 5 minut ale bardzo nie równomiernie. Gdy dodałem gazu to silnik zgasł, od tamtej pory już nie da się go uruchomić. Pompa paliwowa podczas kręcenia rozrusznikiem nie pobiera paliwa. Gruszka do odpowietrzania cały czas jest miękka, choć już od 2 dni się z ni± męczę. Może kto¶ wie co się mogło stać? Dodam. że wcze¶niej wszystko było w 100% sprawne.
  • MetalworkMetalwork
  • Poziom 18  
    Próbowałe¶ na krótko ? z butelki pomijaj±c filtr. . napisz jak odpowietrzałe¶.
  • Poziom 9  
    tak. butelka nadal wisi.ubywa z nije ale bardzo powoli tylko jak mam przekrecony kluczyk w stacyjce.odkrecone mam tez dwa skrajne przewody do wtryskow ale z nich nic nie leci.krece rozrusznikiem i paliwo z butelki nie znika:(
  • Poziom 19  
    Odkręc przewód paliwowy doprowadzaj±cy paliwo do pompy ,napełnij paliwem pompe przez zasilanie i przekręć rozrusznikiem jesli paliwo nie zostanie wci±gni±te do ¶rodka to; zawór stop zamknięty ,ukręcona głowica. Najczę¶ciej spotykane usterki -nie licz±c paska rozrz±du -zerwany .A co do pompki to mog± pa¶ć zaworki i dlatego nie twardnieje -a¶lep wyj¶cie z pompki i zobacz czy będzie twarda przy pompowaniu.
  • MetalworkMetalwork
  • Poziom 9  
    własnie mam tak doprowadzony przwod. z pominięciem filtra.krece rozrusznikiem i paliwo nie jest pobierane.dodam ze przy pompowaniu pompka wczesniej i po zdjeciu przewodu doprowadzajacego rope nastepował rozbryzg paliwa z krucca doprowadzajacego paliwo.cztli pomka reczna wytwazała cisnienie ale ropa nie szłado pompy wtryskowej.
  • Poziom 9  
    Wymieniłem gruche i teraz juz robi sie twarda.ale po kreceniu rozrusznikiem znow mieknie.moge sie tak bawic cały dzien a z przewodów od wtryskiwaczy nie leci paliwo. wyjołem tez palec z elektrozaworu i tez nic t nie dało. paliwo jest podczas krecenia rozrusznikiem usuwane z pompy przewodem odpływowym dlatego gruszka mieknie.ale nie jesy pobierane na wtryski. ma ktos moze jakis pomysł????
  • Poziom 19  
    Mógł stan±ć zawór dawkuj±cy i nie puszcza paliwa na głowice tłocz±c±
  • Poziom 9  
    mógł bys jasniej????da sie cos z tym zrobic???jestem otwarty na sugestje
  • Poziom 2  
    O, widzę, że jest nas wielu... Niestety nikt chyba nie znalazł odpowiedzi.
    Mam nadzieję, że po od¶wieżeniu postu kto¶ się odezwie i podpowie, co zrobić...
  • Poziom 15  
    witam
    i dał kto¶ radę rozwi±zać problem????
    pozdrawiam
  • Poziom 9  
    Wkoncu znalazłem czas i checi aby sie dobrac do tej pompy. niestety u mnie jest to uszkodzenie mechaniczne. nie wiem co dokładnie ale nie obraca sie tłok obrotowy. wiec cos w srodku zostalo ukrecone.Pompa do wymiany
  • Poziom 1  
    Witam.
    też mam tak± pompę, co prawda w Ulyssesie, ale to to samo.Walczę z odpowietrzeniem już ponad tydzień.Po wymianie filtra paliwa odpaliłem samochód, pochodził przez dwie minuty, zgasł i to był koniec.Tak jak koledzy, odpowietrzałem na różne sposoby, między innymi plakiem,także luzowałem przewody od wtrysków i wtedy zauważyłem, że trzy przewody s± suche, a tylko z jednego-dolnego- leci ropa.Wydaje mi się, że podczas kręcenia ropa powinna,chociaż z tego jednego, tryskać a nie lecieć ciurkiem. Jeszcze dodam co¶ dziwnego.Gdy się pompuje pompk±, to zauważyłem,że ropa przelewa się przez pompę wtryskow± i wypływa przez ten dolny przewód.Nie rozumiem o co chodzi w tym wszystkim. Podejrzewam,że po prostu pompa padła,ale łudzę się, bo nie mam czasu na jej wyjmowanie, a w Ulyssesie trzeba trochę go po¶więcić. Ma kto¶ pomysł jak jeszcze można odpowietrzyć Epica?Pozdrawiam.
  • Poziom 9  
    Ta pompa to nie jest aż tak skomplikowane ustrojstwo jak my¶lałem.rozebrałem ja już na czę¶ci proste. Odkręć króćce przewodów przy pompie.jest tam mały dekielek przymocowany 4 ¶rubami TORX. Odkręć go i delikatnie zdejmij.przykrywa on co¶ w rodzaju tłoka obrotowego.Teraz musisz sprawdzić czy ten tłok będzie się obracał. nie polecam kręcić rozrusznikiem, lepiej podnie¶ć jedn± stronę samochodu wrzucić 5 bieg i powoli obracać kołem tak jak przy ustawianiu zaworów.nie twierdze ze na pewno ale możesz mieć podobna usterkę do mojej. tez sprawdzałem zawory stop, immo i cała elektrykę a pompa po prostu się ukręciła.
  • Poziom 9  
    Witam je¶li kogo¶ interesuje taka pompa to mogę tanio odst±pić. pompa 100% sprawna.prosze o kontak na gg 4117565