Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

aparatura RC prośba o pomoc

13 Mar 2010 22:53 2674 6
  • Poziom 2  
    Hej jestem dość początkującą osobą która zaczyna zabawę z zdalnym sterowaniem i mam taki problem trafiłem już nie pierwszy raz na stronę http://www.kubaw.it.pl/aparatura_433mhz.html i jak już zdążyłem się zorientować to układów które tam są dostępne czyli BR27 i BT27 już nie ma w sprzedaży. A przeglądając forum wspominaliście że można użyć modułu CC1000PP. I tu kieruje się moje pytanie jak podłączyć ten moduł i co by trzeba w nim zmienić żeby działał. Proszę o wyrozumiałość jestem jeszcze laikiem .

Z góry dziękuje za pomoc :)
  • Moderator Robotyka
    W Artykule oszukują. ;)

Pasma przeznaczone do zdalnego sterowania w Polsce, to 27MHz, 35MHz, 40Mhz i 2,4GHz.
    Wszystkie inne pasma są do tego celu nielegalne. Tak mamy niestety Ustawy.

A nadajnik tej klasy na 35Mhz, kosztuje 80zł z czterema kanałami proporcjonalnymi, a nie tylko dwoma.

Słowem - projekt dla samej sztuki. Niewygodne to to, wielkie, mało funkcjonalne, niezbyt legalne.
    Za 400zł spokojnie kupisz używaną aparaturę z komputerem, a w tym projekcie nie masz nawet porządnych trymerów czy rewersów.

Ps - A zaczynanie zabawy z RC, od budowy własnej aparatury jest delikatnie mówiąc - debilizmem. Jeśli jesteś słaby z elektroniki, to czy zaufałbyś własnej producji urządzenia od którego zalezy kontrola nad rozpędzonym i ciężkim modelem?
    Pół biedy w samochodzie czy łódce.Ale latanie, to już zupełnie inna para kaloszy.
    Tu nie można sobie robić eksperymentów i odwalać tandety.