Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Prosty wzmacniacz na tranzystorach

WZD30 15 Mar 2010 19:40 2788 7
  • #1 15 Mar 2010 19:40
    WZD30
    Poziom 8  

witam jestem początkującym wiem że jest dużo podobnych tematów ale ja chce mieć swój.
    Chciałbym zrobić prosty wzmacniacz zrobiony z ok.10 części o mocy około 20w.
    proszę o schematy a oto co posiadam
    Prosty wzmacniacz na tranzystorachProsty wzmacniacz na tranzystorach
    Mam oczywiście dużo innych części i proszę o instrukcje.

0 7
  • #2 15 Mar 2010 20:11
    Krzyś33
    Poziom 25  

Witam. Piszę odpowiedź tylko dla tego że to twoj 1 post. Podpada on już pod pkt14 regulaminu i nie wiem czy moderatorzy będą na tyle wyrozumiali i nie usuną tego tematu. Po pierwsze: sprawdź w google parametry elementów , które posiadasz ( na moje oko rozgrzebany stary zasilacz od komputera ) i ciężko z nich złożyć jakikolwiek wzmacniacz . Nie napisałeś co jeszcze posiadasz , więc nie wiadomo czy się nada.I nie bądź leniwy , tylko najpierw przejrzyj tematy o wzmacniaczach na elektrodzie , a potem pytaj . Pozdrowienia.

0
  • #3 15 Mar 2010 20:22
    1078231
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 15 Mar 2010 20:23
    WZD30
    Poziom 8  

przeglądałem dużo tematów ale są tam same skomplikowane rzeczy
    a co do części to mam wszystko co potrzeba to tylko takie pierwsze lepsze foty

0
  • #5 15 Mar 2010 20:25
    1078231
    Użytkownik usunął konto  
  • #6 16 Mar 2010 12:22
    marcopolo2k
    Poziom 13