Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sharan, wysokie spalanie, dławienie na zimnym silniku

15 Mar 2010 21:59 4056 3
  • Poziom 12  
    Posiadam vw sharan 2.8 vr6 benzyna, rocznik 95. Otóż ostatnio zaczął dużo palić 16-17l. Ponadto na zimnym silniku nie można w ogóle dodać gazu bo zgaśnie i później trzeba kręcić z minutę żeby odpalił a jak już odpali to chodzi jakby na niektóre gary tylko(nierówno i rzuca silnikiem). I prawie nie ma mocy. jak się rozgrzeje to już jest całkiem ok(czyli po około 3-4 minutach), moc wraca do normy, lecz troszeczkę falują obroty czasami. Co to może być? złe ustawienie komputera? tak się zaczęło dziać po wizycie u mechanika. Dodam że na komputerze nie pokazuje żadnych błędów, przepływomierz, sonda lambda, przewody i świece(świece będą wymienione jeszcze raz pewnie), były wymieniane. Bierze też trochę oleju, ale to chyba nie ma znaczenia, ciśnienie w komorze w normie. Ponadto ostatnio zdechł zupełnie, ale komputer pokazał że to zawór elektromagnetyczny pompy, wiec to chyba nie ma związku z problemem spalania i braku mocy na zimnym. Co o tym sądzicie?
  • Poziom 12  
    Czy przepustnica była czyszczona?
  • Poziom 12  
    Nie, sprawdzę ją, ponadto sprawdzę jeszcze czujnik halla, z tego co się dowiedziałem że to może być przyczyna, okazało się że to nie zawór elektromagnetyczny tylko strzeliły świece, narazie mogłem kupić tylko 4 ale silnik odpalił, jutro kupię pozostałe dwie i dam znać czy problem z brakiem mocy na zimnym nadal istnieje.
  • Poziom 12  
    Świece wymienione, wszystkie były pozalewane, silnik już ładnie pracuje, poza tym że gaśnie na niskich obrotach i jest trochę przymulony, czy to może być wina silniczków krokowych?, sprawdzę jeszcze katalizator czy nie jest zapchany, co jeszcze należy sprawdzić?