Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Geometria zawieszenia po wymianie wachacza, deawoo tico.

rafmos 15 Mar 2010 23:03 3556 6
  • #1 15 Mar 2010 23:03
    rafmos
    Poziom 13  

    Po wymianie wahacza kierownica zmieniła swoje ustawienie. tzn. jadąc na wprost musi być lekko obrócona. Jaka może być tego przyczyna. Dodam że tica na ściąga jeśli puścimy kierownicę.

    0 6
  • #2 15 Mar 2010 23:17
    artur527
    Poziom 17  

    Witam !
    Po wymianie wahacza powinieneś się udać na stację diagnostyczną w celu ustawienia zbieżności bądź geometrii kół. Po wymianie może to być niezauważalne ale na pewno jest jakieś odchylenie koła i to jest tego przyczyną.

    0
  • #3 15 Mar 2010 23:30
    globus
    Poziom 24  

    Dodam jedź jak najszybciej bo robi się sucho i szkoda opon a na nich niebawem zobaczysz , że masz problemy ze zbieżnością.

    0
  • #4 16 Mar 2010 09:19
    rafmos
    Poziom 13  

    A czy winą może być też stabilizator. Bo przed demontażem nie zaznaczyliśmy w których miejscach były gumy. Stabilizator ustawiałem za pomocą centymetra.

    0
  • #5 16 Mar 2010 09:36
    jarko2929
    Poziom 12  

    Nie , stabilizator nie wpływa na położenie kierownicy, tak jak koledzy Ci doradzili jedź na ustawienie geometri.

    0
  • #6 16 Mar 2010 11:39
    rafmos
    Poziom 13  

    Co mechanik to inne zdanie. Mniejsza z tym. Umówiłem się na czwartek zobaczę czy się poprawi i dam znać

    0
  • #7 18 Mar 2010 20:57
    rafmos
    Poziom 13  

    Moje tiko jest po ustawianiu zbieżności. Kąt PK oraz WSZ w normie natomiast w obu kołach zbieżność była ujemna (rozbieżność) -0.54 prawe i -0.46 lewe. Dzięki wszystkim za pomoc. Przyczynom zmiany zbieżności mógł być innej długości wachacz. Może jak bym wymienił dwa to zbieżność byłaby zachowana.

    0