Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

briggs&stratton 12,5 hp

16 Mar 2010 09:29 17581 15
  • Poziom 12  
    witqm problem jest z obrotami jest sprężynka którą założyłem ale nie wiem czy dobrze założyłem

    briggs&stratton 12,5 hp briggs&stratton 12,5 hp briggs&stratton 12,5 hp

    przesyłam trochę słabe jakościowo fotki

    nie wiem czy powinna być jeszcze jakaś sprężynka
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 27  
    A czy to napewno oryginalana spręzynka regulatora? Jaki jest problem z obotami, za niskie za wysokie, czy brak ich regulacji?
    A na tych zdjęciach naprawde nic nie widać.
    Napewno jeden koniec sprężyny musi być założony na regulacji przepustnicy(albo jest to drut regulatora przepustnicy, albo bezpośrednio na niej) zaś drugi znajduje się na części przesównej gdzie reguluje się obroty, luzując spręzyne lub bardziej ją naciągając.
    Ale ta sprężyna którą prezentujesz na zdjęciu wygląda na nie oryginalną.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    model silnika napiszę jutro

    ale tej długiej nie mam w ogóle jutro zrobię lepsze fotki

    problem jest z obrotami, jeśli dźwignię przesunę w jedną stronę to powinny być wolne obroty i wtedy pierwsza przepustnica od filtra się zamyka, jak przesunę dźwignię gazu w drugą stronę obroty rosną do połowy a później się dusi, do pełnych obrotów wchodzi gdy ręcznie przesunę ramię od regulacji zaworów- tę długą


    dodam że zamiast tej długiej sprężynki mam stalowy raczej oryginalny drucik widoczny na pierwszym i trzecim zdjęciu
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    jeżeli ssanie zamknę to silnik gaśnie ok jak dźwignię lekko puszczę to przepustnica się otwiera czyli też ok, jutro doślę fotki dokładniejsze

    z tą sprężynką to racja na twoim zdjęciu to widać,ale na gaźniku jest zaczepiony drugi koniec czy na przepusnicy
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    oto zdjęcia modelu silnika i sprężynki

    briggs&stratton 12,5 hp briggs&stratton 12,5 hp
    briggs&stratton 12,5 hp

    teraz pytanie gdzie mogę złątwić tę długą sprężynkę albo jak zastąpić
  • Poziom 27  
    Te cięgna jakoś dziwnie wyglądają, jak by zwykły drut.
  • Poziom 12  
    wyglądają raczej na oryginalne chociaż ich zakończenie czyli cięcie jest nożycowe
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    ok będę wdzięczny
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    Co polecisz, wymianę na drugi czy naprawę obecnego, jeszcze nie rozbierałem go ale coś chyba jest nie tak z korbowodem, są jakieś stuki. Z obrotami już doszedłem do ładu. Znalazłem używanego Briggsa za 1200 zł.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    okazało się że silnik był już rzeźbiony blaszkami i podobnie, sprzedawca okazał się uczciwy i wymienił mi na inny narazie chodzi.. pozdrawiam