Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Fiesta MK3 bardzo duże spalanie

sebo001 16 Mar 2010 17:29 5509 7
    sebo001
    Level 10  
    Witam. Jestem nowy na forum i wiem, że podobne tematy już były ale niedokładnie sprecyzowane. A więc...
    Kupiłem sobie niedawno Fieste MK3 1.1 z 91r. Po zakupie pojeździłem nią chwilę i po chwili zaczeła szarpać i przerywać. Gdy dodawałem gazu silnik się dławił. Wraz z kolegą wyczyściliśmy gaźnik i wymieniliśmy filtr paliwa i powietrza. Sytuacja znacznie się poprawiła. Teraz silnik ładnie pracuje ale ciężko wchodzi na obroty bez ssania. Na ssaniu chodzi bez zarzutów a bez ssania się dławi. W dodatku pali jak smok. Wlałem mu na pusty bak 8l paliwa i pojeździłem na tym tylko ok 60km więc coś tu jest nie tak. Bardzo proszę o porady. Nie znam się zbyt dobrze na mechanice więc proszę o wyrozumiałość. Z góry dziękuje.
    RobertLodz09
    Level 30  
    Kolego jeśli nie znasz sie na mechanice to także na gażnikach ,proponuje więc abyś podjechał do "gażnikowca" (czyt. mech. o specjal. gażniki) celem sprawdzenia i ustawienia gażnika. Pozdrawiam!
    sebo001
    Level 10  
    A ile taka regulacja gaźnika może kosztować?
    RobertLodz09
    Level 30  
    Kolego nie wiem ,w każdym warsztacie może być inna cena. Ale warto ,będziesz miał wyregulowany gażnik! Pozdrawiam!
    JeepAss
    Level 11  
    cena 50-150 zl

zalezy gdzie, zalezy kto reguluje
    sebo001
    Level 10  
    Aha. Dzięki za pomoc.
    adam-ania82
    Level 1  
    Kolego przyczyn może być wiele. Jednak gdy dotyczy to naprawdę sporo większego zużycia paliwa to proponuję:
    - jak już wspomniano ustawienie gaźnika
    - regeneracia silniczka krokowego
    - regeneracja cpp (czujnika położenia przepustnicy)
    - wymiana świec
    - wymiana przewodów wysokiego napiecia
    - jeżeli silnik pracuje głośno (ustawienie zaworów)