Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Komputer monitor drukarka cena do 3600 zł

lukaszek1232 16 Mar 2010 21:14 2048 17
    lukaszek1232
    Level 9  
    witam mam pytanie odnośnie zestawu komputerowego. Dodam, iż jestem początkującym forumowiczem przepraszam za ewentualne błędy w takim wypadku proszę o poprawę ;> ?! Mój zestaw kształtuje się następująco :
    jednostka :

płyta ASUS P5KPL-AM SE Intel G31 i czy jesli ja wybiore to czy w przyszłosci bedzie mozna podpiac c2q w razie modyfikacji ?
    procek c2d czy c2q np. INTEL CORE 2 DUO E8400 2 x 3.0GHz
    ram2x Kingston DDR3 HyperX 2GB kit KHX1600C9D3K2 w sumie 4gb
    karta asus GEFORCE GTS 250 1024MB 256bit DDRIII
    zasilacz ZASILACZ ATX 580W PFC
    nagrywarka bez różnicy np. lite on?
    dysk 500 gb dysk o małej czy duzej pojemnosci bo tez słyszałem ze to ma wplyw na szybkosc ?

monitor :
    napewno 22" full hd 1920x1080 bez tunera tv 2ms wybór samsung czy asus ?

drukarka :
    drukowanie kolor, tusz czy laser co radzicie ? potrzeba drukowania sporadyczna ? wiec nie wiem czy sens jest brac laserowa?

Panowie komputer typowo do gier składam wiec prosze pod takim katem rozpatrywac ten zestaw ?! Prosze o wszelakie porady z komputerami mam stycznosc od paru latek i prosze znawcow o pomoc z gory dziekuje i pozdrawiam !
    Kreyer
    Level 12  
    Np. coś takiego. Jeżeli będziesz mało drukował to laser nie jest potrzebny. Wystarczy Ci jakieś urządzenie wielofunkcyjne atramentowe, powiedzmy Brother DCP-195C jest dość dobry jakościowo i tani w eksploatacji.
    ziomal1518
    Level 11  
    w tym zestawie to dysk twardy jest na pewno do wymiany ma samsung F3 500GB
    lukaszek1232
    Level 9