Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

`01 Ford Focus - problem z ABS

maxylewith 17 Mar 2010 11:33 2061 1
  • #1 17 Mar 2010 11:33
    maxylewith
    Poziom 11  

    Witam! Watkow na ten temat nie brakuje,ale nie znalazlem przypadku ,ktory odpowiadalby mojemu. No wiec przy wymianie tylnych sczek sciagalem bebny razem z piastami ,zapominajac o czujniku naderwalem przewody. Oczywiscie kontrolka ABSu zapalila sie i tak juz zostalo. Problem w tym,ze po wymianie owego czujnika na nowy lampka swieci sie po odpaleniu,po przejechaniu kilkudziesieciu metrow gasnie i po chwili znow sie zapala i tak juz zostaje. Probowalem roznych kombinacji typu zatrzymanie i zgaszenie silnika w tym krotkim momencie kiedy lampka nie swieci,ponowne odpalenie juz ok-kontrolka gasnie,ale po przejechaniu kilkudziesieciu metrow znow sie zapala. Probowalem robic resety klema,bezpiecznikami,ale nic to nie daje. Problem,ze jestem w kraju,gdzie sa sami kasowacze bledow i jak juz ktos posiada sprzet to nie potrafi sie tym obsluzyc. Zastanawiam sie czy zrzucic bebny i wyczyscic wieniec.
    Jakies sugestie?
    Z gory dziekuje!

    0 1
  • #2 17 Mar 2010 11:36
    robokop
    Moderator Samochody

    maxylewith napisał:

    Jakies sugestie?
    Z gory dziekuje!


    Poszukać kogoś kto ma właściwy sprzęt i potrafi się nim posłużyć. W tej chwili to nawet nie wiesz co odpowiada za awarię .

    2