Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zapomniane hasło do routera WRT120N

19 Mar 2010 16:18 19120 7
  • Poziom 2  
    Witam ( jestem zielony w sprawach komputerów wiec nie denerwować się proszę )

mam taki problem posiadam router CISCO Linksys WRT120N i nie mam hasła aby się podłączyć z siecią na laptopie nie wydrukowałem hasła ... miałem ja na twardym dysku który niestety się spalił :( gadałem z znajomym i mowił mi ze trzeba wcisnąć reset znajdujący się z tyłu routera ... lecz nie wiem jak mam to zrobić wciskałem kilka razy i nic to nie daje ... nie wiem jak mam usunąć starą siec w celu założenia nowej nowej sieci bo jak wkładam płytke i chce skonfigurować sieć to pyta mnie o chasło albo pisze ze juz wykryto istniejący ruter lub bramke ... nie mam pojecia co robić zeby zainstalować sobie na nowo ten router ... bo przecież nie kupie nowego routera :/ posze pomocy! :(
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 22  
    Kolego, powinieneś ten reset przytrzymać.
    Nie wiem jak jest z Cisco, ale routery resetuje się na dwa sposoby. Albo przytrzymujesz przycisk reset, aż coś się zacznie dziać dziwnego z ledami z przodu :) (zgasną wszystkie naraz, zapalą się naraz, zaczną migać dziwnie naraz itp) Albo odłączasz go od zasilania, wciskasz reset, trzymasz go i podłączasz zasilanie (trzymając reset) i możesz przytrzymać jeszcze z 10 sekund. Któryś z tych sposobów powinien go zresetować. A najlepiej na googlach poszukać instrukcji obsługi do niego. Tam na pewno będzie jak się go resetuje. Po zresetowaniu będzie nowe hasło - domyślne, które też w instrukcji znajdziesz.
    Powodzenia.
  • Poziom 2