Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Układ chłodzenia Golf 2, silnik nagrzewa się do 80 stopni.

grze21 19 Mar 2010 19:40 4771 17
  • #1 19 Mar 2010 19:40
    grze21
    Poziom 13  

    Witam!
    Mam pytanie gdy rozgrzeje silnik to podnosi się poziom płynu w naczynku a gdy jest zimny opada czy coś jest nie tak czy to po prostu tak ma być?
    I jeszcze jedno pytanie, po przejechaniu 3 km silnik szybko się nagrzewa do 80 stopni i ani trochę więcej.
    Czy to tak ma być czy jednak coś jest nie tak?
    Silnik 1.6 benzyna Golf 2!

    0 17
  • #2 19 Mar 2010 19:48
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 21 Mar 2010 16:23
    grze21
    Poziom 13  

    ok spradze. dzieki za odpowiedz:)

    0
  • #4 21 Mar 2010 17:14
    manta
    Poziom 39  

    Co do zmiany poziomu stan prawidłowy, co do temperatury za szybko otwiera się termostat, powinien przy 90°.

    0
  • #5 21 Mar 2010 17:22
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Tylko czym te 80' zmierzone? Trzeba by przeprowadzić pomiar temperatury płynu niezależnym, wykalibrowanym termometrem.

    0
  • #6 21 Mar 2010 21:17
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #7 07 Kwi 2010 19:04
    grze21
    Poziom 13  

    witam! Mam problem przy golf 2 1.6 silnik otóż wycieka mi płyn miedzy takim trójnikiem a głowica silnika. Nie wiem jak to fachowo nazwać i zwracam sie do was z prośba znajduje sie tam taka okrągła uszczelka jest ona walnięta czy można to gdzieś dostać?? z góry dziękuje za pomoc!:)

    0
  • Pomocny post
    #8 07 Kwi 2010 19:15
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #9 08 Kwi 2010 20:10
    grze21
    Poziom 13  

    Dziękuje bardzo kolego. Kupiłem dziś cały króciec bo stwierdziłem że tez cos było z nim nie tak. Przełozyłem czujniki i wszystko gra nic nie cieknie:) pozdro:)

    0
  • #10 03 Sie 2010 18:36
    grze21
    Poziom 13  

    Witam panowie:) mam problem z moim golfem 2 1.6 benzyna. Gdy go zapale rano jest taki jakby mułowaty i silnik nie równo pracuje a gdy sie troche rozgrzeje wszystko powoli wraca do normy ale nie do końca, gdy mu wcisne do konca gaz to silnik tak jakby przerywał jakby nie mógł do końca wejsc na obroty.Co moze byc przyczyną?

    0
  • #11 04 Sie 2010 15:57
    5bkera
    Poziom 18  

    Witam.Być może jest to wina ,,przebijającej,, kopułki rozdzielacza.Miałem to samo w moim golfiku.Najlepiej sprawdzić to w zaciemnionym garażu lub w nocy.Zapalić autko,otworzyć pokrywę silnika i obserwować czy nie pojawiają się przebicia na kopułce rozdzielacza lub na przewodach wysokiego napięcia.Przyczyną może być też uszkodzona któraś ze świec.
    Pzdr.

    0
  • #12 04 Sie 2010 16:05
    ociz
    Moderator Samochody

    Albo gaźnik, któryś z 2 najbardziej upierdliwych, 2E2 lub 2EE. :)

    0
  • #13 05 Sie 2010 10:57
    bartekdrivter2
    Poziom 9  

    Może uszczelka pod głowicą .

    Moderowany przez carrot:

    Tak, jasne, oczywiście jest to uszczelka pod głowicą. Uprzejmie proszę nie pisać bzdur

    0
  • #14 20 Wrz 2010 15:14
    grze21
    Poziom 13  

    Witam! Mam taka mała sprawe chce kupić golfa 3 wiadomo ze starszy rocznik 92 ale potrzebny jest mi do pracy silnik 1.4 benzyna+gaz i dzis jak go ogladałem między silnikiem a wydechem pod spodem był olej w niewielkiej ilości o czym to może świadczyc doradzcie bo nie chce utopić pieniędzy ciężko zapracowanych?

    0
  • #15 20 Wrz 2010 17:00
    ociz
    Moderator Samochody

    92 to dobry rocznik jeśli chodzi o blacharkę bo one były jeszcze konserwowane tak samo jak dwójki. Silnik ABD prosty i mało kosztowny w naprawach, jedynie osiągi raczej miejskie ale da się jeździć. Skrzynie biegów średnio awaryjne.

    0
  • #16 20 Wrz 2010 17:41
    grze21
    Poziom 13  

    a o czym może świadczyć niewielka ilość oleju między silnikiem a wydechem?

    0
  • #17 20 Wrz 2010 17:51
    ociz
    Moderator Samochody

    O tym że kogoś czeka wyjmowanie skrzyni i wymiana uszczelniacza wału np, ale najpierw trzeba dokładnie zlokalizować wyciek.

    0
  • #18 15 Paź 2010 20:34
    grze21
    Poziom 13  

    Witam panowie! Mam problem mały z moim golfem 2 silnik 1.6 na gaźniku pierburg 2ee benzyna. Otóż gdy rano wyjezdzam do pracy silnik troche nie równo pracuje i jest strasznie muli, po przejechaniu jakies okolo 12 km gdy sie rozgrzeje silnik wszystko wraca do normy. Co to moze byc?

    0