Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skoda Fabia 1,4 MPI opinie

tfx85 23 Mar 2010 10:35 46480 12
  • #1 23 Mar 2010 10:35
    tfx85
    Poziom 10  

    Witam.

    Przeszukując auta do zakupu oglądałem wiele modeli aut w cenie do 15000PLN.
    Niestety większość mimo zapewnień o dobrym stanie okazywało się fikcją.
    Znalazłem Fabię 1,4MPI + gaz, w naprawdę dobrej kondycji, niestety z 2001r. Cena za auto 13000PLN. Pytanie brzmi czy warto się skusić na to auto, (w sensie jak z solidnością wykonania? Korozja?) Auto regularnie serwisowane, czy lepiej szukać dalej? Pozdrawiam

    Jeszcze jedno, jedyny mankament poza tym że auto używane ;) jaki dostrzegam to istnienie bąbli na uszczelkach drzwi, w okolicy lusterek... ale to chyba nie problem ?

    0 12
  • #2 23 Mar 2010 21:06
    Karolo MPower
    Poziom 30  

    Korozja juz będzie dawała o sobie znać jak są bąble gdziekolwiek.
    Ten silnik jest taki sobie ogólnie, często czytałem w Internecie na forach samochodowych o wyciekach oleju z niego i awariach pompy wody.

    Opinie na temat LPG w tym motorku są jak najbardziej dobre i warto zagazować go, bo sprawuje sie dobrze.

    Jechałem fabią 1.9 sdi i ten silnik jest w porządku ale nie o tym mowa. Te samochody mają straszne zawieszenie ( kumpla nowa fabria po 70 tyś km miała tak rozregotane zawieszenie jak Audi A4 po 220 tyś i to bez przesady... ). Zwróć na to szczególną uwagę. Jakość materiałów użytych w środku jest niezła w końcu to VAG.

    1
  • #3 23 Mar 2010 21:39
    tfx85
    Poziom 10  

    Korozja nie występuje na żadnym metalowym elemencie nadwozia. Jedynie na jakby osobnym elemencie pokrytym warstwą gumy, stanowiącym zewnętrzną uszczelkę szyb bocznych. Takie delikatne bąble. Niestety jako użytkownik astry f, zwracam na to uwagę... ;) faktycznie to auto jest słabo zabezpieczone przed korozją?

    Pozdrawiam

    1
  • #4 25 Mar 2010 13:15
    Marcuch
    Poziom 2  

    Co wy ludzie piszecie? Ja posiadam własnie taką Fabie z tym silnikiem. Korozja jest wogóle obca temu autu!! Jest świetnie zabezpieczone przed korozją. Pali w jeździe mieszanej ok 9L Lpg. Śilnik jest czeskiej konstrukcji i bardzo żywotny, moja ma przejechane 280 tys. km. Ma jeszcze oryginalną pompe wodną! Autko ma jeszcze jeden wielki plus gdyż nie posiada paska rozrządu tylko łańcuszek który wymienia sie srednio co 150tys. km lub gdy zacznie hałasować. POLECAM TO Autko

    4
  • #5 25 Mar 2010 19:12
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #7 01 Kwi 2010 15:25
    jan_man
    Poziom 14  

    jak chodzi o blachę to jest nawet bardzo dobrze - niestety części bardzo drogie.
    psjue sie najczeęściej:
    1 czujnik skrętu
    2 pompa paliwa
    3 zawieszenie -silentblocki od razu wymien na nieoryginalne twardsze
    4 wysiadają łożyska (drożysko wielkie)
    5 elektryka paląsię niewiedzieć czemu zarówko mijania po lewej stronie
    6 mizerna i zle położona wiązka elektryczna w komorze silnika
    chyba drogie w utrzymaniu a i spalanie wieksze niz byc powinno

    0
  • #8 01 Kwi 2010 20:55
    bat0191
    Poziom 9  

    Co ty wiesz o tym aucie?!!
    Jak zależy Ci na tanim autku rodzinnym to tylko fabia.
    Ciekawe gdzie tak tanie org. części dostaniesz, a o zamiennikach dobrej jakości nie mówiąc.
    A rozrząd to potęga tego auta, nie jest to auto do sportu, a przy tym jest "debilo odporne" poprzez łańcuszek, a ciekawe ile wytrzyma Ci w Audi kupionym od jakiegoś niemca 10 tyś. razy bite i klepane, a po zimie rdza wychodzi.

    0
  • #9 01 Kwi 2010 21:07
    jan_man
    Poziom 14  

    bat0191 jeśli pytasz mnie to ---troszkę wiem na temat fabii--jeżdżę od 2000 roku tym autem sprawuje się nieźle ale te części co wymieniłem - naprawiam sam i też szukam zamienników - jest ich jednak mało

    0
  • #11 24 Paź 2010 13:37
    szybki3003
    Poziom 1  

    Jak wyłączyć kontrolkę zapięcia pasów bezpieczeństwa,oczywiście pasy są zapięte a kontrolka nadal się świeci?

    3
  • #12 05 Lis 2010 18:23
    tfx85
    Poziom 10  

    Niestety nie posiadam takiej kontrolki, natomiast faktycznie auto całkiem wporządku, jedyny mankament to pozycja za kierownicą, mając 202 cm, stara astra oferowała więcej w tej materii ;)

    1
  • #13 05 Lis 2010 21:58
    tzok
    Moderator Samochody

    szybki3003 napisał:
    Jak wyłączyć kontrolkę zapięcia pasów bezpieczeństwa,oczywiście pasy są zapięte a kontrolka nadal się świeci?
    Zapnij pas pasażera, nawet jeśli go (pasażera) nie ma - może wysiadł czujnik w jego siedzeniu. Mógł też paść styk w zapięciu pasa.

    0