Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
SterControl
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Które szkolenie najlepsze ( automatyka,robotyka)?

galert 23 Mar 2010 13:03 11382 20
  • #1 23 Mar 2010 13:03
    galert
    Poziom 8  

Witam

Jestem młodym inżynierem automatykiem robotykiem po studiach, praktycznie bez doświadczenia, szukającym pracy. Ostatnio wpadłem na pomysł żeby skorzystać wreszcie w praktyce z czegoś co oferuje mi urząd pracy (oprócz ubezpieczenia zdrowotnego;)), a mianowicie wybrać się na jakieś szkolenie/kurs, które być może zwiększy moje szanse na rynku pracy.

Upatrzyłem sobie coś takiego:
    http://emt-systems.pl/programowanie_sterownikow_siemens.html lub
    http://www.intex.com.pl/?p=21 i http://www.intex.com.pl/?p=22 lub
    http://www.intex.com.pl/?p=100 i http://www.intex.com.pl/?p=101 lub
    http://www.intex.com.pl/?p=18 i http://www.intex.com.pl/?p=19

Co byście mi z tego polecali? Ja mocno zastanawiam się nad tą pierwszą opcją, w pigułce, 3 dni, jeden poziom, brak rozróżnienia na s7-200 i s7-300/400 - więc spodziewam się że dowiem się z każdej tematyki po trosze... Co bardziej mi się może przydać w pracy i generalnie do tego żeby mnie chętniej zatrudniono czy wzięto na staż? Bardziej jakby co przyda się wiedza z s7-200 czy 300/400? A może z s5? A może w ogóle lepiej poszukać czegoś innego, np. jakiegoś kursu SCADA czy też AutoCAD (to już w ogóle inna bajka)? Z czym najczęściej spotkam się w pracy?

Z góry dziękuję za pomoc.
    pozdrawiam wszystkich użytkowników forum!

0 20
  • SterControl
  • #3 23 Mar 2010 18:41
    crew1988
    Poziom 14  

Witam :)