Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kolorofon LED 3-kanałowy

wasall 23 Mar 2010 15:52 17226 29
  • Kolorofon LED 3-kanałowy

Witam chciałem zaprezentować mój kolorofon 3-kanałowy na diodach LED.
    chciałem dodać że mam 16 lat i jestem początkujący, jest to mój pierwszy "poważniejszy" projekt.
    Wykonałem go do użytku domowego tak więc jest wystarczający.

Układ można obciążyć maksymalnie 1A prądem, zasilany jest 12V. Zastosowałem mały transformator aby zmieścić się w obudowie. Lampki mają moc 0,9 W.
    W czwartej oprawce też jest lampka LED która nie należy do układu, w przyszłości chcę z niej oświetlić kule lustrzaną.

Koszt:
    Lampka - ok 25 zł sztuka
    Obudowa - ok 10 zł
    Oprawka - ok 30 zł
    Płytkę - dostałem ;)

Kolorofon LED 3-kanałowy Kolorofon LED 3-kanałowy Kolorofon LED 3-kanałowy
    Kolorofon LED 3-kanałowy Kolorofon LED 3-kanałowy Kolorofon LED 3-kanałowy

Link

Sorry za jakość ale nie miałem czym kręcić.
    Karol XVII - Akademia intro - jakby ktoś chciał ;)

Fajne! Ranking DIY
    Potrafisz napisać podobny artykuł? Wyślij do mnie a otrzymasz kartę SD 64GB.
    O autorze
    wasall
    Poziom 11  
    Specjalizuje się w: uczę sie ;)
    wasall napisał 64 postów o ocenie 78, pomógł 1 razy. Mieszka w mieście Rzeszów. Jest z nami od 2009 roku.
    *bartek*
    Poziom 13  
    Bardzo fajne. Te żarówki LED mają inne kolory, czy taki sam?
    waju12
    Poziom 15  
    Witam.
    Dość ciekawa konstrukcja lecz nie widać jak to działa, i tu nasuwa się moja prośba abyś zamieścił jakiś filmik przedstawiający pracę kolorofonu.
    Pozdrawiam
    krzycho123
    Poziom 31  
    To migający żyrandol czy kolorofon ? Bo nie widzę nigdzie tych kolorów , chyba że wymieniłeś diody w fabrycznych "żarówkach" na kolorowe ?
    korneliuszo
    Poziom 16  
    Brawo za pomysł wykorzystania oprawki. Tak dalej trzymaj.