Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
MetalworkMetalwork
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wpadki konstruktorów samochodów.

wopor 31 Gru 2010 08:49 452350 1864
  • #121
    old1977
    Poziom 13  
    W rzędówkach jeszcze można te sprzęgła przeboleć,ale v6 to jest już akrobatyka sportowa bez 6-paka nie podchodź.Demontaż wózka i urywające się śruby.
  • MetalworkMetalwork
  • #122
    wopor
    Poziom 32  
    Witam, dużo dobrego i szczęśliwego naprawiania samochodów, niezrzędliwych klientów, elektrodzie -dobrej i słusznej drogi :D, moderatorom -spolegliwosci :D , postowiczom umiaru, mechanikom-rzemieślnikom fachowości i dobrych i suto opłaconych za rzetelną naprawę, napraw :D , pozdrawiam i życzę dużo zdrówka w tym 2011 roku.
  • #123
    Mihas66
    Poziom 22  
    Wzajemnie i dzięki za 5pkt;p A wracając do tematu LT35 2.5SDI to ogólnie ciekawa bestia kto dał tam silnik wolnossący i 1660 ładowności to na pusto na 5 biegu nie przyśpiesza...
  • #125
    jasio1234567
    Poziom 14  
    Za wyciągniecie alternatora w fiacie brava 1.9 td.
  • MetalworkMetalwork
  • #126
    Danlo
    Poziom 1  
    Za pękające tłoki w boxerach 2.2HDI z silnikami fordowskimi PUMA przy przebiegu około 70.000-110.000 km. i za koła dwómasowe. Renaultowi za silniki w masterach gdzie po 100.000km dół silnika do wymiany. A ceny jak z "batorego" za te wszystkie części!
    Pozdrawiam wszystkich zmęczonych naprawą wyżyłowanych konstrukcyjnie nowych samochodów :-)
  • #127
    toku74
    Poziom 31  
    a ja dałbym medal temu co zaprojektował filtr powietrza w Renault Scenic 1.9dci z 2005 r. i jeszcze szczerze współczuję majstrom w serwisach jak to muszą wymieniać, a to czynność do zrobienia co 30 tyś km.
  • Pomocny post
    #128
    Przemo9826
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Taki filterek w scenicu to chwila moment :D

    Kawałek podszybia tylko trzeba zdjąć :D

    Drążki skrętne tylnej belki, np. laguna I, megan I, to dopiero porażka...
  • #129
    driver86t
    Poziom 9  
    cewka zapłonowa, rozrusznik - omega B V6
    e46 - rozrusznik
    laguna 2 - za całokształt
  • #130
    gegu
    Poziom 18  
    Honda Accord V kombi - nie wiem czy to dobre miejsce, bo to starszy samochód.
    Przednie tarcze hamulcowe pod piastą. W celu wymiany tarczy trzeba zdemontować zwrotnicę.
    Zamarzający rozrusznik.
    Wymiana reflektora przedniego - demontaż zderzaka i belki dolnej, a wystarczyłby krótszy uchwyt dolny w lampie.
  • #131
    Punto Złomek
    Poziom 2  
    Anonymous napisał:
    Zimne luty tak. Tylko jedna sprawa, jakoś ich więcej od pewnego czasu i to mnie dziwi. Przecież technologia poszła do przodu podobno a zwykłe luty bardziej zawodne niż 20 lat temu. Kruszy się to jak stary tynk, odpada pod paznokciem...


    Zimne luty to przypadek - po prostu stop przestaje przewodzić.. Ja pracuję w firmie produkcyjnej (nie z branży motoryzacyjnej) i niestety jakość części/stopów sukcesywnie się pogarsza..

    Co do usterek - ktoś już pisał o obudowie alternatora w punto/sienie itp. więc ja napiszę jeszcze o umiejscowieniu miski olejowej w Skodzie Fabii - kto wpadł na to, żeby umieścić ją tak nisko?
  • #132
    ociz
    Moderator Samochody
    Punto Złomek napisał:
    Co do usterek - ktoś już pisał o obudowie alternatora w punto/sienie itp. więc ja napiszę jeszcze o umiejscowieniu miski olejowej w Skodzie Fabii - kto wpadł na to, żeby umieścić ją tak nisko?

    To samo dotyczy choćby Golfa 4, to po prostu samochody które powinny trzymać się z dala od gruntowych i dziurawych dróg.
  • #134
    karwo
    Poziom 24  
    A Fiat Ducato (i jego bracia Jumper i Boxer), co powiecie na lejącą się wodę z dachu na pompę ABS, centralkę silnika? Zresztą gniją praktycznie wszystkie kostki w nadwoziu...
  • #135
    lysy1980
    Poziom 30  
    Plastikowe dekle zaworów w Omedze z silnikami V6
  • #137
    Temple One
    Poziom 19  
    Volvo FH i FM pierwszej generacji. Tablica zegarów zasilana powietrzem, tak jak i przełącznik półbiegów i ' półek ' w lewarku zmiany biegów. Masakra. Pół kabiny rozebrać, żeby wymienić trochę wężyka, ażeby syczenie nie wkur.. denerwowało :D
  • #138
    piotr77dm
    Poziom 12  
    SBC w mercedesie W 211 obsługa koszty jeżeli nie serwisujesz w ASO koszmar. Od strony mechanika nie wiele lepiej. Całe szczęście że zastapiony przez ABR ;)

    Dodano po 4 [minuty]:

    .... I jeszcze pyłkowy w Vito 639 kto nie wymieniał powodzenia w szukaniu a kto wymieniał wie o co chodzi i gratulacje ;)
  • #139
    antylaik
    Poziom 11  
    Całe szczęście to jest wtedy, kiedy się nie ma W211 i Vito.
    Pyłkowy to problem? To wyciągnij w nim turbinę.
    Witamy na forum userów marek przeróżnych, opisuj nam swoje problemy. To może być ciekawe.
  • #140
    kkknc
    Poziom 43  
    Citroen Jumpy i pochodne, klocki z przodu wytrzymują przy delikatnej jeździe 20tyś przy wożeniu ciężarów i ostrej jeździe 10-12tyś kilometrów. Przednie zawieszenie max 40 tyś i wszystko do wymiany. Wymiana filtra przeciw pyłkowego w Citroen Jumper i pochodne. Wymiana sprzęgła w Citroen Berlingo ( 1,6 HDI) i pochodne. Wymiana czujnika ciśnienia oleju w tym samochodzie.
  • #141
    przem27
    Poziom 30  
    Motronic napisał:
    Ford Focus. No nie wiem zupełnie po co okuli złącze sterownika pancerną blachą łapaną na śrubę z łbem zrywalnym. Jak by było ze złota.


    Jak to po co?? żeby auto nie wyjechało bez autoryzacji :) z tego co słyszałem często na polskę tak było robione...
    pozdr
  • #142
    zdzich1958
    Poziom 10  
    Na listę proponuję wymianę żarówek Fiat Stilo-światło mijania szczególnie lewa strona,często Fiat Grande Punto żarówka reflektora,gdy zapiecze się
    kostka na żarówce.Niektóre Japończyki gdzie do wymiany żarówki refl. trzeba
    wyjąć akumulator.
  • #143
    przem27
    Poziom 30  
    Wymiana uchwytu czujnika położenia wału 2,0 TDCI Forda, ogólnie konstrukcja że niech go...
  • #144
    STONE212
    Poziom 9  
    bizon_126 napisał:
    Ja bym wyróżnił fiata cc 700 za całokształt a w szczególności gaźnik aisana
    (od patrzenia na ten gaźnik robi się niedobrze)


    A po kiego narzekać na aisana wytargać go zalożyc webera i już jest ok:D:D:D
  • #145
    bizon_126
    Poziom 29  
    STONE212 napisał:
    bizon_126 napisał:
    Ja bym wyróżnił fiata cc 700 za całokształt a w szczególności gaźnik aisana
    (od patrzenia na ten gaźnik robi się niedobrze)


    A po kiego narzekać na aisana wytargać go zalożyc webera i już jest ok:D:D:D

    A nie mogli zostawić webera skoro był dobry?
    Jak chcieli udoskonalać to mogli założyć wtrysk od cc 900[spi]
    Jak wiadomo guma się starzeje a elementy mechaniczne wycierają ,dostają luzu,kable śniedzieją,pękają,urywają się kostki i problemy gotowe
    Ja widzę po gaźniku w 126p prosty i niema co sie tam popsuć,no może linka ssania dzisiaj się mi zacięła
    Co ciekawe że do aisana niema zbytnio części jak sie popsuje coś to huta
  • #146
    przem27
    Poziom 30  
    bizon_126 napisał:

    Ja widzę po gaźniku w 126p prosty i niema co sie tam popsuć,no może linka ssania dzisiaj się mi zacięła

    A nie wytarła Ci się nigdy ośka przepustnicy? i można sobie regulować...:) jednym słowem nic nie jet wieczne.
    pozdr
  • #147
    bizon_126
    Poziom 29  
    Może ośka ale nie masz tego problemu ze coś nie łączy wężyk spadł i nie da sie normalnie jechać albo gorzej ze nie odpali
    Ośka tak ale nie żadne podciśnienia, z wyrobioną ośką można jechać
    Odnośnie użalania się nad aisanem i silnikiem 704 jest inny temat https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic138383.html
  • #148
    ociz
    Moderator Samochody
    Jak coś ma być prymitywne to po co w ogóle jeździć samochodem jak można w jaskini siedzieć.
  • #149
    szkieletor
    Poziom 13  
    Witam.Coraz bardziej dają się we znaki świece żarowe w różnych modelach nie wspominając o najnowszych.Czekam kiedy się pojawią świece z gwintem M6 bo M8 to już prawie standard a wykręcanie takich to już strach w oczach mechanika i niejednokrotne nawet w serwisach podpisywanie zgody,że jak się ukręci to nie będziemy rościli pretensji.
  • #150
    zeimp
    Moderator na urlopie...
    Passat 2.0 tdi / 2005 r. z "cudowny" silnik. Gwarancja ledwo się kończy robisz ok. 200.000km i silnik do wymiany. Z resztą elektronika nie lepsza, raz w miesiącu warsztat trzeba odwiedzić...
    Tak jak któryś z kolegów wyżej pisał o konstruktorach to prawda, że przy dzisiejszej technice oni potrafią DOSKONALE obliczyć, kiedy dana część/podzespół "padnie".
    Audi A6 2007r. - za cudowny sposób zamontowania środkowego światła STOP-u. Trzy razy już to robiłem i tylko jeden raz udało się bez problemów (ma superowo wymyślone zatrzaski blokowane taką czarną przesuwką), w dodatku w tzy letnich samochodach żeby przewody we wtyczce gniły??? Jakiś obłęd.