Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wpadki konstruktorów samochodów.

wopor 19 Lis 2011 21:09 436252 1728
  • #361
    T5
    Admin grupy Samochody
    A co z ekologią ostatnio bardzo w modzie?Jak coś chodzi 10lat i coś chodzi rok i przez 10 lat trzeba wymienić 10 razy.Co z utylizacją?Co z produkcją?Przecież utylizacja i produkcja to "ocieplanie klimatu".Czyli ekologia to poprostu nabijanie kasy dla firm utylizujących i dla producentów.A ponoć mamy kryzys.
  • Relpol przekaźniki
  • #362
    wojtekryba
    Poziom 32  
    Kryzys "zjadacza chleba" a te "uje" sobie żyją i mówią o kryzysie.
  • Relpol przekaźniki
  • #363
    oktawian89
    Poziom 22  
    Odnośnie tej uszczelki kapy zaworów do golfa to jest dostępna jako sama uszczelka tylko trzeba wiedzieć gdzie szukać :)
  • #366
    wopor
    Poziom 32  
    Kol oktawian jak wiesz to podziel się wiedzą a nie robisz mine wszech wiedzy.
  • Pomocny post
    #367
    oktawian89
    Poziom 22  
    Etka + katalogi : Fota, intercars, ad


    Tam wszystko jest i nie są one żadną tajemnicą.

    To samo miałem w LT u siebie 2.5 też pokrywa zaworów 680 zł ... w ASO miała kosztować

    Do golfa 4 TDI nr uszczelki erlinga to 266.060

    Dodatkowo na tej stronie można znaleźć nr katalogowe włącznie z nr OEM.

    http://www.motoneo.pl/t/z1/ELR266.060
  • #368
    Wojtek 700
    Poziom 9  
    l 200 ponad 600 sztuk wyszło z krzywym nadwoziem . na gwarancji tego nie uznają powiadają że podobno był "bity"
  • #369
    pbkat
    Poziom 14  
    a czy wam się nie wydaje że dziś w fabrykach samochodów więcej ma do powiedzenia księgowy niż inżynier... poza tym co to za auto które się nie psuje? po prostu strata i widmo bankructwa dla fabryki produkującej ten samochód
  • #370
    ociz
    Moderator Samochody
    Inżynierowie też mają co robić, bo muszą wszystko tak wyliczać żeby się po zaraz po końcu gwarancji zepsuło.
  • #371
    wojtekryba
    Poziom 32  
    Nie tylko :D

    Żeby pociągnąć przewody hamulcowe od pompy
    pod prawy błotnik (pod zderzakiem ) do abs-u i z powrotem też trzeba się namyśleć.
    A miejsca koło serwa na ze 3 abs-y.
    A po co ?
  • Pomocny post
    #372
    kajaba autoserwis
    Poziom 29  
    A co sądzicie o wymianie paska alternatora w fordzie KA? Jest na to patent czy tylko ja wyciągam reflektor i łamie rękę w 5-ciu miejscach?
  • #373
    decybel91
    Poziom 39  
    W paru autach np. Mondeo czy Partnery itp. paski są prawie przytulone do podłużnic.
  • Pomocny post
    #374
    fake_nick
    Poziom 17  
    wojtekryba napisał:
    Nie tylko :D

    Żeby pociągnąć przewody hamulcowe od pompy
    pod prawy błotnik (pod zderzakiem ) do abs-u i z powrotem też trzeba się namyśleć.
    A miejsca koło serwa na ze 3 abs-y.
    A po co ?


    tak tylko do smiechu
    Wpadki konstruktorów samochodów.
  • #375
    wojtekryba
    Poziom 32  
    Chyba obcinarke do przewodu zgubił :D :D
  • Pomocny post
    #376
    batigol66
    Poziom 17  
    Ford escort zimne luty.
  • #377
    bizon_126
    Poziom 29  
    fake_nick napisał:
    wojtekryba napisał:
    Nie tylko :D

    Żeby pociągnąć przewody hamulcowe od pompy
    pod prawy błotnik (pod zderzakiem ) do abs-u i z powrotem też trzeba się namyśleć.
    A miejsca koło serwa na ze 3 abs-y.
    A po co ?


    tak tylko do smiechu
    Wpadki konstruktorów samochodów.

    Cóż zdarza się, czasem dużo ciekawsze projekty widziałem związane z przewodami hamulcowymi
    Kolektor dolotowy w corsach C 1,3 cdti -woda się skrapla i wali w turbinę bryła lodu-prosze o potwierdzenie
  • #378
    Wojtek 700
    Poziom 9  
    Tak jest to prawdą silnik opla 1.3 cdti jest najgorszą wersją jaka wyszła w gamie silników opla .
  • #379
    decybel91
    Poziom 39  
    Wojtek 700 napisał:
    Tak jest to prawdą silnik opla 1.3 cdti jest najgorszą wersją jaka wyszła w gamie silników opla .


    Zwłaszcza że silnik jest z Fiata.

    Brak napinaczy pasków w silniku 2.2TDCI z Citroena Jumpera, Puga Boxera i Transicie.
  • #380
    Artur_97
    Poziom 19  
    Największą wpadką Fiata jest chyba gaźnik Aisan w CC 700. Co chwila trzeba regulować- a łatwe to nie jest więc idzie nerwicy dostać, wymieniłem na weber i jest spokój. Dorzucę też układ wydechowy- po roku od wymiany jest przegniły. Poza tym CC 700 nic nie zarzucę, ekonomiczny jest i bardzo mało pali.
  • #381
    robokop
    Moderator Samochody
    Artur_97 napisał:
    Największą wpadką Fiata jest chyba gaźnik Aisan w CC 700. Co chwila trzeba regulować

    Nie co chwilę regulować, tylko raz oddać do regeneracji, a potem fachowiec ma go wyregulować. Jeśli gaźnik ma 15 czy 20 lat pracy za sobą, to co byś chciał?
  • #382
    pbkat
    Poziom 14  
    Ale to jeszcze nic... Zapytajcie kogokolwiek kto pracuje w wojsku i zapytać o honkera:) Temat rzeka...
  • #383
    Artur_97
    Poziom 19  
    robokop napisał:
    Artur_97 napisał:
    Największą wpadką Fiata jest chyba gaźnik Aisan w CC 700. Co chwila trzeba regulować

    Nie co chwilę regulować, tylko raz oddać do regeneracji, a potem fachowiec ma go wyregulować. Jeśli gaźnik ma 15 czy 20 lat pracy za sobą, to co byś chciał?


    Był regenerowany ale to nie pomogło- więc wymieniłem na weber i jest spokój. Doczepił bym się jeszcze uszczelki pod głowicą bo często się ją wymienia.
  • #384
    djswirek
    Poziom 21  
    Artur_97 napisał:
    Największą wpadką Fiata jest chyba gaźnik Aisan w CC 700. Co chwila trzeba regulować- a łatwe to nie jest więc idzie nerwicy dostać, wymieniłem na weber i jest spokój. Dorzucę też układ wydechowy- po roku od wymiany jest przegniły. Poza tym CC 700 nic nie zarzucę, ekonomiczny jest i bardzo mało pali.

    Jeśli chodzi o CC700 to ja dorzucę padające uszczelki pod głowicą , wałek rozrządu i popychacze (efekt traktora:) )
  • #385
    Artur_97
    Poziom 19  
    Oj wałek rozrządu- święta racja, znajomemu cinquś chodzi jak ciągnik bo rozrząd do wymiany, u mnie jeszcze chodzi cicho ale jest olej w płynie chłodniczym więc czas na uszczelkę.
  • #386
    matimon22
    Poziom 25  
    Dorzucę jeszcze wymianę świec w Galancie 2,5 V6, zapieczone śruby w tylnych wahaczach BRAVO, BRAVA(i podobne), ruchome(czyt. bez klina) dolne koło rozrządu w Renault i Ford, zabetonowane świece żarowe w CDI, wymiana krokowego w Oplu 16V z dolnym dolotem...itd...
  • #387
    robert_d_g
    Poziom 22  
    matimon22 napisał:
    Dorzucę jeszcze wymianę świec w Galancie 2,5 V6
    Dużo V6-tek położonych poprzecznie ma podobne problemy, ale co to za problem który się robi raz na 90tyś km ;-)

    Montaż przekaźnika świateł przeciwgłowych przednich w Volvie V70 97-99 (zakątek pomiędzy ścianą grodziową a tunelem podszybia tuż za głównymi wiązkami)
  • #388
    domex32
    Moderator Samochody
    Kolejny temat pod serwis to Audi A8 3.3 TDI i demontaż alternatora.

    Wymiana bezpieczników od oświetlenia zewnętrznego auta wypasu basenu morza śródziemnego marki Renault Kangoo 1,5 DCI 2009r (Pozycyjne, mijania, drogowe) oraz paru innych gadżetów. (demontaż akumulatora, sterownika silnika, podstawy akumulatora, demontaż jednej skrzynki bezpiecznikowej, wyciągniecie i obrócenie drugiej) i ukazują się bezpieczniki.

    Linki hamulca ręcznego w Tico, oraz wymiana żarówek postojowych, gdzie do tego celu trzeba demontować nadkole.

    A i bym zapomniał o mojej fieście z silnikiem 1.3 gdzie aby wymienić ślizg łańcucha, trzeba demontować skrzynie biegów, podwiesić silnik, zdjąć katalizator, a następnie miskę olejową.
  • #389
    kamazz
    Poziom 14  
    Sterownik pompy paliwa Volvo XC90 wsadzony w nadkole gdzie dostaje wody soli i innych darów z polskich dróg chociaż w kabinie hektary miejsca na niego jest.
  • #390
    djswirek
    Poziom 21  
    matimon22 napisał:
    (...) zapieczone śruby w tylnych wahaczach BRAVO, BRAVA(i podobne)(...)


    Honda Civic VI z tylnymi wahaczami problem identyczny , nawet gorzej bo się urywają :((