Świece żarowe w MB.
Do you prefer the English version of the page elektroda?
No, thank you Send me over theresputnik1 wrote:A wymiana filtrów kabinowych w niektórych modelach?, niby nic podstawowa eksploatacja a jednak niekiedy to dopiero zagadka. A jak się już rozbierze to albo coś pęknie, odpadnie a przy składaniu najnormalniej przeskoczy jakiś gwint albo puści uszczelnienie.
Ale standart praktycznie w większości nowych modeli to padający prędzej czy później (ale raczej prędzej) mechanizm zamykania i otwierania obiegu wewnętrznego powietrza w kabinie, zazwyczaj silniczek wartości około kilkunastu złotych zintegrowany jest nierozłącznie z mechanizmem który łącznie kosztuje kilkaset złotych itd.
bizon_126 wrote:To fakt ,kultura pracy tego silnika jest niepowtarzalna ,gaznik porażka,ja lubię spławiać to, niech se jedzie do jakiegoś gaznikowca bo naprawdę mi się też niedobrze robi.Nie grzebałem w tym i nie będę grzebał jestem lamer cc.Ja bym wyróżnił fiata cc 700 za całokształt a w szczególności gaźnik aisana
(od patrzenia na ten gaźnik robi się niedobrze)
Quote:mikrocb wrote:Ford Escort 86-90 - umiejscowienie bagnetu olejowego.
Poza tym wszystko banalne.
Z jakim silnikiem?
Miałem takiego z 1.4, i wszystko było intuicyjnie umieszczone.
Meteor80 wrote:
Subaru za sprzęgła w dieslu które podobno potrafią paść po 7 tys. km. (tak stoi na ich forum.
mikrocb wrote:
Tak mi się przypomniało - korek wlewu oleju jest nasadzany a nie przykręcany a dociska go wygłuszenie maski i z czasem wyciera się z niego żółta farba w miejscu tarcia a uszczelka w korku po jakimś czasie przepuszcza i mamy olej na pokrywie i piękną woń w kabinie. Zmiana korka nawet na oryginał nic nie pomaga. Chyba przyspawam wypust na jakiś normalny korek.
mikrocb wrote:mosfet wrote:Skoda Fabia 1:
Padające jak muchy żarówki (ASO rozwiązuje wstawiając drut oporowy)
Które żarówki zapytam tak z ciekawości bo nie znam tematu?
Quote:Zgadzam się z opinią dotyczącą wyżej wymienionych systemów. To już zbyt duże zaufanie powierzone elektronice.
Co do "nienormalnych pomysłów" - Opel Corsa A, wersja poliftingowa z rocznika 1991. Spróbujcie zamontowac tam po ludzku głośniki z przodu.![]()
Żeby tego dokonac trzeba zdjąc ich kratki, które mają szerokośc ok. 5-6 cm. Pod nimi trzeba zdemontowac kratki nawiewów i włożyc przez nie głośnik. Trzeba też zdjąc schowek po prawej stronie. Wszystko to jednak na nic, ponieważ dziura na głośnik ma ok. 5-6 cm średnicy i nie jest okręgiem. Dodatkowo nie ma jak wkręcic śrub, ponieważ brak dostępu.![]()
Od strony kierowcy dodatkowo przeszkadza rura nawiewu, i nie ma jak włożyc głośnika, który jest stosunkowo mały (10 cm)