Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
PCBwayPCBway
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Kangoo dci nie odpala

24 Mar 2010 13:57 9976 15
  • Poziom 25  
    Witam. Na listwie podczas rozruchu ciśnienie podnosi się i wynosi ok 40 ale autko nie chce odpalić. Na komputerze zero błędów. Obroty silnika czyta i kręci jak szalony ale nawet nie zaskoczy. Mechanik robił silnik tzn. przekładał sam silnik bez osprzętu. Wszystko jest podłączone, wtryskiwacze są dobrze zakodowane bo zostały stare. Powietrza w przewodach paliwowych nie ma. Wtryskiwacze za pomocą komputera są sterowane ale wygląda na to że podczas rozruchu brak jest sterowania na wtryski. Może ktoś podpowiedzieć jak sprawdzić konkretnie czy to wtryski czy coś innego?
  • PCBwayPCBway
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 25  
    Sory mój błąd. 40 MPa czyli powinien zagadać:)
  • PCBwayPCBway
  • Poziom 1  
    witam ciebie kolego.widze że miałeś ten sam problem.ja go mam teraz auto mi nie steruje wtryskami.z poziomu kompa niby steruje ale nie odpala.może znasz odpowiedź na to zagadnienie.bedne wdzięczny .pozdrawiam
  • Poziom 12  
    Witam
    Podłączę się do tematu. mam dokładnie ten sam problem. Wtryski po regeneracji. Zakodowane. jak testuje się z komputera to coś się dzieje ale auto za skarby świata nie odpala.

    Pozdrawiam
    eda
  • Poziom 32  
    A w ECU widać obroty silnika podczas rozruchu. Jeśli tak to ile?
  • Poziom 14  
    wtryski na wydatek weź ....
    a chwyta na plaka?
  • Poziom 10  
    matrixs napisał:
    Mechanik robił silnik tzn. przekładał sam silnik bez osprzętu. Wszystko jest podłączone, wtryskiwacze są dobrze zakodowane bo zostały stare. P


    Czy podczas podmiany wszystkie wtryskiwacze są na swoich miejscach? Tzn nie można zamieniać wtryskiwaczy miejscami ponieważ każdy ma swoją indywidualną charakterystykę zapisaną w kodzie, jeżeli zostały zamienione miejscami np 2 z 3 itd silnik nie zapali.
  • Poziom 35  
    marinn

    Wiem ze jest problem z paleniem kangoo po wiekszych pracach typu wtryski , głowica, nie raz nawet wymiana paska alternatora spowoduje ze nie zapali. Ale zamiana wtryska miejscami, jego nie zakodowanie nie ma prawa powodować ze nie zapali.
  • Poziom 25  
    marinn napisał:
    matrixs napisał:
    Mechanik robił silnik tzn. przekładał sam silnik bez osprzętu. Wszystko jest podłączone, wtryskiwacze są dobrze zakodowane bo zostały stare. P


    Czy podczas podmiany wszystkie wtryskiwacze są na swoich miejscach? Tzn nie można zamieniać wtryskiwaczy miejscami ponieważ każdy ma swoją indywidualną charakterystykę zapisaną w kodzie, jeżeli zostały zamienione miejscami np 2 z 3 itd silnik nie zapali.

    A właśnie że odpali. Sprawdzaj datę zanim odpiszesz na przyszłość. U mnie winne były wtryskiwacze chyba 3 sztuki były walnięte na amen. Po zrobieniu wtrysków auto pali na dotyk.
  • Poziom 32  
    A w jaki sposób były walnięte, przeważnie mają przeciek, i pompa nie może zrobić ciśnienia. A pisałeś że ciśnienie 400bar.
  • Poziom 25  
    saly napisał:
    A w jaki sposób były walnięte, przeważnie mają przeciek, i pompa nie może zrobić ciśnienia. A pisałeś że ciśnienie 400bar.

    Tego ci nie powiem bo ja nie robiłem ich. Samochód pojechał chyba na serwis i tam stwierdzili uszkodzone wtryskiwacze.
  • Poziom 10  
    matrixs napisał:
    marinn napisał:
    matrixs napisał:
    Mechanik robił silnik tzn. przekładał sam silnik bez osprzętu. Wszystko jest podłączone, wtryskiwacze są dobrze zakodowane bo zostały stare. P


    Czy podczas podmiany wszystkie wtryskiwacze są na swoich miejscach? Tzn nie można zamieniać wtryskiwaczy miejscami ponieważ każdy ma swoją indywidualną charakterystykę zapisaną w kodzie, jeżeli zostały zamienione miejscami np 2 z 3 itd silnik nie zapali.

    A właśnie że odpali. Sprawdzaj datę zanim odpiszesz na przyszłość. U mnie winne były wtryskiwacze chyba 3 sztuki były walnięte na amen. Po zrobieniu wtrysków auto pali na dotyk.


    Fakt na datę nie spojrzałem. Jak się udało to ok :D W moim przypadku nie chciał zapalić... po wielu próbach w końcu zagadał, ale pracował na biegu jałowym nierówno.
    Wniosek: w moim przypadku były różne wtryskiwacze na kolejnych cylindrach (może ktoś wcześniej je wymieniał i kodował), a konstruktorzy nie dla swoich widzimisiów stworzyli kodowanie wtrysków, tylko po to, aby dokładnie dawkować paliwo.
    Pozdr
  • Poziom 9  
    jest jeszcze opcja wymiany instalacji silnika do wczoraj walczyłem z kangoo 1.5dci i dopiero to pomogło, a dwa tygodnie biegałem po omacku