Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z obrotami i wspomaganiem Renault Megane Coupe 1996

26 Mar 2010 12:43 3235 5
  • Poziom 2  
    Witam!
    Mam problem z moja meganka,problem w tym gdy zapalam musze przygazowac aby nie zgasl gdzy silnik jest zimny,staram sie zmienic biegi obroty spadaja i silnik gasnie.Dodam jezeli skrecam przy tym wszystkim nie czuje wspomagania kierownicy tak jakby sie wylaczala Elektryka?,autko jest z instalacja gazowa:) Mam kolege ktory ma Lagune z instalacja gazowa i ma ten sam problem..Prosze o pomoc.

    Z Gory dziekuje!:|
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    myslalem ze to zalezy od elektryki:) prosze o pomoc
  • Poziom 1  
    Mazur91 napisał:
    Witam!
    Mam problem z moja meganka,problem w tym gdy zapalam musze przygazowac aby nie zgasl gdzy silnik jest zimny,staram sie zmienic biegi obroty spadaja i silnik gasnie.Dodam jezeli skrecam przy tym wszystkim nie czuje wspomagania kierownicy tak jakby sie wylaczala Elektryka?,autko jest z instalacja gazowa:) Mam kolege ktory ma Lagune z instalacja gazowa i ma ten sam problem..Prosze o pomoc.

    Z Gory dziekuje!:|


    dzieje sie tak dlatego iz sterowik od instalacji gazowej za szybko przerzuca na gaz. sprobuj podniesc temperature przy ktorej bedzie przezucal. co do wspomagania jesli samochod ci gasnie to tym samym wspomaganie jest odlaczane
  • Poziom 1  
    Witam,
    niedawno kupiłam megankę coupe 96r ale bez instalacji gazowej.
    I też mam problem z obrotami..
    Gdy jest zimny i zapalam to gaśnie.. muszę przytrzymać gaz, żeby nie zgasł..
    po chwili jak się troszkę rozgrzeje nie ma już takiego problemu, a obroty wynoszą ok. 500-600.
    Pomocy.. Dlaczego tak się dzieje? Czy te obroty nie są może za niskie?
  • Moderator Samochody
    myszka1007 napisał:

    Pomocy.. Dlaczego tak się dzieje? Czy te obroty nie są może za niskie?

    A jeśli są, to co? Nic tam bez sprzętu nie da się sprawdzić, co najwyżej wtopisz kilkaset zł w niepotrzebne wymiany części. Przyczyny opisywane na forum wielokrotnie - od czujnika temp. silnika począwszy, na nie wiadomo czym skończywszy.