Witam
Moje wtryski zavoli powoli jeden po drugim padają nie mam już zastępczych a mycie niewiele zaczyna pomagać. Pojawia się nierówna praca silnika przy prędkości około 70km/h na wysokich biegach 4 i 5 po lekkim przygazowaniu, widać krótkie czasy już nie służą moim wtryskom. Na wolnych obrotach czasem bujnie silnikiem ale jeszcze nie gaśnie bo mycie doraźnie pomaga. W sumie zawsze najczęściej nawala ostatni ósmy wtryskiwacz.
Auto to:
A8 4D2 97r 4200cm V8 220KW 300KM, na instalacji przejechane 80tys km
Komputer KME Diego (komunikuje się z nim programem ver 1.2.7.0 może jest nowszy soft? Soft od g3 nie zadziałał chciał kod aktywacyjny ale pewnie i tak opcje by nie działały)
Reduktor KME GOLD (ciśnienie pracy 1bar, nie zwiększa się przy cut off, stoi 1.05 do czasu powrotu pracy , przy jeździe pracuje 0,95 – 1.35)
Wtryski Zavoli 8szt (na wolnych obrotach czasy są większe od benzynowych o około 1ms przy szybkiej jeździe zbliżają się do siebie, w modelowaniu kropka chodzi po wytyczonej lini) wtryski nie posiadają dysz, pełen otwór.
W sumie mam chyba wszystko ładnie zestrojone wiec zależy mi żeby niczego nie skopać
1) Musze zmienić wtryski zdecydowałem się na magic jet. W opcjach programu mam do wyboru:
matrix (chyba te mam wybrać)
vatlek
rail
zavoli
zastanawiam się skoro matrix i zavoli to 3ohm a magic jet 2ohm to może nie zmieniać na matrix i zostawić na zavoli jak jest ? najwyżej pokombinować z otworami dyszy gdyby coś po zmianie było nie tak. Proszę o sugestię jakie dysze wybrać oczywiście zaczynam od 3.1mm
2) u mnie zavoli są połączone po dwie sztuki razem żeby wężyki były krótkie, maja one po 12cm dlugości
Z tego co się orientowałem to magic jet nie można grupować po dwa czyli muszę kupić listwę ale wtedy wydłużą się węże, można pojedynczo ale sporo roboty. Przy pojedynczym układzie będę miał problem z czujnikiem temp gazu (temp w strudze gazu) który jest obecnie wkręcony w ostatni wtryskiwacz z lewej strony więc chyba pozostaje tylko listwa. Proszę o sugestię.
3) jak się czyści magic jety i czy potem należy robić ich kalibrację tak jak valteki czy zavoli. Ja wtryskiwacze zavoli kalibruję czujnikiem zegarowym podobnie jak kolega który pisał o tym na forum (zdjęcie z deska do mięsa). Coś tam wychodzi ważne że nadal działa, ale nie mam już sprawnych cewek
4) specyfikacja magic jet ze strony HL Propan zawiera info „puls 24ms” to znaczy ze max czas otwarcia magika to 24ms pytam bo gdzieś ktoś chlapnął że magic maja tylko 10ms
5) w instalacji jest czujnik ciśnienia gazu PS-CC1. podejrzewam go o uszkodzenie. Czasem jak stoję na światłach auto przełącza się na paliwo (gaz pełen zbiornik) a ta mała centralka/przełącznik piszczy tak jakby nie było gazu.
Po odpytaniu komputera gazu mam tam błąd „zbyt małe ciśnienie gazu”. Na próbę sprawdziłem podczas pracy na gazie wyjąłem wtyczkę od tego czujnika i efekt był taki sam. Sprawdziłem przewody są ok., sprawdziłem napięcie (kwadratowa mała biała kostka) od komputera gazu do tego czujnika i jest 4.59V na dwóch pinach na jednym 5.02V jeden pin to masa.
Mam pytanie jak „na krótko” obejść ten czujnik aby komputer od gazu miał wrażenie ze cisnienie jest OK.? pewnie może być problem z korektami gazowego kompa bo ten czujnik ma tez podciśnienie z reduktora i z powrotu od wtryskiwaczy więc pewnie nie obejdzie się bez wymiany. Jeśli tak to czy sa zamienniki bo na allegro koszt PS-cc1 to ponad 200zl.

Moje wtryski zavoli powoli jeden po drugim padają nie mam już zastępczych a mycie niewiele zaczyna pomagać. Pojawia się nierówna praca silnika przy prędkości około 70km/h na wysokich biegach 4 i 5 po lekkim przygazowaniu, widać krótkie czasy już nie służą moim wtryskom. Na wolnych obrotach czasem bujnie silnikiem ale jeszcze nie gaśnie bo mycie doraźnie pomaga. W sumie zawsze najczęściej nawala ostatni ósmy wtryskiwacz.
Auto to:
A8 4D2 97r 4200cm V8 220KW 300KM, na instalacji przejechane 80tys km
Komputer KME Diego (komunikuje się z nim programem ver 1.2.7.0 może jest nowszy soft? Soft od g3 nie zadziałał chciał kod aktywacyjny ale pewnie i tak opcje by nie działały)
Reduktor KME GOLD (ciśnienie pracy 1bar, nie zwiększa się przy cut off, stoi 1.05 do czasu powrotu pracy , przy jeździe pracuje 0,95 – 1.35)
Wtryski Zavoli 8szt (na wolnych obrotach czasy są większe od benzynowych o około 1ms przy szybkiej jeździe zbliżają się do siebie, w modelowaniu kropka chodzi po wytyczonej lini) wtryski nie posiadają dysz, pełen otwór.
W sumie mam chyba wszystko ładnie zestrojone wiec zależy mi żeby niczego nie skopać
1) Musze zmienić wtryski zdecydowałem się na magic jet. W opcjach programu mam do wyboru:
matrix (chyba te mam wybrać)
vatlek
rail
zavoli
zastanawiam się skoro matrix i zavoli to 3ohm a magic jet 2ohm to może nie zmieniać na matrix i zostawić na zavoli jak jest ? najwyżej pokombinować z otworami dyszy gdyby coś po zmianie było nie tak. Proszę o sugestię jakie dysze wybrać oczywiście zaczynam od 3.1mm
2) u mnie zavoli są połączone po dwie sztuki razem żeby wężyki były krótkie, maja one po 12cm dlugości
Z tego co się orientowałem to magic jet nie można grupować po dwa czyli muszę kupić listwę ale wtedy wydłużą się węże, można pojedynczo ale sporo roboty. Przy pojedynczym układzie będę miał problem z czujnikiem temp gazu (temp w strudze gazu) który jest obecnie wkręcony w ostatni wtryskiwacz z lewej strony więc chyba pozostaje tylko listwa. Proszę o sugestię.
3) jak się czyści magic jety i czy potem należy robić ich kalibrację tak jak valteki czy zavoli. Ja wtryskiwacze zavoli kalibruję czujnikiem zegarowym podobnie jak kolega który pisał o tym na forum (zdjęcie z deska do mięsa). Coś tam wychodzi ważne że nadal działa, ale nie mam już sprawnych cewek

4) specyfikacja magic jet ze strony HL Propan zawiera info „puls 24ms” to znaczy ze max czas otwarcia magika to 24ms pytam bo gdzieś ktoś chlapnął że magic maja tylko 10ms
5) w instalacji jest czujnik ciśnienia gazu PS-CC1. podejrzewam go o uszkodzenie. Czasem jak stoję na światłach auto przełącza się na paliwo (gaz pełen zbiornik) a ta mała centralka/przełącznik piszczy tak jakby nie było gazu.
Po odpytaniu komputera gazu mam tam błąd „zbyt małe ciśnienie gazu”. Na próbę sprawdziłem podczas pracy na gazie wyjąłem wtyczkę od tego czujnika i efekt był taki sam. Sprawdziłem przewody są ok., sprawdziłem napięcie (kwadratowa mała biała kostka) od komputera gazu do tego czujnika i jest 4.59V na dwóch pinach na jednym 5.02V jeden pin to masa.
Mam pytanie jak „na krótko” obejść ten czujnik aby komputer od gazu miał wrażenie ze cisnienie jest OK.? pewnie może być problem z korektami gazowego kompa bo ten czujnik ma tez podciśnienie z reduktora i z powrotu od wtryskiwaczy więc pewnie nie obejdzie się bez wymiany. Jeśli tak to czy sa zamienniki bo na allegro koszt PS-cc1 to ponad 200zl.

