Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Fibaro Fibaro
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Komunikaty ostrzegawcz VW Passat B5

krzychu.m 28 Mar 2010 09:55 17546 4
  • #1 28 Mar 2010 09:55
    krzychu.m
    Poziom 19  

    Posiadam VW PASSAT B5 rok 1998 silnik 1,6 w benzynie i mam pytanko od jakiegoś czasu na wyświetlaczu klimy przez ok. 15 sekund migają wszystkie symbole po czym gasną i wszystko jest w porządku już podczas migania czuć ze nadmuch działa. Po za tym po przekręceniu kluczyka kontrolka akumulatora słabo świeci delikatnie pulsuje lub ostatnio się zdarzyło ze w ogóle zgasła, świeci również kontrolka ABS i hamulca nie zawsze i nie zawsze razem poza tym słychać trzy piknięcia, przy klimie od pierwszego komunikatu przez ok 2 tygodnie wszystko było OK i znowu pojawiły się błąd. Wszystkie te błędy nie pojawiają się zawsze po przekręceniu kluczyka lecz występują nie regularnie po uruchomieniu silnika wszystko jest OK. Czy może to być wina akumulatora jest na nim napięcie 12V po uruchomieniu silnika 14V.

  • Fibaro
  • #2 28 Mar 2010 10:26
    tomasz sadowski
    Spec od samochodów

    Bardzo proszę kolego może to się przydać i jak się trochę postarasz to sam zrobisz pełną diagnostykę
    Pasują do wszystkich aut wyprodukowanych przez VAG tj. Volkwagen Golf MK3/MK4/MK5, Passat B4/B5/B6, Skoda Octavia/Fabia/SuperB, Audi A4/A6/A8/TT itp…
    spisane, wyszukane, testowane by ygd.

    Volkswagen Passat B5/B6:
    1. Wciśnij Fan Down, Temperature Colder, ECON w tym samym czasie.
    2. Użyj przycisku temperature control do zmiany kanałów.
    3. Wciśnij ECON by wrócić do głównego menu.

    1 system error # system error
    2 actual value feeler virtually # actual VALUE sensor virtual
    3 actual value of interior feelers console # actual VALUE internal sensor CONSOLE
    4 actual value outside temperature feeler wasserkasten # actual VALUE outside temp sensor water reservoir
    5 actual value outside temperature feeler bumper # actual VALUE outside temp sensor more bumper
    6 actual value blowing out feeler floor space # actual VALUE bloweroutlet sensor footspace
    7 actual value blowing out feeler Mannanstroemer # actual VALUE bloweroutlet sensor dashboard
    8 display CHECKS #
    9 actual digital value answering potentiometer temperature flap # actual digitally VALUE feedback potentiometer temp valve
    10 debit digital value temperature flap # set digitally VALUE temp valve
    11 actual digital value answering potentiometer A/C flap
    12 debit digital value A/C flap
    13 actual digital value answering potentiometer Fuss/Def. Flap
    14 debit digital value Fuss/Def. Flap
    15 actual digital value answering potentiometer ram air flap
    16 debit digital value ram air flap
    17 driving speed (km/h) 16
    18 actual value of the blower voltage (volt) 19 desired value of the blower voltage (volt)
    20 actual value of the compressor/on-board voltage (volt)
    21 amount of of low-voltage events (not volatile)
    22 switching status of the high pressure feeler
    23 number of high pressure events (volatile)
    24 number of high pressure events (not volatile)
    25 A/D value kickdown switch
    26 A/D value hot light
    27 engine speed
    28 compressor number of revolutions
    29 coding
    30 software-Version
    31 software index of
    32 potentiometer error counters temperature flap of
    33 potentiometer error counters A/C flap of
    34 potentiometer error counters Fuss/def. Flap of
    35 potentiometer error counters ram air flap
    36 temperature flap impact coldly
    37 temperature flap impact warmly
    38 A/C flap impact closed
    39 A/C flap impact openly
    40 Fuss/Def. Impact Def folds.
    41 Fuss/Def. Impact foot
    42 ram air flap impact on
    43 ram air flap impact folds to
    44 operating cycle counters

    kanały:
    1 Temperatura wnętrza
    3 Czujnik szyberdachuy
    7 czujnik na wiatraku klimy
    9 prędkość nadmuchu
    10 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz
    11 Licznik błędów potencjometru klapy nogi/odszraniacz




    12 Prędkość obrotowa wentylatora nadmuchu
    13 Stopień recyrkulacji
    14 Najmniejsza wartość obrotwa wentylatora nadmuchu
    16 prędkość w zapisie cyfrowym

    audi:
    Zmiana jednostek wyświetlania temperatury.
    Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy
    Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskaźnika temperatury zewnętrznej.
    Dostępne kody diagnostyczne.
    Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu górnego. Wyświetli się 1c.
    Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury żeby wybrać numer kodu. Naciśnij ponownie przycisk recyrkulacji. Wyświetli się wartość.
    Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury ponownie aby wyświetlić inny kod.

    Uwaga: Silnik przepływu powietrza (V 71) i potencjometr (G 113) nie są instalowane w wersjach do USA/Kanady. Pominąć
    wartości wyświetlane dla tych elementów.

    Wyświetlana wartości kodu.
    1 Uszkodzenie systemu - wyświetla jako Diagnostic Trouble Code (DTC), zobacz ustęp poniżej
    2 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86)
    3 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w desce rozdzielczej (G 56)
    4 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zasysanego powietrza (G 89)
    5 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia) (G 17), przód
    6 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia)
    7 Cyfrowa wartość czujnika temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza (G 109)
    8 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92)
    9 Wartość różnicowa (błąd?) klapy regulacji temperatury (Delta value of Temperature Regulator Flap)
    10 Wartość błędu klapy regulacji temperatury
    11 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)
    12 Specjalna wartość klapy centralnej
    13 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G 114)
    14 Specjalna wartość klapy nogi/odszraniacz
    15 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)
    16 Specjalna wartość klapy przepływu powietrza
    17 Prędkość samochodu (km/h)
    18 Aktualne napięcie dmuchawy powietrza (V)
    19 Specjalne napięcie dmuchawy powietrza (V)
    20 Napięcie sprężarki klimatyzacji (sprzęgła klimatyzacji) (V)
    21 Numer występowania niskiego napięcia, nie-nieustalony
    22 Cykl klimatyzowania przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118)
    23 Cykle przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118)
    24 Cykle przełączania, absolutnie nie-wahające się
    25 Analogowa/cyfrowa wartość, przełącznik Kick-Down
    26 Analogowa/cyfrowa wartość, światła ostrzegania temperatury chłodzenia silnika (ECT)
    27 Wartość kodu (Coding value)
    28 Prędkość obrotowa silnika (RPM)
    29 Prędkość obrotowa kompresora klimatyzacji - równy obrotom silnika x 1.2 (RPM)
    30 Wersja programu
    31 Sprawdzenie wyświetlacza (wszystkie segmenty sterownika zaświecą się)
    32 Licznik błędów potencjometru klapy regulacji temperatury
    33 Licznik błędów potencjometru klapy centralnej
    34 Licznik błędów potencjometru klapy nogi/odszraniacz
    35 Licznik błędów potencjometru klapy przepływu powietrza
    36 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92)
    37 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92), max.
    38 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)
    39 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)
    40 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114)
    41 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114)
    42 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)
    43 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)
    44 Licznik cyklów operacji pojazdu (nośnika?)
    45 Obliczona temperatura wewnętrzna (program wewnętrzny, cyfrowo)
    46 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), po filtrze, dla regulacji (program wewnętrzny)
    47 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (program wewnętrzny, w oC)
    48 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (cyfrowo)
    49 Licznik błędów sygnału prędkościomierza (prędkość pojazdu)
    50 Czas postoju (min)
    51 Temperatura chłodzenia silnika (ECT) in oC
    52 Kanał graficzny 1 – pod warunkiem, że kompresor klimatyzacji jest wyłączony – wyświetli się 88.8.
    Zobacz poniżej.
    53 Kanał graficzny 2 - stan elektrycznego systemu wyjść jest identyfikowany wyświetleniem 88.8. Zobacz
    poniżej.
    54 Znak sterujący
    55 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), w oC lub oF potwierdzona na panelu sterownika klimatyzacji
    56 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86)
    57 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, desce rozdzielczej (G 56)
    58 Temperatura w oC, z czujnika temperatury w kanale świeżego powietrza, (G 89)
    59 Temperatura w oC, z zewnętrznego czujnika temperatury (G 17), przód
    60 Temperatura w oC, z czujnika temperatury otoczenia, dmuchawa świeżego powietrza (G 109)
    61 Wersja programu (ostatnia)

    ——————————————————————————–
    Znaczenie kodów Diagnostic Trouble Code (DTC)
    00.0 brak błędów
    02.1 (G86) czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągła przerwa, *02.1 (zobacz poniżej)
    02.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągłe zwarcie, zobacz 02.1
    02.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem przerwa
    02.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem zwarcie
    03.1 (G56) Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągła przerwa, zobacz 02.1
    03.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągłe zwarcie, zobacz 02.1
    03.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem przerwa
    03.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem zwarcie
    04.1 (G89) czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągła przerwa, *04.1 (zobacz poniżej)
    04.2 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 04.1
    04.3 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem przerwa
    04.4 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem zwarcie
    05.1 (G17) Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągła przerwa, *05.1 (zobacz poniżej)
    05.2 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągłe zwarcie, zobacz 05.1, *05.2 (zobacz
    poniżej)
    05.3 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem przerwa
    05.4 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem zwarcie
    06.1 (G110) czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągła przerwa, *06.1 (zobacz
    poniżej)
    06.2 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągłe zwarcie, zobacz 06.1
    06.3 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem przerwa
    06.4 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem zwarcie
    07.1 (G109) Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągła przerwa, *07.1 (zobacz
    poniżej)
    07.2 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 07.1
    07.3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem przerwa
    07.4 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem zwarcie
    08.1 (G92) Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągła przerwa, *08.1 (zobacz poniżej)
    08.2 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągłe zwarcie, zobacz 08.1
    08.3 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem przerwa
    08.4 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem zwarcie
    08.5 Klapa regulacji temperatury, ciągła blokada, *08.5 (zobacz poniżej)
    08.6 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, uszkodzenie
    08.7 Klapa regulacji temperatury, czasem blokowana
    11.1 (G112) Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągła przerwa, *11.1 (zobacz poniżej)
    11.2 Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągłe zwarcie, zobacz 11.1
    11.3 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem przerwa
    11.4 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem zwarcie
    11.5 Klapa centralna, ciągła blokada, *11.5 (zobacz poniżej)
    11.6 Potencjometr silnika klapy centralnej, uszkodzenie
    11.7 Klapa centralna, czasem blokowana
    13.1 (G114) Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągła przerwa, *13.1 (zobacz poniżej)
    13.2 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągłe zwarcie, zobacz 13.1
    13.3 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem przerwa
    13.4 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem zwarcie
    13.5 Klapa nogi/odszraniacz, ciągła blokada, *13.5 (zobacz poniżej)
    13.6 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, uszkodzenie
    13.7 Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana
    15.1 (G113) Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągła przerwa, *15.1 (zobacz poniżej)
    15.2 Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 15.1
    15.3 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem przerwa
    15.4 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem zwarcie
    15.5 Klapa powietrza, ciągła blokada, zobacz *15.5 (zobacz poniżej)
    15.6 Potencjometr silnika klapy powietrza, uszkodzenie
    15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana
    17.0 Wadliwy sygnał prędkości samochodu
    18.1 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe
    18.3 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne
    20.1 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - ciągle, *20.1 (zobacz poniżej)
    20.3 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - sporadycznie
    22.1 (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa, *22.1 (zobacz poniżej)
    22.3 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, czasem przerwa
    22.5 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x otwarty, *22.5 (zobacz poniżej)
    29.1 Detekcja poślizgu paska “soft”, ciągła
    29.2 Detekcja poślizgu paska “hard”, ciągła
    29.3 Detekcja poślizgu paska “soft”, sporadycznie
    29.4 Detekcja poślizgu pasa “hard”, sporadycznie

    Uwagi do Diagnostic Trouble Code (DTC):
    *02.1 Domyślna wartość cyfrowa 128 jest ustawiana jeżeli czujnik jest uszkodzony
    *04.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury
    *05.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury
    *05.2 Domyślna wartość cyfrowa 128 jest ustawiana jeżeli czujniki G89 i G17 są równocześnie uszkodzone
    *06.1 Temperatura chłodzenia silnika jest wyliczana jeżeli czujnik jest uszkodzony lub nie zainstalowany,
    diagnostykę wykonywać tylko powyżej 0 stopni Celsjusza
    *07.1 Zaprogramowana właściwa wartość = 0
    *08.1 Silnik klapy regulacji temperatury nie może być dłużej sterowany automatycznie, tylko ręcznie
    *08.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
    *11.1 Silnik klapy centralnej nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie
    *11.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
    *13.1 Silnik klapy nogi/odszraniacz nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie
    *13.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
    *15.1 Wartość cyfrowa jest wewnętrznie zaprogramowana dla trybu limp-home (miękkiego?)
    *15.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
    *20.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż napięcie będzie wyższe niż 10.8V przez ostatnie 25 sekund
    *22.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż wyłącznik się zamknie
    *22.5 Kompresor ponownie się uruchamia, skaner błędów VAG 1551
    ——————————————————————————–
    Kody kanału 52 - OBD – kompresor klimatyzacji wyłączony
    Jeżeli kompresor klimatyzacji jest wyłączony, wyświetla się “88.8″, pojawią się poniższe alfanumeryczne kody, będą
    wyświetlane.
    Część warunkowa
    a1 Przerywanie lub blokowanie, przełącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x wyłączony
    b1 Obroty silnika (RPM) poniżej 200 - 500
    c1 Obroty silnika (RPM) powyżej 6000
    d1 Obroty silnika (RPM) powyżej 6000
    e1 Funkcje systemu OK
    f1 Funkcje systemu OK
    a2 Klimatyzacja ręcznie wyłączona (klimatyzacja nie aktywna)
    b2 Niskie napięcie
    c2 Przełącznik Kick-down, kompresor wyłączony na 12 s max.
    d2 Włączona kontrolka temperatury chłodzenia silnika (ECT)
    e2 Wyłącznik niskiego ciśnienia gazu klimatyzacji (F73)
    f2 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji (F118)
    a3 Wybrany tryb ECON
    b3 Wybrane OFF
    c3 Zewnętrzna temperatura (otoczenia) za niska
    d3 Engine management system (compressor will remain off for 3 -12 seconds)
    e3 Wysokie ciśnienie wystąpiło ponad 30 razy
    f3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza (G109) poniżej 27 oF (-3 oC)
    g1,g2,g3 Funkcje systemu OK (g1+g2+g3 muszą wyświetlać się kolejno – wtedy system OK)
    Kropka dziesiętna
    Zaświeci się - kompresor klimatyzacji ON
    Kropka dziesiętna
    Zgaśnie – kompresor klimatyzacji OFF
    ——————————————————————————–
    Kody kanału 53 - OBD – Stan kodów elektrycznych wyjść systemu
    Gdy wyjścia elektryczne NO są aktywne, wyświetli się “88.8″, pojawią się poniższe alfanumeryczne kody, będą wyświetlane.
    Kropka dziesiętna w “88.8″ nie jest wyświetlana w tym kanale.
    Część warunkowa
    a1 Wentylator wewnętrznego czujnika temperatury
    b1 Zamknięta klapa świeże powietrze/recyrkulacja (tryb recyrkulacji)
    c1 Zamknięty zawór ogrzewania
    d1 Przewody dwukierunkowe
    e1 Kompresor klimatyzacji ON
    f1 Pierwszy bieg wentylatora chłodnicy ON
    a2 Klapa przepływu powietrza otwarta
    b2 Klapa przepływu powietrza otwarta
    c2 Klapa przepływu powietrza zamknięta
    d2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji “nogi”
    e2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji “nogi”
    f2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji “odszraniacz”
    a3 Klapa centralna w pozycji “nawiew centralny”
    b3 Klapa centralna w pozycji “nawiew centralny”
    c3 Klapa centralna w pozycji “nogi/odszraniacz”
    d3 Klapa temperatury w pozycji “zimne powietrze”
    e3 Klapa temperatury w pozycji “zimne powietrze”
    f3 Klapa temperatury w pozycji “ciepłe powietrze”
    g1,g2,g3 Funkcje systemu OK (g1+g2+g3 muszą wyświetlać się kolejno – wtedy system OK)

  • Fibaro
  • #3 28 Mar 2010 11:44
    krzychu.m
    Poziom 19  

    Jakoś nie mogę wejść aby wyświetlało wartości kodów.

  • Fibaro
  • #4 28 Mar 2010 13:44
    popo73
    Poziom 17  

    Witam

    Na początek zrób mu autodiagnozę climatronic. Wszystko jest dokładnie opisane tu:
    Link.
    Znajdziesz tam też odpowiedż na wiele innych problemów.
    Najlepiej podłącz do VAG wtedy wszystkiego się dowiesz.

    Pozdrawiam

  • #5 29 Maj 2010 22:27
    msuder86
    Poziom 1  

    Witam. Moja klimatyzacja przestała działać. Chwilami pojawia się chłód z kratek nawiewu po czym wraca do normalnego strumienia z zewnątrz. Przekaźnik załącza sprężarkę, następuje szarpnięcie obrotów i słychać klik przekaźnika po włączeniu klimy. Czy z wartości które zostały przeze mnie zczytane z climatronika można coś wywnioskować? Proszę o pomoc.

    00 Diagnose 86, 87, 88, 84, 90

    bez klimy z klimą
    01 23
    02 0
    03 0
    04 17.3 17.3
    05 32.5 51.5
    06 25 29.5
    07 35.5 30
    08 28.7 28.7
    09 0 4.0 -
    10 2 4.0
    11 159 255 -
    12 249 255 -
    13 0 255 -
    14 210 235 -
    15 255
    16 0
    17 9 4
    18 0
    19 7 0
    20 0 100
    21 0
    22 -30 -34
    23 29 28.7
    24 17 14
    25 36
    26 148 222
    27 219
    28 33
    29 209
    30 222
    31 33
    32 33 233
    33 230
    34 40
    35 190 208
    36 224
    37 1
    38 ---
    39 ---
    40 28 27
    41 ---
    42 ---
    43 00
    44 89
    45 89
    46 ---
    47 ---
    48 0
    49 0
    50 0
    51 0
    52 0
    53 0
    54 0
    55 0
    56 0 3
    57 0 -
    58 0 -
    59 0 -
    60 6 -
    61 0
    62 1
    63 0
    64 18
    65 0
    66 7
    67 92 94
    68 1
    69 0
    70 0 1
    71 0
    72 0 1
    73 0 1
    74 25.5 27
    75 --- ---
    76 0 34
    77 0
    78 0

 
Black Friday do -15%
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Ferguson