Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jakie Cd playery do zestawu ?

mSamer 28 Mar 2010 13:39 1745 10
    mSamer
    Level 11  
    Witam jestem początkującym Dj gram od od jakiegoś czasu na dualu a chciałbym się przesiąść na cd ki ;) Posiadam:

RELOOP SMP-1 USB (dual)

MIKSER RELOOP IQ2+USB

I teraz jakie te Cdki do tego miksera dokupic powiem tylko że gram głównie na osiemnastkach komersach itp mój poziom gry nie jest wysoko między innymi ze względu na tego duala. Planuje też grę na weselach w przyszłości potrzebuje sprzęt którym zmiksuje muzykę klubową, Soul, trance , techno hause a do tego zagram biesiade discko itp.

Mam do wydania ok 2000zł zależy od okazji jeśli się opłaci troszkę więcej mogę wydać.

Myślałem o sprzęcie takim jak:

Reloop rmp 2
    Numark CDX
    American Audio- Radius 1000

Lubię miksować i sprawia mi to przyjemność zgrywanie dwóch fajnych kawałków i dodanie jakiegoś ciekawego efektu itp. Oczywiście myślą przewodnią ma być sprzęt który mnie nie zawiedzie. Samodzielne wymiany laserów itp mi nie przeszkadzają jeśli jest to wadą któregoś z modeli mogę je zmieniać co jakiś czas.

Oczywiścię w grę wchodzą używki w dobrym stanie. Co polecacie i z czym się to je.:D pozdrawiam
    spirytusik84
    Level 23  
    Myślisz o 2kzł na 2 cd to polecam ci cdj100s
    maciek_sl
    Level 14  
    Również polecam te cd sam je mam od niedawna i dają rade, ale jeśli chcesz coś hmm powiedzmy bardziej rozbudowanego polecam denon dn-s1000. Pozdrawiam:)
    mSamer
    Level 11  
    denon odpada grałem na tym i nie przypadły mi do gustu. Zależy mi na mp3 bo kilka takich płytek też mam (kupuje muzyke z neta) a co o tych cdx powiecie podobno słabe lasery ale jakbym wiedział gdzie to dostawać to mogę zerwisować kusi mnie ten winyl tym bardziej że to ułatwia zgrywanie
    maciek_sl
    Level 14