Witam...
Mam problem z VW Polo 1,3 benzyna 1987r.
kupiłem autko, sprzedawca mówił że gaśnie na wolnych obrotach, więc kupiłem myśląc że najdę sam przyczynę. I jest taki problem.
Mianowicie wszystko działa dobrze, prawie... Nie chodzi na wolnych obrotach, puszczając gaz, autko gaśnie, ogólnie wszystko działa, można nim jechać, ale po zdjęciu nogi z gazu auto zawsze zgaśnie. Puszczając po woli gaz nie da się utrzymać na wolnych obrotach, zaczyna przerywać i gaśnie...
Co robić ???????
Oraz potrzebuję schemat tego gaźnika by sprawdzić co jest do czego i czy wszystko jest podłączone jak należy... Niestety nie znam się za bardzo na samochodach więc proszę jaśniej opisywać.. Dzięki
Dodano po 1 [minuty]:
Niestety wiem już że to nie wina dyszy... gaźnik rozebrany wyczyszczony, dysze również i dalej to samo...
Mam problem z VW Polo 1,3 benzyna 1987r.
kupiłem autko, sprzedawca mówił że gaśnie na wolnych obrotach, więc kupiłem myśląc że najdę sam przyczynę. I jest taki problem.
Mianowicie wszystko działa dobrze, prawie... Nie chodzi na wolnych obrotach, puszczając gaz, autko gaśnie, ogólnie wszystko działa, można nim jechać, ale po zdjęciu nogi z gazu auto zawsze zgaśnie. Puszczając po woli gaz nie da się utrzymać na wolnych obrotach, zaczyna przerywać i gaśnie...
Co robić ???????
Oraz potrzebuję schemat tego gaźnika by sprawdzić co jest do czego i czy wszystko jest podłączone jak należy... Niestety nie znam się za bardzo na samochodach więc proszę jaśniej opisywać.. Dzięki
Dodano po 1 [minuty]:
sonic001 wrote:Witam...
Mam problem z VW Polo 1,3 benzyna 1987r.
kupiłem autko, sprzedawca mówił że gaśnie na wolnych obrotach, więc kupiłem myśląc że najdę sam przyczynę. I jest taki problem.
Mianowicie wszystko działa dobrze, prawie... Nie chodzi na wolnych obrotach, puszczając gaz, autko gaśnie, ogólnie wszystko działa, można nim jechać, ale po zdjęciu nogi z gazu auto zawsze zgaśnie. Puszczając po woli gaz nie da się utrzymać na wolnych obrotach, zaczyna przerywać i gaśnie...
Co robić ???????
Oraz potrzebuję schemat tego gaźnika by sprawdzić co jest do czego i czy wszystko jest podłączone jak należy... Niestety nie znam się za bardzo na samochodach więc proszę jaśniej opisywać.. Dzięki
Niestety wiem już że to nie wina dyszy... gaźnik rozebrany wyczyszczony, dysze również i dalej to samo...