Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

VW Polo 1,3 Gaśnie po zdjęciu nogi z gazu

sonic001 28 Mar 2010 20:45 7806 13
    sonic001
    Level 10  
    Witam...
    Mam problem z VW Polo 1,3 benzyna 1987r.
    kupiłem autko, sprzedawca mówił że gaśnie na wolnych obrotach, więc kupiłem myśląc że najdę sam przyczynę. I jest taki problem.
    Mianowicie wszystko działa dobrze, prawie... Nie chodzi na wolnych obrotach, puszczając gaz, autko gaśnie, ogólnie wszystko działa, można nim jechać, ale po zdjęciu nogi z gazu auto zawsze zgaśnie. Puszczając po woli gaz nie da się utrzymać na wolnych obrotach, zaczyna przerywać i gaśnie...
    Co robić ???????
    Oraz potrzebuję schemat tego gaźnika by sprawdzić co jest do czego i czy wszystko jest podłączone jak należy... Niestety nie znam się za bardzo na samochodach więc proszę jaśniej opisywać.. Dzięki

Dodano po 1 [minuty]:

sonic001 wrote:
    Witam...
    Mam problem z VW Polo 1,3 benzyna 1987r.
    kupiłem autko, sprzedawca mówił że gaśnie na wolnych obrotach, więc kupiłem myśląc że najdę sam przyczynę. I jest taki problem.
    Mianowicie wszystko działa dobrze, prawie... Nie chodzi na wolnych obrotach, puszczając gaz, autko gaśnie, ogólnie wszystko działa, można nim jechać, ale po zdjęciu nogi z gazu auto zawsze zgaśnie. Puszczając po woli gaz nie da się utrzymać na wolnych obrotach, zaczyna przerywać i gaśnie...
    Co robić ???????
    Oraz potrzebuję schemat tego gaźnika by sprawdzić co jest do czego i czy wszystko jest podłączone jak należy... Niestety nie znam się za bardzo na samochodach więc proszę jaśniej opisywać.. Dzięki

Niestety wiem już że to nie wina dyszy... gaźnik rozebrany wyczyszczony, dysze również i dalej to samo...
  • Helpful post
    tehcnics
    Level 11