Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault scenic 2000 1.6 16V falujące obroty silnik przerywa.

kkkx5 28 Mar 2010 21:46 15951 9
  • #1 28 Mar 2010 21:46
    kkkx5
    Poziom 1  

    Witam, mam problem z moim scenikiem przebieg 130 tysięcy. Mianowicie strasznie przerywa silnik i obroty zarówno na ciepłym jak i na zimnym silniku wahają się od 500-2000. Jaki może być tego problem? Może to cewki dwie zostały już wymienione 2 lata temu? A może coś innego? Jak sprawdzić pozostałe?

    1 9
  • #2 31 Mar 2010 22:51
    drafal79
    Poziom 11  

    sprawdz silniczek krokowy reguluje on obroty na biegu jalowym


    A ja na to:
    Pisownia p.8.2,
    Regulamin p. 8.1 obniża ogólny poziom forum,
    manta.

    0
  • #3 31 Mar 2010 22:56
    1078231
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 31 Mar 2010 23:38
    cynio333
    Poziom 18  

    Sprawdź cewki. Lecz o jednym musisz pamiętać, nie sprawdzaj ich przez odpięcie wtyczek. Musisz wykręcić śruby mocujące cewki i sprawdzać jak na tradycyjnych kablach WN. Jak odepniesz wtyczkę z cylindra 1, to 4 też przestanie pracować.

    0
  • #5 31 Mar 2010 23:46
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #6 31 Mar 2010 23:53
    jerzyf
    Poziom 22  

    cynio333 napisał:
    Jak odepniesz wtyczkę z cylindra 1, to 4 też przestanie pracować.

    Nie prawda, są połączone równolegle i każda po wymontowaniu drugiej będzie pracować. Ale w jednym się nie mylisz, nie należy sprawdzać cewki przez odpięcie wtyczki zasilającej, ponieważ tranzystory, które nimi sterują nie lubią pracować bez obciążenia. Cewki należy sprawdzać przez kolejną wymianę na cewkę sprawną, dlatego też mając taki model Renoulta, w którym każda świeca ma własną cewkę trzeba mieć zawsze ze sobą jedną zapasową. Bez tego strach się gdzieś dalej wypuścić!.

    0
  • #7 01 Kwi 2010 00:30
    milejow
    Poziom 42  

    jerzyf napisał:
    cynio333 napisał:
    Jak odepniesz wtyczkę z cylindra 1, to 4 też przestanie pracować.

    Nie prawda, są połączone równolegle i każda po wymontowaniu drugiej będzie pracować. Ale w jednym się nie mylisz, nie należy sprawdzać cewki przez odpięcie wtyczki zasilającej, ponieważ tranzystory, które nimi sterują nie lubią pracować bez obciążenia. Cewki należy sprawdzać przez kolejną wymianę na cewkę sprawną, dlatego też mając taki model Renoulta, w którym każda świeca ma własną cewkę trzeba mieć zawsze ze sobą jedną zapasową. Bez tego strach się gdzieś dalej wypuścić!.

    Poczytaj sobie o zapłonie w szesnastkach reno bo na razie to bredzisz jak w gorączce:D

    0
  • #8 01 Kwi 2010 00:33
    jerzyf
    Poziom 22  

    milejow napisał:
    jerzyf napisał:
    cynio333 napisał:
    Jak odepniesz wtyczkę z cylindra 1, to 4 też przestanie pracować.

    Nie prawda, są połączone równolegle i każda po wymontowaniu drugiej będzie pracować. Ale w jednym się nie mylisz, nie należy sprawdzać cewki przez odpięcie wtyczki zasilającej, ponieważ tranzystory, które nimi sterują nie lubią pracować bez obciążenia. Cewki należy sprawdzać przez kolejną wymianę na cewkę sprawną, dlatego też mając taki model Renoulta, w którym każda świeca ma własną cewkę trzeba mieć zawsze ze sobą jedną zapasową. Bez tego strach się gdzieś dalej wypuścić!.

    Poczytaj sobie o zapłonie w szesnastkach reno bo na razie to bredzisz jak w gorączce:D

    A możesz rozwinąć swoją wielce wnoszącą do tematu wypowiedź?.

    0
  • #9 01 Kwi 2010 17:16
    jerzyf
    Poziom 22  

    jerzyf napisał:
    cynio333 napisał:
    Jak odepniesz wtyczkę z cylindra 1, to 4 też przestanie pracować.

    Nie prawda, są połączone równolegle i każda po wymontowaniu drugiej będzie pracować. Ale w jednym się nie mylisz, nie należy sprawdzać cewki przez odpięcie wtyczki zasilającej, ponieważ tranzystory, które nimi sterują nie lubią pracować bez obciążenia. Cewki należy sprawdzać przez kolejną wymianę na cewkę sprawną, dlatego też mając taki model Renoulta, w którym każda świeca ma własną cewkę trzeba mieć zawsze ze sobą jedną zapasową. Bez tego strach się gdzieś dalej wypuścić!.

    Zwracam honor, mój błąd, cewki są łączone szeregowo.:cry:

    0
  • #10 07 Lut 2012 10:11
    diablo199
    Poziom 8  

    Witam mam podobny problem u mnie autko zapala normalnie jak jest zimny około1500obr jak się rozgrzeje obroty wąchają się rożnie od 1500do2500 lub 2500do3500 nawet nieraz od500 do 3500 jest rożnie jak jadę na2500 wciskam sprzęgło najpierw wzrastają do 3500 dopiero maleją i różnie się zatrzymują autko jedzie jak by chciało a nie mogło spalanie wzrosło .Byłem na kompie błąd sady lambda wymieniona bez poprawy na następnej diagnostyce wykazało przerwy w prądzie 1i4 cylinder wymieniono dwie cewki zero poprawy podczas wymiany sady zdejmowany był kolektor przepustnica umyto i uszczelniono bez poprawy nieraz autko jak stanę na światłach ustawi obroty 1500 i nawet się nie wąchają jakby był na ssaniu.Pozdrawiam i proszę o podpowiedzi.rok2002 silnik1.6 16v

    5