Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lovato Major Turbo po regeneracji przestał działać .

28 Mar 2010 23:37 1613 1
  • Poziom 12  
    Wyremontowałem swój parownik - membrany były w tragicznym stanie , ale parownik jako tako działał . Fakt faktem , ze regulacja była ciężka i co kilka dni trzeba było zmieniać nastawy. Ale działał. Po wymianie membran przestał działać we współpracy z turbina. Jak ściągnę węża z przepustnicy tak , że turbina nie dmucha i ściągnę kompensację to działa jak ta lala - w całym zakresie obrotów jest bajka - nawet całkiem szybko dało się go wyregulować. Natomiast z turbina i kompensacją działa tylko na wolnych obrotach. Z turbiną i bez kompensacji jak wiadomo też nie dział - to akurat normalne. Ale nie działa tez jak odepniemy turbinę i zostawimy samą kompensację. Co prawda w międzyczasie zmieniłem wywaliłem gaźnik i zamontowałem w to miejsce przepustnice i mikser o mniejszej średnicy (ale za to dedykowany do auta z turbiną i to o większej pojemności niż rzeczone 1.3 w mojej suczce no i średnica miksera jest identyczna do tej w przepustnicy) ale bez turba i kompensacji działa , więc nie szukałbym akurat tu przyczyn. Po dziesiątkach prób z regulacją udaje się dojść do sytuacji iż jakoś tam pracował na maksymalnie 2000 - 3000 obrotów , ale bardzo nie ładnie , w tej chwili dociśniecie gazu trochę bardziej gwałtownie powoduje gaśnięcie , mniej gwałtowne wkręcenie się motora na góra 2000 - 3000 obrotów. Kompensację próbowałem podłączać zarówno zaraz na turbinie jak i do kolektora ssącego - efekt ten sam. Błagam pomocy !!! Instalacja II generacji , bez żadnych sond itp. Parownik sterowany "elektronicznie".
  • Poziom 11  
    zun napisał:
    Wyremontowałem swój parownik - membrany były w tragicznym stanie , ale parownik jako tako działał . Fakt faktem , ze regulacja była ciężka i co kilka dni trzeba było zmieniać nastawy. Ale działał. Po wymianie membran przestał działać we współpracy z turbina. Jak ściągnę węża z przepustnicy tak , że turbina nie dmucha i ściągnę kompensację to działa jak ta lala - w całym zakresie obrotów jest bajka - nawet całkiem szybko dało się go wyregulować. Natomiast z turbina i kompensacją działa tylko na wolnych obrotach. Z turbiną i bez kompensacji jak wiadomo też nie dział - to akurat normalne. Ale nie działa tez jak odepniemy turbinę i zostawimy samą kompensację. Co prawda w międzyczasie zmieniłem wywaliłem gaźnik i zamontowałem w to miejsce przepustnice i mikser o mniejszej średnicy (ale za to dedykowany do auta z turbiną i to o większej pojemności niż rzeczone 1.3 w mojej suczce no i średnica miksera jest identyczna do tej w przepustnicy) ale bez turba i kompensacji działa , więc nie szukałbym akurat tu przyczyn. Po dziesiątkach prób z regulacją udaje się dojść do sytuacji iż jakoś tam pracował na maksymalnie 2000 - 3000 obrotów , ale bardzo nie ładnie , w tej chwili dociśniecie gazu trochę bardziej gwałtownie powoduje gaśnięcie , mniej gwałtowne wkręcenie się motora na góra 2000 - 3000 obrotów. Kompensację próbowałem podłączać zarówno zaraz na turbinie jak i do kolektora ssącego - efekt ten sam. Błagam pomocy !!! Instalacja II generacji , bez żadnych sond itp. Parownik sterowany "elektronicznie".


    witam , na chwile obecną mam identyczne objawy:cry: ,tylko moim reduktorem nie jest lovato a brc