Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Zawieszanie rozmów przy odbieraniu, c.slican, tel.panasonic

lukas_112 29 Mar 2010 10:33 3043 15
  • #1
    lukas_112
    Level 11  
    Witam,
    Posiadam w firmie centralę slican-1668.eu, wszystko do tej pory działało bez zarzutów.
    Ostatnio popadały nam stare telefony bezprzewodowe, kupiliśmy 2 nowe. Niestety jest problem. Przy odbieraniu rozmowy (nie każdej, co jakiś czas) dostaję sygnał tak jakbym nacisnął przycisk flash. Abonent po drugiej stronie wysłuchuje wtedy melodyjkę :/ należy nacisnąć szybko przycisk flash aby rozpocząć rozmowę. Odbieram rozmowę normalnie zieloną słuchawką .W Monitorze w Slican ConfigMAN pokazuje połączenie zawieszone, dopiero po naciśnięciu flash(R) połączenie się odwiesza i można rozmawiać. Dzieje się tak na obu nowych telefonach, są to modele:
    - Panasonic kx-tg8411pd z słuchawką Panasonic kx-tga840fx
    - Panasonic kx-tg1100pd, na tej słuchawce nie widzę numeru
    Proszę o jakieś sugestie co robić, pozdrawiam.
  • #2
    csanchez
    Level 11  
    Jest kilka rozwiązań:

    1. Zmienić centralę na Panasonic
    2. Zmienić telefony na Slicana (sic!)
    3. Dopasować parametry flash-a (długość trwania) w centrali (zalecane) lub telefonach.

    wybierz jedną, a problem będzie rozwiązany

    Moderated By Tracer2:

    A co się Koledze w aparatach Slicana nie podoba ??

  • #3
    lukas_112
    Level 11  
    Punkt 1 ani 2 nie wchodzi w grę.
    Jeśli chodzi o czas trwania flasha to jest taka opcja w telefonie, są wartości od 80 do 900ms, jakie najlepiej ustawić? Próbowałem najmniejsze 80 i największe 900 ale dalej to samo.
    Co do centrali to gdzie ustawia się czas trwania flasha w Slican 1668.eu?
  • Helpful post
    #4
    User removed account
    User removed account  
  • #5
    lukas_112
    Level 11  
    Dzięki Wam obu za informację.
    Niestety żadne ustawienia nie pomagają. Oba telefony raz na jakiś czas zamiast odebrać rozmowę 'wyzwalają' klawiszem odbioru flasha i osoba po drugiej stronie słyszy melodię. Niestety taka osoba z drugiej strony często się rozłączy zanim ja zdążę odwiesić rozmowę flash'em, bo niewie o co chodzi. Wychodzi na to że będę musiał wymienić telefony. Czyżby bezprzewodowe telefony Panasonica nie chciały współpracować z slicanem? Mam dużo przewodowych Panasonica i wszystko działa.
  • #6
    xxpiotrek
    Level 18  
    Tutaj ustawienie czasu flasha w aparacie nie ma nic wspólnego z występującym problemem.Z opisu wynika, że co jakiś czas w momencie zgłoszenia się do rozmowy występuje krótka przerwa (linia , aparat), którą centrala "widzi jako flasha".
  • Helpful post
    #7
    macmm
    Level 24  
    Problem w Slicanie jest znany. Występuje z urządzeniami zasilanymi z sieci 230v czyli może wystąpić również na faksie. Wystarczy zaktualizować oprogramowanie centrali.
    W zasadzie tak jak i mi się to przytrafiło wynika że związany jest z nowymi urządzeniami ( telefony bezprzewodowe i faksy Panasonic.) Bo stare działały a nowe nie. Ale poprawka ( ja wgrywałem 4.03.) uzdrowiła sytuację od razu.
  • #8
    lukas_112
    Level 11  
    Dzięki za odpowiedź, zakupię nowe oprogramowanie i zobaczę czy się poprawi.
    Pozdrawiam
  • #9
    Marynat
    Level 15  
    A, tak z ciekawości, ile kosztuje nowe oprogramowanie?
    Czy jest to opłata jednorazowa, czy przy każdej aktualizacji?
  • #10
    User removed account
    User removed account  
  • #11
    Marynat
    Level 15  
    Jednym słowem, wymiana oprogramowania jest świetnym sposobem na wyciąganie kasy od klientów, którzy chąc usunąć błędy w oprogramowaniu swojej centrali muszą zapłacić za aktualizację.
    Moderated By Tracer2:

    To stwierdzenie jest zbyt daleko posunięte i może firma Kol . Marynat tak postępuje, ale nie oznacza to , że Wszyscy tak robią.

  • #12
    User removed account
    User removed account  
  • #13
    macmm
    Level 24  
    Interwencja Microsoft polska na komputerze klienta. Zmiana ustawień w celu eliminacji błędu. Jedna godzina 640 zł. Klient nie musi korzystać z tej opcji.
  • #14
    User removed account
    User removed account  
  • #15
    Marynat
    Level 15  
    Za co te uwagi? Moderatorzy (?), opanujcie emocje.

    1. Do chwili mojego postu o cenie aktualizacji ani razu nie było mowy o tym, że jest ona bezpłatna. Wręcz przeciwnie i mój wniosek jest prosty: jeśli masz problem ("znany w Slicanie") to kup aktualizację i ona pomoże.
    Stąd moje pytania o jej cenę.
    2. Cena oprogramowania aktualizacji nie ma tu znaczenia, ale sam fakt jej płatności, czyli sposobu traktowania (niewiedzy) klientów.
    (Sama cena faktycznie nie jest wysoka.)
    3. Nie porównuję tu cen obsługi serwisowej. Nie jest i nie było to tematem mojego zainteresowania w tamtej chwili. Dla mnie czym innym jest zakup usługi aktualizacji oprogramowania, a czym innym potrzeba zakupu oprogramowania do aktualizacji.
    4. Jeden z poprzednich wpisów właściwie wyjaśniałby wszystko: "W przypadku Slican'a jeśli błąd leży po stronie firmy, aktualizacje dostaję się BEZPŁATNIE". Ale mam kolejne pytanie: co w sytuacji, gdy klient ma sprzęt z ułomnym oprogramowaniem i jednocześnie potrzebuje aktualizacji ze względu na np. nowe funkcje lub możliwości? Musi ją kupić, czy dostanie za darmo? Dla jasności, nie pytam tu o usługę wykonaną przez serwis u klienta związaną, ogólnie, z wgraniem oprogramowania.
    5. Czy usługa wgarania oprogramowania do centrali jest w Waszych serwisach bezpłatna? Czyli, czy klient płaci tylko 100zł netto (lub 160) i to wszystko? A dojazd, czas ect.


    I nie straszcie moderatorami, zamiast się unisić dumą udzielcie odpowiedzi.
  • #16
    User removed account
    User removed account