Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Długie "kręcenie" prze uruchomieniem silnika

29 Mar 2010 20:37 2538 5
  • Poziom 11  
    Witam!

    Od jakiegoś czasu mam mały problem z moją instalacją LPG. Mianowicie żeby odpalić silnik po jeździe na gazie, muszę długo kręcić rozrusznikiem i po kilku sekundach ledwo zapala. Gdy się uruchomi chodzi normalnie. Po zgaszeniu silnika było słychać wyraźne syczenie w okolicach reduktora, tak jakby gaz cały czas dopływał i po napełnieniu była cisza. Polecono mi regenerację reduktora. Dokonałem regeneracji, auto lepiej jeździ, równiej pracuje ale problem pozostał. teraz nie słychać już syczenia ale podejrzewam, że gaz nadal dochodzi i auto odpala dopiero gdy gaz się "ulotni". Czy coś mogłem źle wykonać? na którą uszczelkę zwrócić szczególną uwagę, która jest odpowiedzialna za taki problem? Instalacja II generacji, reduktor BRC AT90E 140 KW, Fiat Punto 1108 ccm, przebieg na LPG to ok. 60 kkm. Proszę o pomoc.
  • Poziom 17  
    Po co tak duży reduktor (140kW) do tak małego auta. II generacja BRC trudna do ustawienia bez programu lub co najmniej analizatora spalin. To może być za duża ilość gazu po wyłączeniu silnika Spróbój na początek skręcić kluczem imbusowym 4 śrubę regulacyjną na reduktorze do zgaśnięcia silnika następnie odkręć o 1 obrót i ponownie sprawdź pracę i rozruch.
  • Poziom 11  
    Posiadam oprogramowanie do sterownika, sterownik mam Elpigaz Leonardo. Wszystko jest ustawione dobrze. Reduktor ma 3 śruby, z czego jedną ze szpikulcem do jałowego. Musi coś być z uszczelkami w reduktorze po wymianie, tylko nie wiem która może za to odpowiadać.
  • Poziom 34  
    oczyść zawór odcinający dopływ gazu do reduktora, widać nie trzyma
  • Poziom 17  
    Obie membramy są odpowiedzialne za obniżanie ciśnienia gazu. Jak kolega wyżej napisał sprawdź elektrozawór na reduktorze.