Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lancia Lybra centralny zamek

30 Mar 2010 14:51 6408 10
  • Poziom 2  
    Witam.
    Poszukuję opisu kolorów kabli w Lancii Lybra z 2001 SW 20v 2.0 centralnego sterownika zamkiem a szukam z tego względu, że fabryczny sterownik przestał działać.
    Jak wiem fabryczny alarm w tym samochodzie jest Meta system analogowy, sterowanie alarmu i zamykania otwierania jest z sygnału sterownika centralnego zamka.
    I chciałbym zamienić sterownik na inny. Żeby działał centralny i załączał alarm.
    Nie wiem jakie są oznaczenia ze sterownika kolory kabli: fioletowo-czarny, popielaty, czerwono-zielony, czarny na pewno masa,biało-zielony, fioletowy, niebieski, żółty.
    Takie wychodzą na stary sterownik znajdujący się w podsufitowym oświetleniem.
    Za pomoc serdeczne dzięki.
  • Relpol przekaźniki
  • Specjalista - Alarmy Samochodowe
    POWER SUPPLY + 30: connect to the 4 mm2 RED wire located at the entrance of the fuse box.
    - 31: connect with a ring terminal directly to the car body.
    IGNITION WIRE + 15/54: connect to the BLUE wire at the position nr. 7 of the 19 way white
    connector.
    DIRECTION INDICATORS Connect to the PINK/WHITE wire in the 14 way connector and to the PINK
    wire in the 12 way connector located in the front part of the fuse box.
    ELECTRIC WINDOWS Negative control signal
    To obtain the windows closing it is necessary to connect to the BLUE/WHITE
    wire located at the position nr. 18, in the 18 way white connector coming out
    of the multiservice central unit located under the sill cover, passenger’s side,
    and extend the command to 24s.
    CENTRAL DOORS LOCKING Negative control signal
    Connect to the GREEN/WHITE wire at the position nr. 16 (unlock) and to the
    VIOLET/YELLOW wire at the position nr. 15 (lock) located in the 18 way
    white connector coming out of the multiservice central unit, under the sill
    cover, passenger’s side.
    IMMOBILISATION POINT 1 Gasoil pump
    Cut the ORANGE/WHITE wire coming out of the fuse nr. 2 of the superior
    fuse box, located under the dashboard, driver’s side.
    IMMOBILISATION POINT 2 Starter
    Cut the RED/BLACK wire located in the wiring harness coming out of the
    connector of the ignition key.
    BONNET SWITCH Install an additional switch on the headlamp support plate.
    DOORS SWITCH For the front doors: connect to the 0,5 mm2 BROWN/GREEN and
    WHITE/RED wires located in the 18 way connector. For the rear doors:
    connect to the 0,5 mm2 GREEN and GREEN/WHITE wires located in the 16
    way black connector.
    BOOT SWITCH Connect to the 0,5 mm2 GREY/BLACK wire in the 16 way black connector.
  • Poziom 10  
    Witam!
    Mam problem w lancii lybrze gdyż jednocześnie przestał działać centralny zamek i elektryczne szyby. Zamek działa tylko wtedy gdy jest włączony zapłon, wtedy da się od środka zasunąć auto. Natomiast gdy chcę otworzyć szyby słychać jedynie stukanie przekaźnika w module pod nogami pasażera. Stało się tak gdy chciałem podłączyć uniwersalny sterownik na pilota gdyż oryginalny pilot nie działał. Zauważyłem że do tego modułu pod nogami pasażera było podłączone kilka kabli. Okazało się że ktoś kiedyś założył alarm który teraz nie działa. Postanowiłem go odłączyć i wtedy przestały działać szyby i centralny. Proszę o pomoc kogoś kto spotkał się z podobnym przypadkiem. Bezpieczniki sprawdziłem i wszystkie są sprawne. Czy mógł się uszkodzić ten moduł. Bez włączonego zapłonu nie ma +12v w kostce idącej do zamka drzwi oraz nie ma w ogóle napięcia w kostce którą podłącza się do silniczka szyb elektrycznych.
  • Poziom 40  
    Ciężko zdalnie stwierdzić co odłączyłeś.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 10  
    To coś co odłączyłem to moduł M15 mykro. Pod maską obok fabrycznej syreny alarmowej jest moduł m16 mykro i jest on odłączony. Wydaje mi się że ten fabryczny alarm przestał działać więc ktoś założył ten drugi który odłączyłem. Ale dlaczego po ponownym podłączeniu alarm uaktywnił się, chociaż od czasu kupna auta nie działał?
  • Poziom 33  
    A na allegro gość nie powiedział jak to zrobić?Jak jestem szewcem to nie biorę się za pieczenie chleba.
  • Poziom 10  
    Kolego xwit, nie chodzi mi o podłączenie sterownika bo to żadna filozofia (więc nie potrzeba mi pomocy kogoś z allegro), tylko chodzi o ten alarm czemu wcześniej nie dawał o sobie znaku tylko teraz po odłączeniu i ponownym podłączeniu dał o sobie znać i włączyła się syrena. A te teksty o szewcy i chlebie zachowaj dla siebie
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Zwarcie zrobiło się przez to że łączenia przewodów od tego modułu M15 nie były dobrze zaizolowane i gdy pociągnąłem za jeden przewód to zwarł się z innym. Szyby i zamek już uruchomiłem. Przepalił się bezpiecznik który znalazłem dopiero jak zdjąłem kilka plastikowych osłon we wnętrzu auta.
  • Poziom 1  
    a może ma ktoś taki opis po polsku. Kupłem lybrę 2001r. 2.4 JTD z wymontowanym alarmem i chcę podłaczyć alarm . Proszę o dokładny opis kalbi w które mam się wpiąć. Czy centralny jest sterowany + czy na minusie.
  • Poziom 40  
    duniek3 napisał:
    Czy centralny jest sterowany + czy na minusie

    Grupa fiata minusem.