Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

interfejs:sprinter i atego

01 Kwi 2010 10:27 6143 15
  • Poziom 8  
    Witam
    Panowie 2 pytanka odnosnie interfejsu w domowych warunkach
    1)Sprinter: elm 327 czy vag? plus oczywiscie odpowiedni adapter.?W sumie to nie jestem pewien czy sam sobie na to pytanie nie odpowiem ale oczekuje potwierdzenia-na aukcjach widzialem jedynie elm 327 jako ten ktory obsluguje sprintera a co w ogole mozna zrobic np euroscanem w sprinterze?O vaga pytam(wiem ze jest dedykowany do vw skoda audi i seat)bo mam go przerobionego pod fiata, alfe i lancie.
    2)Atego:jaki interfejs w domowych warunkach?Czy pozostaje jedynie sprzet za pare tys.?
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 42  
    ELMem w Mercedesach robisz wszystko, wystarczy dobry program
  • Poziom 8  
    w atego tez???Jaki tam idzie wtyk?A jaki wg kolegi tj dobry program/y oczywiscie caly czas mowimy o "domowych warunkach"
  • Poziom 8  
    Witam
    Panowie proszę o wyrozumiałość ale pierwszy raz mam do czynienia z Atego w dodatku na odległość.Czytając parę postów o Atego każdy z was wymienia różne błędy podając ich symbole-no własnie jak odczytujecie te symbole np FR 0 1723.Jest jakaś kombinacja przycisków, która pokazuje symbol błędu na wyświetlaczu(bo takie mam wrażenie przeglądając posty) czy są to symbole , które zczytaliście za pomocą jakiegoś interfejsu?Jeszcze raz proszę o wyrozumiałość-auto jest w odległości 2,5 kkm ode mnie a ja chciałbym pomóc.
  • Poziom 10  
    Do tego konieczne jest posiadanie interfejsu umożliwiającego połączenie komputera (PC lub laptopa) z komputerem silnika oraz odpowiedni program który zinterpetuje kod.
  • Poziom 42  
    jackie125 napisał:
    Do tego konieczne jest posiadanie interfejsu umożliwiającego połączenie komputera (PC lub laptopa) z komputerem silnika oraz odpowiedni program który zinterpetuje kod.

    A jaki?
  • Poziom 8  
    jackie125 az takim lamusem nie jestem wiem co to interfejs.
    Pytanko: moze ktos potwierdzi to co jest wyzej czy faktycznie podlacze sie do atego za pomoca elm 327?Jaka w ogole jest przejsciowka do atego czy taka sama jak do sprintera na 14 pinow?no i podajcie panowie jakis programik chocby do zczytania bledow.Ciekawe czy euroscan podszedlby choc nigdzie nie widze takiej info?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 8  
    Witam
    Qrcze widze ze rozrzut fachowcow w dziedzinie mercedesa atego jest na tym forum wielki!Ok jesli da sie odczytac bez kompa tu zwracam sie do kolegi wyzej albo do kogos kto faktycznie ma doczynienia z atego-ja go nie mam po reka !!! prosze mi wyjasnic dokladnie co oznacza wejscie w info w instrumecie.Nie mam istrukcji do tego modelu i szczerze nie wiem o czym mowa-domyslam sie jedynie ze chodzi o"instrument" w samym srodku kokpitu tak?bo chyba nie w zegarach po stroneio kierowcy?Prosze napisac jak krowie na rowie gdzie co i jak-powtarzam nie jestem na miejscu a kierowca tego atego nie jest zapanbrat z cala elektronika w tym samochodzie:)
    Aha atego 817 jest z 2002 model jeszzce przed "liftem"
  • Poziom 12  
    Tam po prawej stronie zegarów u dołu jest kilka przycisków- pobaw się nimi.
    Napewno znajdziesz opcje są łatwe.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    A ja chciałbym zapytać jak obadać sprinterka 311 03r, chciałbym zobaczyć błędy, oblukac parametry silnika i osprzętu.

    Do tej pory bawiłem się interfacem od Viakena OBD2 KKL w autkach Audi VW.
    Cyz ten interface też podpasuje pod Sprinterka przez dokupienie przejściówki na 14pin??
    Czy trzeba się zaopatrzyć w inny interface?? I jaki program do tego będzie potrzebny?? Bo chyba Vag-com nie da rady ??
  • Poziom 10  
    ja bym bardzo prosił o ta instrukcję, prosze prześlijcie na PW