Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kolumny podstawkowe do 200zł

Gryfusek 01 Kwi 2010 19:02 2611 7
  • #1 01 Kwi 2010 19:02
    Gryfusek
    Poziom 9  

Witam, pewnie powiecie że było dużo takich tematów.
    Możliwe,
    ale przeszukuje sieć już drugi dzień w poszukiwaniu kolumn i nic interesującego nie znalazłem. :)

Do pokoju 15m2 mam zamiar wstawić zestaw 2.1
    Nie mam miejsca na kolumny podłogowe, więc jakieś niewielkie kolumienki postawie na pułkach lub powieszę na ścianie, a subwoofer upchnę gdzieś pod biurkiem :)

Szukam jakiś "monitorków" które mają za zadanie przenosić dobrze srednie i wysokie tony, resztą zajmie się sub.
    Myślałem nad Jakimiś VK7810, VK7830, DARTON RD210, MISSION M30I

Kompletnie nie znam się na tego typu kolumnach, więc nie zdziwcie się jeśli podałem najgorszy szajs na rynku.
    Chodź mam 200zł (nie dużo :P) to wolałbym do 150zł kupić.

Wzmacniacz to jakaś chińszczyzna 45W + dorobię końcówkę TDA7294
    Czy lepiej jakaś unitra + dorobiony tda7294/ unitra + aktywny sub ???

A tak, słucham muzyki hip-hop, czasami techno, no i radio.
    Teraz mam jakieś Clatronic, Chiny :P Ogólnie dźwięk jakby trzeszczący takie jakby szumy, nie czysty, a basy rozkręcają się dopiero pod koniec.

Czekam na podpowiedzi :)

0 7
  • #2 02 Kwi 2010 17:14
    Maciejcc
    Poziom 11  

Suby vk to wszystko to samo różnią się wyglądem :) kup jakiś ampli, do tego podłogówki i starczy a w 2.1 nie baw się bo na dobry 2.1 wydasz min 600zł. Napisz do mnie na pw

0
  • #3 02 Kwi 2010 18:26
    Gryfusek
    Poziom 9  

Sub zrobię :) te co podałem to podstawkowe, które z nich są najlepsze, albo jakieś inne zamienniki. Już rozważyłem kupno jakiejś unitry 2x35/40Watt, napisałem że na podłogówki nie mam kompletnie miejsca, nawet jak by były dużo lepsze. :)